Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Witam wszystkich serdecznie, cos pomieszało się mojej linejce, dostała wariacji, po przekręceniu kluczyka dziwnie pulsuje nie regularnie przekaznik pompy paliwa, i mruga kontrolka chek, po pod pięciu kompa błędy, p0601, p0230, u1601, p0520.
Film z jej zachowania
Może ktoś coś już takiego miał?
Nie mogę wykasować błędów, i nie za każdym razem mogę połączyć się z komputerem.
Film z jej zachowania
Może ktoś coś już takiego miał?
Nie mogę wykasować błędów, i nie za każdym razem mogę połączyć się z komputerem.
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
albo na wtyczkach może być pośniedziałe pod bezpiecznikami
Pozdrawiam wszystkich
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Sterownik suchy, i styki przeczyszczone.
Jak jest zimny, po dłuższym postoju, pali i jakiś czas jest wszystko ok.
Jak jest zimny, po dłuższym postoju, pali i jakiś czas jest wszystko ok.
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
a skrzynka z bezpieczniakami?? ta w komorze silnika i jest jeszcze wew. też bym sprawdził
Pozdrawiam wszystkich
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Z tego co widzę włącza się kontrolka z kłódką a po uruchomieniu mruga kontrolka temperatury płynu chłodzącego. Na początek zrobiłbym dwie rzeczy. 1 podładował akumulator. 2 dokładnie sprawdził masę (przewód od aku do skrzyni). Później sprawdził przekaźnik pompy i silnika (przez podmianę od np. świateł drogowych lub sygnału).
smak56
* * * *
* * * *
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Akumulator sprawny i w pełni naładowany, przekazniki zamieniałem miejscami, bez zmian. Masy się trzymają, przejścia mają.
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
a wtyczki co wchodzą do bezpieczników i przekaźników od spodu tam kupa kabli idzie
Pozdrawiam wszystkich
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
To ostatnie co przychodzi mi do głowy to czujnik położenia wału.
Na innych forach piszą, że podstawowy błąd to U1601 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 4hBrYb83bV (poczytaj)
Na innych forach piszą, że podstawowy błąd to U1601 https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... 4hBrYb83bV (poczytaj)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2023, 21:58 przez smak56, łącznie zmieniany 2 razy.
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Po rozebraniu wygląda to tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
tak dokładnie o to chodzi i tak jak smak56 pokazał na zdjęciach dobrze będzie zajrzeć do skrzynki od spodu, tam w historii fiata też się lubiły dziać hocki klocki a i tak samo z body komputerem czyli skrzynka pod kierownicą.
Pozdrawiam wszystkich
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
To jakiś dziwny zbieg okoliczności. Zaczne od początku.
Jakieś 4mc temu miałem zmieniany rozrząd.
Tydzień temu auto zaczęło słabnąć aż przestało odpalać. Co się okazało, przestawił się rozrzad. Nie mając blokad ustawiłem rozrząd na suwmiarkę na cylindrach, prowizoryczna blokada na walki, ciśnienie wróciło, auto nie odpala, zapłon nie tam gdzie trzeba. Więc zakupiłem zestaw blokad, i co się okazało, że zerwał się klin na kole zębatym wału. Nowe koło, ustawiłem rozrząd, próba na sucho i wszystko gra. Pierwsze odpalenie, auto chodzi. I tak kilka razy, bez problemu. Więc jak już grzebie, to wymiana oleju. Auto normalnie odpaliło pochodziło z 5 min, aż zgasło i sie zaczęło. Na zgaszonym silniku, kluczyk w pozycji kontrolek auto wariuje. Przekaznik od pompy co chwila cyka, kontrolka szaleje i tak jak na filmie. Podpinam kompa, brak komunikacji. Klema z aku odpięta, kilka chwil założyłem, komp podpięty i błędy, ale nie mogę ich wykasować. Auto normalnie odpala i po chwili znów zabawa.
Jakieś 4mc temu miałem zmieniany rozrząd.
Tydzień temu auto zaczęło słabnąć aż przestało odpalać. Co się okazało, przestawił się rozrzad. Nie mając blokad ustawiłem rozrząd na suwmiarkę na cylindrach, prowizoryczna blokada na walki, ciśnienie wróciło, auto nie odpala, zapłon nie tam gdzie trzeba. Więc zakupiłem zestaw blokad, i co się okazało, że zerwał się klin na kole zębatym wału. Nowe koło, ustawiłem rozrząd, próba na sucho i wszystko gra. Pierwsze odpalenie, auto chodzi. I tak kilka razy, bez problemu. Więc jak już grzebie, to wymiana oleju. Auto normalnie odpaliło pochodziło z 5 min, aż zgasło i sie zaczęło. Na zgaszonym silniku, kluczyk w pozycji kontrolek auto wariuje. Przekaznik od pompy co chwila cyka, kontrolka szaleje i tak jak na filmie. Podpinam kompa, brak komunikacji. Klema z aku odpięta, kilka chwil założyłem, komp podpięty i błędy, ale nie mogę ich wykasować. Auto normalnie odpala i po chwili znów zabawa.
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 sty 2017, 0:02
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Łódź
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Dziwi mnie to, że wszystko dzieje się na zgaszonym silniku, nawet nie muszę go odpalać. To tak jak by było zwarcie, lub komputer nie odróżniał, lub chwilowo wyłapywał że silnik pracuje i załącza pompe.
-
Onlinemwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Wariacja przekaznika pompy paliwa, kontrolka chek, i...
Wydaje się, że ewidentnie dzieje się coś z elektryką. Przy ostatnich zabawach z rozrządem itd. rozłączałeś jakieś wtyczki ?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM