Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Różnosci
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6480
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 23 cze 2018, 8:11

Wszystko co złe w jednym silniku ;)
https://autogaleria.pl/nowosci/producen ... nzynowych/

Awatar użytkownika
michalexc
klubowicz
klubowicz
Posty: 76
Rejestracja: 24 sie 2015, 22:15
Przebieg: 104000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Bydgoszcz
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: michalexc » 23 cze 2018, 9:05

Dpf w benzyniaku nie jest ponoć tak uciążliwy jak w diesla. No ale zawsze kolejny element który może powodować problemy. Osiągi super ale nie podoba mi się w jakim ekologicznym kierunku idziemy. Jedna z wersji 3 cylindry ciekawe jak z kulturą pracy takiego silnika

Online
Awatar użytkownika
leszek1234
klubowicz
klubowicz
Posty: 1634
Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
Przebieg: 130000
Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: blisko Rybnika
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: leszek1234 » 23 cze 2018, 10:40

Pamiętam jak wchodziły silniki małe benzyny z turbo - sceptycy zaraz głosili tezę , że to przesilone , po 100 tys.km rozsypie się itp. Życie pokazuje, że niekoniecznie;) Może i w tym przypadku nie będzie źle.

CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 591
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: CrazyKetchup » 27 cze 2018, 7:24

Powiedz to właścicielom pierwszych tsi ;) .

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6480
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Nowy silnik Fiata - zmierzch T-Jet

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 27 cze 2018, 19:55

Każdy silnik z tylko bezpośrednim wtryskiem, będzie miał problemy z gromadzeniem się nagaru na zaworach dolotowych. Spadają osiągi, wzrasta spalanie i emisja. Niektórzy jak Toyota czy Ford, stosują dodatkowe wtryskiwacze do kolektora, żeby obmywać i chłodzić zawory.
Jeśli będzie miał DPF, to i będzie też EGR, który dodatkowo przyspiesza proces tworzenia się nagaru.

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości