
pilot :)
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Przyklejone jest na dwustronną taśmę samoprzylepną i jakąś kropelkę. Trzeba użyć twardej igły i wkrętaka zegarmistrzowskiego, aby nie pokaleczyć brzegów obudowy. Trochę zabawy, cierpliwości i odpuści 

smak56
* * * *

* * * *
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6766
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 291 razy
- Otrzymał podziękowań: 401 razy
Re: pilot :)
Jak coś pójdzie nie tak, to nowa obudowa na allegro kosztuje około 40zł, z całą mechaniką grotu i okienkiem na diodę. Trzeba tylko uważać, bo są dwie wersje, taka jak nasza z szufladką na baterię i z baterią pod klapką.
Np.
Dobra http://allegro.pl/fiat-ducato-panda-sti ... 47561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zła http://allegro.pl/fiat-ducato-punto-pan ... 75812.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Np.
Dobra http://allegro.pl/fiat-ducato-panda-sti ... 47561.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zła http://allegro.pl/fiat-ducato-punto-pan ... 75812.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
I tego nie jestem pewny. Przeglądałem wszystkie ogłoszenia z naszymi obudowami i pokazują je z mechaniką grotu. Ale spotkałem też zdjęcia z mechaniką, a po rozłożeniu obudowy na części pierwsze - mechaniki już nie było. Tak więc (gdyby trzeba było), przed zakupem obowiązkowy telefon z potwierdzeniem wersji.Kuzyn_z_Sosnowca pisze: na allegro kosztuje około 40zł, z całą mechaniką grotu i okienkiem na diodę.
smak56
* * * *

* * * *
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2094
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 294 razy
- Otrzymał podziękowań: 204 razy
Re: pilot :)
smak56 - jak to nie da się zrobić
???? napisz : refleks już nie ten, to zrozumiem
za dobrą robotę 
kuzyn - jak zwykle merytoryczny




kuzyn - jak zwykle merytoryczny

- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Nie bądź taki hej do przodu!leszek1234 pisze:smak56 - jak to nie da się zrobić???? napisz : refleks już nie ten, to zrozumiem
![]()




smak56
* * * *

* * * *
- mwas
- Prezes
- Posty: 6869
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 210210
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 388 razy
- Otrzymał podziękowań: 911 razy
- Kontakt:
Re: pilot :)
Stefan... Ty jak coś odwalisz, to normalnie nie ma ch... we wsi
No mucha nie siada ! O tym, że w pilocie jest dioda to wiedziałem, ale jakoś nigdy nie miałem na tyle samozaparcia, żeby jej światełko wyprowadzić na zewnątrz
Normalnie szacun za samozaparcie ! 
-- 20 lis 2015, o 21:26 --
No to po ośmiu latach spotkało i mnie... ale tym razem nie bateria, a ułamany element z przycisku, który opisywał smak56
Naprawa tego w sumie jest banalna, pytanie ile to wytrzyma
Efekt tak jak opisywany: wciskamy przycisk otwarcia grotu kluczyka a ten stawia dziwny opór i kluczyk się nie wysuwa. Po kilku próbach w końcu sukces, ale pot na plecach jest, bo nie wiemy, czy kluczyk się otworzy i damy radę odpalić auto
Rozebranie kluczyka nie jest takie banalne
Najpierw trzeba powalczyć z odklejeniem emblematu Fiata, a ten siedzi cholernie mocno, potem odkręcić śrubkę i niby powinno być wszystko OK, ale niestety, tak dobrze nie jest - obudowa trzyma jak cholera
Trzeba się troszkę nagimnastykować i delikatnie ją podważać i rozwierać, w końcu puści
NIe radzę podważać jej niczym metalowym, bo zostawimy ślady, proponuję użyć czegoś plastikowego, np stary dowód osobisty (nie książeczkowy
), ewentualnie stara karta kredytowa
Zaczepy trzymające obudowę kluczyka są od środka, dlatego tak ciężko jest go wyczepić, ale odrobina "zabawy" i w końcu puszczają
Po otwarciu obudowy uważajcie, żeby nie pogubić części
A zwłaszcza małego elementu, który się odłamał od całego przycisku. Jak go zgubimy, to kibel
Cała zabawa polega na tym, że trzeba ten ułamany element przykleić z powrotem
Sprawa dość prosta tyle tylko że, ten ułamany element jest strasznie mały
Ale da radę
Ja standardowo poradziłem sobie Poxipolem
Tylko jedno ALE: trzeba dać mu porządnie wyschnąć. Jak wyschnie, to pilniczkiem usunąć nadmiar tam, gdzie jest i montaż wszystkiego w kolejności odwrotnej jak demontaż
Moja uwaga: w wewnątrz przycisku jest sprężyna, która po pierwsze: wypycha przycisk do góry, po drugie: odpowiada za "sprężynowanie" grotu, czyli za to, że po wciśnięciu przycisku kluczyk nam "wyskakuje"
Jeśli chcemy, żeby wszystko działało jak w oryginale, to musimy "nakręcić" sprężynę na jeden raz, inaczej będzie za mało siły żeby otworzyć grot. Strasznie żałuję, że nie porobiłem zdjęć, żeby o zobrazować, tylko z drugiej strony samemu nie dałbym rady
Trzymam kciuki, żeby Wasze kluczyki były dożywotnio bezawaryjne 



-- 20 lis 2015, o 21:26 --
No to po ośmiu latach spotkało i mnie... ale tym razem nie bateria, a ułamany element z przycisku, który opisywał smak56



















Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
O uszkodzeniu pisałem 29 paź 2013, o 16:09. Do dzisiaj trzyma. Może rzadziej składam, ale na razie jestmwas pisze: Naprawa tego w sumie jest banalna, pytanie ile to wytrzyma![]()

smak56
* * * *

* * * *
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: pilot :)
Jak rozkładaliście obudowę kluczyka to wyciągaliście szufladkę z baterią najpierw bo może to pomoże w rozłożeniu obudowy?
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Szufladka jest samodzielnym bytem i wyjęcie jej nie pomaga w rozpołowieniu pilota.will pisze:Jak rozkładaliście obudowę kluczyka to wyciągaliście szufladkę z baterią najpierw bo może to pomoże w rozłożeniu obudowy?

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
ojjj... to ja zaczynam się już bać
. Bo mój kluczyk ma spory luz góra - dół (patrząc na zdjęcie smak56).
EDIT: 13.12.2015
Teraz już nie muszę się obawiać, zapasowa obudowa już leży i czeka na swój czas
.
Z myślą o forumowiczach zakupiłem 3 sztuki więcej, odsprzedam po cenie zakupu (4€) + koszty przesyłki.
tylko nie wiem czy to tu ogłosić, czy w odpowiednim dziale? Do obudowy dokupiłem sobie taką oto silikonową osłonkę która świeci przez krótka chwilę w ciemności
.
Jak spadnie kluczyk na ziemię, to się nie obtłucze
.

EDIT: 13.12.2015
Teraz już nie muszę się obawiać, zapasowa obudowa już leży i czeka na swój czas

Z myślą o forumowiczach zakupiłem 3 sztuki więcej, odsprzedam po cenie zakupu (4€) + koszty przesyłki.
tylko nie wiem czy to tu ogłosić, czy w odpowiednim dziale? Do obudowy dokupiłem sobie taką oto silikonową osłonkę która świeci przez krótka chwilę w ciemności

Jak spadnie kluczyk na ziemię, to się nie obtłucze

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2015, 18:10 przez darkkam, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5102
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 270000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 391 razy
- Otrzymał podziękowań: 629 razy
Re: pilot :)
Po otrzymaniu i obejrzeniu, muszę napisać, że pilot pierwsza klasa! Z wydruków na nim wygląda, że to oryginał. Niczym się nie różni. Przy wymianie, trzeba kilka elementów przełożyć ze starego, m.innymidarkkam pisze:Z myślą o forumowiczach zakupiłem 3 sztuki więcej, odsprzedam

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *

* * * *
- darkkam
- klubowicz
- Posty: 458
- Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
- Przebieg: 86000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 53 razy
- Otrzymał podziękowań: 99 razy
Re: pilot :)
A przekładasz stary bagnet kluczyka, czy będziesz dorabiał nowy?
Wysłane z HuŁaŁej ;-)
Wysłane z HuŁaŁej ;-)
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
- mwas
- Prezes
- Posty: 6869
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 210210
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 388 razy
- Otrzymał podziękowań: 911 razy
- Kontakt:
Re: pilot :)
A po co dorabiać nowy ?
W tych bagnetach nic się nie psuje
darkkam, mógłbyś podać źródło, gdzie zamawiałeś te obudowy ? 



Linea Dynamic 1.4 8V '2007