kupno linea
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: kupno linea
Bardzo bogata wersja (T-Jet Emotion, ESP, Tempomat, skóra), na wypasie, ładne... tyle tylko... to auto z Niemiec... z takim wyposażeniem, rocznik 2008 i tylko niecałe 70 tyś przebiegu Coś mi tutaj nie halo
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: kupno linea
Jeśli to co pisze w ogłoszeniu jest prawdą, i gdyby zejść do 20tyś PLN, to warto się zastanowić. Skóra na kierownicy jeszcze nie oblazła, więc przebieg może się zgadzać. Auto może bezwypadkowe, ale nie ma T-Jet na grillu, więc pewnie jakaś stłuczka była.
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: kupno linea
Bylo puk i to nawet zdrowe... widac na zdjeciu gdzie widac poduszke pasazera. Nizej siedzi niz w normalnej linijce
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
- buhert
- klubowicz
- Posty: 942
- Rejestracja: 20 gru 2009, 23:13
- Lokalizacja: Polska
- Otrzymał podziękowań: 31 razy
Re: kupno linea
No to dziadkowóz: https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... yNbUp.html
albo Emotion https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... yPwmN.html
albo Emotion https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-line ... yPwmN.html
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: kupno linea
Drugi fiacik już w rodzinie - 1.3, grafitowy, dwa komplety kół - z alu i zimówkami, 127000 przebiegu, troszke podrapany ale płytko, kupiony za 11000 zł, niebawem wymiana łożysk amortyzatorów oraz olejów ;)
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: kupno linea
Szukaliśmy auta dla daro189 w cenie do 15 tys. W związku z tym, że kupił (2 posty wyżej), oferta Twoja jest nieaktualna.buhert pisze:Albo tu: https://www.olx.pl/oferta/106-000km-1-4 ... 271cee322e
smak56
* * * *
* * * *
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: kupno linea
A jak jest z awaryjnością i kosztami serwisowania 1.3 MJ? Jak to auto jeździ? Co najszybciej pada w zawieszeniu? Jak blacha w tym aucie? Gdzie szyukać ewentualnych ognisk korozji?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6952
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 404 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: kupno linea
klimi, tak na prawdę to odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziesz na forum, ale w związku z tym, że zakres dość rozproszony, to postaram się to ująć tak:
- 1.3 MJ - koszty serwisowania nie różnią się zapewne zbytnio od benzynowca. Poważniejszych usterek to chyba u nas na forum nie było, standardowe elementy eksploatacyjne to Olej z filtrem oleju, filtrem powietrza i filtrem paliwa, ale może niech to jeszcze potwierdzi ktoś z tym silnikiem, bo ja to tam jestem benzynowcem Rozrząd jest na łańcuszku, więc teoretycznie nie trzeba w nim nic robić, trzeba tylko pilnować poziomu oleju, ale to również niech lepiej ktoś potwierdzi
- auto jeździ jak diesel z turbiną Ma delikatną turbodziurę i trzeba się do niej przyzwyczaić a tak poza tym to bardzo dynamiczny i oszczędny silniczek
- w zawieszeniu pada to, co w innych wersjach silnikowych, czyli standard: najczęściej łożyska kolumn McPherson'a (łożyska amortyzatorów/poduszki amortyzatorów - zwał jak zwał ) i ewentualnie czasem łącznik stabilizatora - inne usterki w zawieszeniu jakoś nie przychodzą mi do głowy, można wręcz powiedzieć, że Linea zawieszenie ma pancerne . Ale... w związku z tym, ze to dość mocny diesel, to trzeba się liczyć z szybszym zużyciem sprzęgła - kolegom zdarzało się wymieniać już po ok 70 tyś km. Tak, wiem, że to nie element zawieszenia, ale warto o tym wspomnieć.
- blachy raczej nie rdzewieją. Chyba jedyne miejsce, na które trzeba zwrócić uwagę, to progi, zwłaszcza na końcach. U mnie zaczyna wyłazić ruda z prawej strony z przodu, zaraz za kołem - wychodzi brak chlapaczy
- 1.3 MJ - koszty serwisowania nie różnią się zapewne zbytnio od benzynowca. Poważniejszych usterek to chyba u nas na forum nie było, standardowe elementy eksploatacyjne to Olej z filtrem oleju, filtrem powietrza i filtrem paliwa, ale może niech to jeszcze potwierdzi ktoś z tym silnikiem, bo ja to tam jestem benzynowcem Rozrząd jest na łańcuszku, więc teoretycznie nie trzeba w nim nic robić, trzeba tylko pilnować poziomu oleju, ale to również niech lepiej ktoś potwierdzi
- auto jeździ jak diesel z turbiną Ma delikatną turbodziurę i trzeba się do niej przyzwyczaić a tak poza tym to bardzo dynamiczny i oszczędny silniczek
- w zawieszeniu pada to, co w innych wersjach silnikowych, czyli standard: najczęściej łożyska kolumn McPherson'a (łożyska amortyzatorów/poduszki amortyzatorów - zwał jak zwał ) i ewentualnie czasem łącznik stabilizatora - inne usterki w zawieszeniu jakoś nie przychodzą mi do głowy, można wręcz powiedzieć, że Linea zawieszenie ma pancerne . Ale... w związku z tym, ze to dość mocny diesel, to trzeba się liczyć z szybszym zużyciem sprzęgła - kolegom zdarzało się wymieniać już po ok 70 tyś km. Tak, wiem, że to nie element zawieszenia, ale warto o tym wspomnieć.
- blachy raczej nie rdzewieją. Chyba jedyne miejsce, na które trzeba zwrócić uwagę, to progi, zwłaszcza na końcach. U mnie zaczyna wyłazić ruda z prawej strony z przodu, zaraz za kołem - wychodzi brak chlapaczy
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 lis 2017, 8:48
- Przebieg: 63000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ciechanów
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: kupno linea
Czytałem dość dużo informacji o silniku 1.3 ale nie mogłem się doczytać o awariach Widocznie silnik jest naprawdę mało awaryjny. W sumie poważnych usterek to też mało opisanych na forum. W sumie wychodzi że linea to auto idealne - mało awaryjne, mało pali, nie rdzewieje, można kupić z realnym niskim przebiegiem. Szok
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5150
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 399 razy
- Otrzymał podziękowań: 652 razy
Re: kupno linea
Mam 1.3 mj. Przebieg ponad 210 000 km.
Silnik: padła jedna świeca żarowa, wymieniłem termostat (niepotrzebnie), pompę vacum (niepotrzebnie)
Przeniesienie napędu: sprzęgło przy 80 i 160 tys.km ( koszt około 400 zł + wymiana, nie ma sprzęgła dwumasowego ani filtra cząstek stałych)
Zawieszenie: jeden łącznik stabilizatora, jeden sworzeń wahacza, łożyska Macphersona (standard), pękła sprężyna.
Nadwozie: brak jakiegokolwiek ogniska korozji (auto cały czas pod chmurką, mam chlapacze i folie ochronne)
Wnętrze: obszycie kierownicy
To tyle. Chyba nie ma na rynku drugiego takiego, jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny (zależy też jak trafisz, patrz ogłoszenia).
smak56
* * * *
* * * *
- Fiacik
- klubowicz
- Posty: 1301
- Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
- Przebieg: 27000
- Silnik: 1,0 TSI-110KM
- Rocznik: 2019
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 144 razy
Re: kupno linea
Silnik jest praktycznie bezawaryjny,jeżeli już to wysiadają drobiazgi za kilkadziesiąt złotych jak u mnie podkładka pod wtryskiwacz,czego objawem był zapach spalin w kabinie na postoju.Ja mam silnik po liftingu więc nieco mocniejszy i poprawiony szczególnie jak to wyczytałem głównie pod względem wydłużenia okresu bezawaryjnej eksploatacji .Silnik jest dynamiczny a mocne przyspieszanie
powyżej 2200 obr/min to prawdziwa radocha.Spalanie - ,, bajka " 5,4 litra /100km , a lubię sobie pojechać .Gwarancja na blacharkę
to 8 lat ale na forum chłopaki mają już egzemplarze z 2007 r i nie widziałem aby ktoś pisał o korozji .Z droższych rzeczy to wymiana
łożysk przednich amortyzatorów , ale to też opanowane na forum zwłaszcza pod kątem zabezpieczenia tych łożysk na przyszłość .
Takich drobiazgów jak dzisiaj naprawiono mi w serwisie to można w ogóle nie liczyć - trochę ciężko chodził mi lewarek w pozycji LUZ .
Mówiąc precyzyjnie przesunięty w lewo lub prawo słabo wracał do pozycji ZERO .Jakieś tulejki pod lewarkiem rozmontowano, przesmarowano i ponownie założono za jedyne 48zł .Chodzi teraz jak nówka .
I zgadzam się ze smak56 - drugiego takiego auta w tej cenie ( za nowe zapłaciłem 47.000zł) na rynku nie ma i już nie będzie , a wiem to bo od ok.2 miesięcy myślę o zmianie na nowy ( lubię co ok.4 lata wymienić auto).Najbliższe mi rozsądne propozycje to pułap ok.60.000zł , a jak doliczyć trochę wyposażenia + koła zimowe to już całkiem spory wydatek .
powyżej 2200 obr/min to prawdziwa radocha.Spalanie - ,, bajka " 5,4 litra /100km , a lubię sobie pojechać .Gwarancja na blacharkę
to 8 lat ale na forum chłopaki mają już egzemplarze z 2007 r i nie widziałem aby ktoś pisał o korozji .Z droższych rzeczy to wymiana
łożysk przednich amortyzatorów , ale to też opanowane na forum zwłaszcza pod kątem zabezpieczenia tych łożysk na przyszłość .
Takich drobiazgów jak dzisiaj naprawiono mi w serwisie to można w ogóle nie liczyć - trochę ciężko chodził mi lewarek w pozycji LUZ .
Mówiąc precyzyjnie przesunięty w lewo lub prawo słabo wracał do pozycji ZERO .Jakieś tulejki pod lewarkiem rozmontowano, przesmarowano i ponownie założono za jedyne 48zł .Chodzi teraz jak nówka .
I zgadzam się ze smak56 - drugiego takiego auta w tej cenie ( za nowe zapłaciłem 47.000zł) na rynku nie ma i już nie będzie , a wiem to bo od ok.2 miesięcy myślę o zmianie na nowy ( lubię co ok.4 lata wymienić auto).Najbliższe mi rozsądne propozycje to pułap ok.60.000zł , a jak doliczyć trochę wyposażenia + koła zimowe to już całkiem spory wydatek .
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta