Wymiana fabrycznych głośników /przód/
-
- klubowicz
- Posty: 1333
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 464 razy
- Otrzymał podziękowań: 139 razy
Re: Wymiana fabrycznych głośników /przód/
Najlepiej jak byś się zgadać z kimś od car audio co się zna na tym i powie co można połączyć z seryjnym radiem żeby dobrze grało i by nic złego nie zrobiło z układem.
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- mwas
- Prezes
- Posty: 6869
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 210210
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 388 razy
- Otrzymał podziękowań: 911 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana fabrycznych głośników /przód/
Tak, u mnie siedzi typowa fabryka, nic przy tym nie majstrowałem 

Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- mwas
- Prezes
- Posty: 6869
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 210210
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 388 razy
- Otrzymał podziękowań: 911 razy
- Kontakt:
Re: Wymiana fabrycznych głośników /przód/
Koledzy, odnośnie wzmacniacza i podłączenia go do fabrycznego radia, to niestety nie jest prosta sprawa (żeby miało to ręce i nogi). Nasze radia nie posiadają wyjścia z "niskim sygnałem", czyli klasycznych CINCH
Owszem - można kombinować z podłączeniem się pod wyjścia głośnikowe, ale umówmy się, że to rozwiązanie jakościowo jest "takie se" (chodzi o jakość dźwięku). Jest magik, który dokłada do naszych radyjek to brakujące wyjście, a w tym celu skontaktować się należy z helleticiem 
Odnośnie samego wzmacniacza - tutaj jest w zasadzie dowolność i co kto lubi. Ja miałem w poprzednim aucie Car Power'a i powiem szczerze, że miał wypiarda
Bardzo sobie chwalę ten sprzęt
Tylko że przy wzmacniaczu, wchodzimy już w temat typowo car audio, więc aż się będzie prosiło o to, aby zamontować te głośniki w dystansach, wygłuszyć drzwi (najlepiej wszystkie) i do tego dołożyć jeszcze sub woofer
Więc robi się z tego całkiem sporo roboty, a co za tym idzie, również i kosztów, bo: za przerobienie radia trzeba będzie już coś wysupłać, materiały do wygłuszania i dystanse również za darmo nigdzie nie leżą
a i porządny sub też potrafi swoje kosztować 


Odnośnie samego wzmacniacza - tutaj jest w zasadzie dowolność i co kto lubi. Ja miałem w poprzednim aucie Car Power'a i powiem szczerze, że miał wypiarda





Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 1333
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 464 razy
- Otrzymał podziękowań: 139 razy
Re: Wymiana fabrycznych głośników /przód/
A masz balupunkta czy inne seryjne radio?
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- klubowicz
- Posty: 1333
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 464 razy
- Otrzymał podziękowań: 139 razy
Re: Wymiana fabrycznych głośników /przód/
Jak dla mnie spoko gra jak tra LA LA



Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw