Nadkola tył

duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Post autor: duskap »

Coval pisze:
duskap pisze:Mogę spytać zaprzyjaźnionego dealera z Ełku/Suwałk czy byłoby coś taniej przy zakupie hurtowym.
I jak? wiadomo już coś?
Poniżej 250zł chyba zejść się nie da. Powiedzieli, że się postarają ale nie mogą obiecać. Dam znać jak już ustalą co i jak. Póki co na magazynie tego nie ma i musieliby ściągnąć specjalnie pod zamówienie.
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

A tak się cholera zastanawiałem skąd tyle syfu przy korku... myślałem, że to ta gów****a klapka która tak średnio dochodzi, ale przecież piaskiem nie pada:)
To jak z tymi nadkolami? Robiliście oryginalne? Może to prawe wystarczy. Gdzieś o tym było jeszcze na forum?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 15:59 przez Bernardito, łącznie zmieniany 1 raz.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy

Post autor: Jery »

A ja od czasu montażu nadkola mego pomysłu, z włókna szklanego, zapomniałem o piasku w klapce wlewu paliwa :zlośnik
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

Ile Cię to kosztowało roboty? tzn. parę godzin? czy mniej? Masz jakieś foty jak to teraz wygląda? Będziesz w TG na spocie?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy

Post autor: Jery »

Prace zajęły mi kilka godzin. Przede wszystkim najpierw trzeba zrobić nadkole z włókna szklanego, nasączyć żywicą. Po jej wyschnięciu przymocowujemy zrobione w poprzednim dniu nadkole do samochodu.

Będę na spotkaniu w TG
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

A stosowałeś jakiś utwardzacz do tej żywicy? Zastanawiam się dlaczego tak długo to schło.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 621
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?t=1032" onclick="window.open(this.href);return false; tu jest opis i zdjęcia z montażu tylnego nadkola z Grande
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

Dzięki, właśnie mi się wydawało, że gdzieś już czytałem o tym na forum. To rozwiązaniem chyba jest najlepsze - tzn. dla kogoś kto nie ma za dużych zdolności do dłubania przy aucie:) Jakbym miał to pewno poszedłbym w stronę Jery'ego bo to potraktowanie sprawy po całości i gruntownie - jakby nowe spasowane nadkole, ale chyba nie dam rady. Może uda mi się kupić do GP.
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Ja kupiłem pełne od GP i będę przy nich majstrował, ale musi być nieco cieplej.
Awatar użytkownika
kk25
klubowicz
klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
Przebieg: 150650
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: krakowskie
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: kk25 »

A ja zakleiłem dwa otworki przy zawiasie klapki i też nie wiem co to brud przy korku wlewu paliwa :)
Jery
klubowicz
klubowicz
Posty: 1646
Rejestracja: 08 gru 2009, 14:42
Przebieg: 163000
Silnik: 1.3 IMA
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Pniów
Podziękował: 17 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy

Post autor: Jery »

Bernardito pisze:A stosowałeś jakiś utwardzacz do tej żywicy? Zastanawiam się dlaczego tak długo to schło.
Stosowałem utwardzacz. Nadkola robiłem wieczora a montowałem rano stad się wzięło kilka godzin ze snem włącznie :ryczy

[ Dodano: |21 Mar 2011|, o 08:46 ]
kk25 pisze:A ja zakleiłem dwa otworki przy zawiasie klapki i też nie wiem co to brud przy korku wlewu paliwa :)
Nie chciałbym widzieć co się dzieje po drugiej stronie gumowej uszczelki ;). Problemów z zamkiem w ten sposób nie unikniesz :zlośnik
Henia ;-) red milano
Awatar użytkownika
kk25
klubowicz
klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 08 gru 2009, 21:42
Przebieg: 150650
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: krakowskie
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: kk25 »

Jery pisze:Nie chciałbym widzieć co się dzieje po drugiej stronie gumowej uszczelki ;). Problemów z zamkiem w ten sposób nie unikniesz
Nie jest źle, poza tym systematycznie myjka ciśnieniowa robi swoje :zlośnik
Awatar użytkownika
Rincewind
klubowicz
klubowicz
Posty: 487
Rejestracja: 10 lut 2011, 16:17
Przebieg: 42000
Silnik: 1.6 Diesel
Rocznik: 2016
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy

Post autor: Rincewind »

kk25 w którym miejscu są te otworki? Dzisiaj jak zajrzałem to pod korkiem była kupa błota. Tylko nie wiem którędy to wpada.
will
Moderator
Moderator
Posty: 3418
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
Przebieg: 120000
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Markotów Duży
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowań: 90 razy

Post autor: will »

Są tam dwie dziurki to są nacięcia sprężynujące blokujące klapę w pozycji otwartej innymi słowy tanie rozwiązanie.

[ Dodano: |3 Kwi 2011|, o 20:02 ]
Wczoraj zakleiłem ale tak jak pisze Jery nie rozwiąże to problemu zamarzającego zamka, a nie chce mi się robić nadkola.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2011, 19:59 przez will, łącznie zmieniany 1 raz.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
ODPOWIEDZ