Rafał, u Ciebie nieco sprawa się komplikuje, bo masz wstawione radio "aftermarket" i teraz pytanie: problem tkwi w komunikacji pomiędzy kołem kierownicy a komputerem auta czy pomiędzy komputerem auta a radiem ?

Schemat oryginalnego radia wygląda następująco:
Linea_Radio_Schemat.png
I teraz tak:
Na schemacie moduły oznaczone B002 i M002 to jest tzw. "BSI", czy też "bodycomputer", czyli to, co masz pod kolumną kierownicy (to coś z bezpiecznikami i przekaźnikami

). Moduł P020 to oryginalne radio - to na chwilę obecną może Cię nie interesować

Skupmy się na prawidłowości podłączenia przycisków sterowania na kole kierownicy - jest to moduł oznaczony D047, a dokładniej D047 jest to tzw. "zwijak" w kolumnie kierownicy (czyli to, co m.in. wymieniłeś ostatnio

). Moduł ten jest połączony 5 przewodami, w tym 4 bezpośrednio z "bodycomputerem" i 1 bezpośrednio z radiem. I teraz tak - to co musisz sprawdzić, to czy do "zwijaka" dochodzą przewody o kolorach:
LM - Niebiesko - Brązowy
BM - Biało - Brązowy
NZ - Czarno - Fioletowy
LB - Niebiesko - Biały
dodatkowo - N - Czarny - ten jest połączony bezpośrednio z radiem
Jeśli w wiązce, która dochodzi do "zwijaka" nie ma przewodów o tych kolorach, to trzeba będzie te połączenia odtworzyć według schematu

Sprawdź najpierw to, daj znać, a potem będziemy myśleć dalej

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.