Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
z Twojego opisu jasno to nie wynika ale czy problem pojawił się po wymianie oleju, czy tylko miałeś zamiar go wymienić. Bo czy dostając się do filtra oleju (a jest tam ciasno) nie uszkodziłeś czegoś, zajrzyj tam.
-
- klubowicz
- Posty: 176
- Rejestracja: 18 wrz 2016, 10:03
- Silnik: 2.0 hdi
- Rocznik: 2015
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
ja co prawda mam 1.3 ale miałem kiedyś podobne objawy i u mnie była winna masa przy skrzyni, wyglądała ok, ale okazało się że trzymała się na izolacji kabla a w środku sam kabel był zaśniedziały aż się rozpadł
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Sytuacja już opanowana, skrzynka z bezpiecznikami wymyta, wszystkie wtyczki to samo, wiązki sprawdzane. I nadal kulawo chodzi. Więc ostatnia rzecz, komputer. I... Rozkleiłem go, niby nic nad zwyczajnego, niby czysto i sucho, wziołem patyczek z watką, pcc15 i smaruje po płycie, a tu patyczek ciemno szary, wyczyściłem cały komputer, nie polecam robić komuś, kto nie ma doświadczenia z układami, bo ciężko rozkleić, by się dostać na drugą stronę płyty pcb. Ale do sedna, po wymyciu i wysuszeniu, podpinam do auta, i jest komunikacja z interfejsem. Kasuje błędy, odpalam i chodzi. Zrobiłem już ponad 100km, i jest ok. Naj prawdopodobniej obudowa body jest z alu, i musiało się coś dostać, lub samoistnie zaczęła się utlenic, z tąd ten nalot, najgorsze że nie widać go, dopiero zmywacz ujawnił jego obecność.