pilot :)
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6766
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 291 razy
- Otrzymał podziękowań: 401 razy
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
http://www.aliexpress.com/item/New-Flip ... 67463.htmlmwas pisze:mógłbyś podać źródło, gdzie zamawiałeś te obudowy ?
Myślę ze cenąKuzyn_z_Sosnowca pisze:Trzeba było ściągać z zagranicy? Na alle.. tego pełno, różnią się czymś?

Wysłane z HuŁaŁej ;-)
Ostatnio zmieniony 15 gru 2015, 15:21 przez darkkam, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1196
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 187 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
Chyba to to........
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 80439.html
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-obudowa ... 80439.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Chyba jednak nie to..to. Obudowa tyłu jest składana z dwóch części i nie jestem pewien, czy części przełożone z naszego pilota będą pasowały.daro70 pisze:Chyba to to........

smak56
* * * *

* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6766
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 291 razy
- Otrzymał podziękowań: 401 razy
- Strzelba
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lis 2015, 20:01
- Przebieg: 84000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: pilot :)
Wymieniałem ostatnio obudowę kluczyka i mam kilka uwag.
Na Allegro dostępne są obudowy od kilku producentów. Niestety niektóre są bardzo tandetne - o czym sam się przekonałem. Chodzi o duży metalowy, obracany element, w którym zamocowany jest grot kluczyka. Otwór, w który wkłada się stary grot jest tak blisko ścianki, że po pierwszym mocniejszym przekręceniu kluczyka, całość się rozłupuje. (foto1). Dlatego szukajcie kluczyków takich (foto2).
P.S. Uwaga na chip RFID w oryginalnej obudowie. Jest to bardzo delikatna szklana ampułka wielkości ok. 2mm x 7mm. Siłowe wydłubywanie skończy się uszkodzeniem chipa.
Na Allegro dostępne są obudowy od kilku producentów. Niestety niektóre są bardzo tandetne - o czym sam się przekonałem. Chodzi o duży metalowy, obracany element, w którym zamocowany jest grot kluczyka. Otwór, w który wkłada się stary grot jest tak blisko ścianki, że po pierwszym mocniejszym przekręceniu kluczyka, całość się rozłupuje. (foto1). Dlatego szukajcie kluczyków takich (foto2).
P.S. Uwaga na chip RFID w oryginalnej obudowie. Jest to bardzo delikatna szklana ampułka wielkości ok. 2mm x 7mm. Siłowe wydłubywanie skończy się uszkodzeniem chipa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2016, 15:52 przez Strzelba, łącznie zmieniany 2 razy.
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
@Strzelba - czyli co? dorabiałeś grot kluczyka? nie przekładałeś oryginalnego?. Wydaje mi się że sama przekładka obudowy jest wystarczająca, bez dorabiania.
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
- Strzelba
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lis 2015, 20:01
- Przebieg: 84000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: pilot :)
Do @darkkam.
Trzeba przełożyć grot, bo stary mechanizm nie pasuje do nieoryginalnej obudowy. Wybija się mały klin i grot wychodzi. Wizyta u ślusarza nie jest potrzebna.
Trzeba przełożyć grot, bo stary mechanizm nie pasuje do nieoryginalnej obudowy. Wybija się mały klin i grot wychodzi. Wizyta u ślusarza nie jest potrzebna.
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
Jeszcze nie robiłem przekładki, więc się nie wypowiem. Ale może smak56 lub Gawel już przełożyli...
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
- Strzelba
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lis 2015, 20:01
- Przebieg: 84000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: pilot :)
Generalnie: kupić kluczyk z mocniejszym mechanizmem obrotowym (jak na foto2), przełożyć do niego oryginalny grot i OSTROŻNIE wydłubać chip RFID. I będzie grało.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Nie, jeszcze nie. Kupiłem na zaś. Wg mnie ten kupiony u Ciebie jest bardzo dobrej jakości i nie powinno być problemu z przekładką. Ale to dopiero jak się oryginał (klejony wewnątrz) rozleci .darkkam pisze: Ale może smak56 lub Gawel już przełożyli...

smak56
* * * *

* * * *
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
hehe... też trzymam na czarna godzinę 

Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
Re: pilot :)
czym wydłubywałeś RFIDa? na youtube jakieś mahery widziałem żę rozcinali starą obudowę żeby go nie podważać - Ty też tak?Strzelba pisze:Generalnie: kupić kluczyk z mocniejszym mechanizmem obrotowym (jak na foto2), przełożyć do niego oryginalny grot i OSTROŻNIE wydłubać chip RFID. I będzie grało.
- Strzelba
- Posty: 40
- Rejestracja: 28 lis 2015, 20:01
- Przebieg: 84000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: pilot :)
Czip RFID zamknięty jest w małej szklanej ampułce - moim zdaniem bardzo delikatnej. Ja też zdemolowałem starą obudowę kluczyka. Mozolnie nacinałem nożykiem do tapet plastik wokół ampułki. Najpierw wyciąłem plastikowe korytko, w której wklejona jest ampułka, a potem już w paluchami zdrapałem klej ze szkła.