Mówisz i maszrobert75 pisze:To może właśnie być ta nakrętka na trzpieniu amortyzatora. Podpowiedzcie proszę jaki rozmiar i typ klucza jest potrzebny do tej nakrętki?


Mówisz i maszrobert75 pisze:To może właśnie być ta nakrętka na trzpieniu amortyzatora. Podpowiedzcie proszę jaki rozmiar i typ klucza jest potrzebny do tej nakrętki?
Link nie działa a coś mi ciągle piszczy, skrzypi jadąc na nierównościach. Czy do dokręcenia tej śruby trzeba odkręcać cały amortyzator czy jakoś od góry można się dostać ? Dziękismak56 pisze: ↑07 lis 2016, 18:18Tutaj masz moją odpowiedź: http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... 2F4+obroturobert75 pisze: Zastanawiam się czy może to być mocowanie tylnego amortyzatora(niedawno wymieniane amortyzatory) chociaż stukania na dziurach nie ma. Ten metaliczny świergot pojawia się na połatanych nawierzchniach,kostka itp.i słychać go z prawej strony. Tak więc problem nadal nierozwiązany.
Myślę że klucz udarowy w takim przypadku by się sprawdził. Akurat u mnie nie było większego problemu z ich odkręceniem . . . Pozdrawiamrobert75 pisze: ↑21 maja 2019, 12:33 Moje pytanie jest takie. Czy znacie sposób na odkręcenie śrub górnego mocowania tylnego amortyzatora? Pytam ponieważ jakis czas temu odkręcałem mocowanie i niestety urwałem śrubę. Albo zle coś zrobilem albo za duzo mam siły. Mechanior powiedział...Panie..to trzeba sposobem! Sposobu wykrecania jednak nie zdradził ale skasował mnie za wykręcenie urwanej śruby 80złPozdrawiam.