1.3 Mjet przepustnica/klapa gasząca

wetworld
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2024, 18:49
Przebieg: 240000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Podziękował: 1 raz

1.3 Mjet przepustnica/klapa gasząca

Post autor: wetworld »

[album][/album]Witam wszystkich
Planowałem w mojej Lineii wykonać czyszczenie przepustnicy z racji przebiegu...problem w tym że w miejscu gdzie zazwyczaj to się znajduje w mojej tam nie ma przepustnicy !!!
Standardowo w 1.3 MJet powinna być pomiędzy rurą dolotową od intelcoolera a kolektorem dolotowym.Tymczasem do kolektora wchodzi bezpośrednio rura z intercoolera, nie ma po drodze przepustnicy.
Może ktoś orientuje się jak wygląda układ gaszenia w takiej wersji?
Obrazek
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5148
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 276000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 397 razy
Otrzymał podziękowań: 650 razy

Re: 1.3 Mjet przepustnica/klapa gasząca

Post autor: smak56 »

Standardowo naszym silniku nie ma przepustnicy. Tak jak nie ma sprzęgła dwumasowego i filtra cząstek stałych (2007).
smak56
* * * *
Obrazek
wetworld
Nowy
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 lut 2024, 18:49
Przebieg: 240000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Podziękował: 1 raz

Re: 1.3 Mjet przepustnica/klapa gasząca

Post autor: wetworld »

Czyli gaszenie elektroniczne nie mechaniczne jak przypuszczałem
Ostatnio zmieniony 20 lut 2024, 12:06 przez wetworld, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5148
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 276000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 397 razy
Otrzymał podziękowań: 650 razy

Re: 1.3 Mjet przepustnica/klapa gasząca

Post autor: smak56 »

Informacje o silniku: Cyt."Wartość ciśnienia oraz jego szybka i ciągła kontrola są jednym z podstawowych parametrów potrzebnych do realizacji tej strategii. Regulacja ciśnienia wtrysku jest możliwa dzięki cechom konstrukcyjnym systemu, który jest wyposażony w pompę ciśnienia, regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia i odrębne wtryskiwacze elektromagnetyczne sterowane przez centralkę. W ten sposób ciśnienie wtrysku jest niezależne od prędkości obrotowej silnika.
smak56
* * * *
Obrazek
ODPOWIEDZ