boss555 pisze:Pod maska mam instalacje Zenit Pro Obd z Auto Gaz Polska
Za wiele nie napisałeś
, no ale wiemy już że masz dobry sterownik LPG, ale w 1.4 8v - to trochę przerost formy nad treścią...
Nasze sterowniki wtrysku benzyny Marelli IAW 5SF CF4 źle współpracują ze sterowaniem z OBD. Niestety nie mamy typowych korekt STFT, LTFT - tak że to dobrodziejstwo nie zostanie wykorzystane, a włączenie tej opcji może spowodować sporo zamieszania. Zenit powinien mieć to ustawione na "wyłączone", ewentualnie "tylko odczyty". Zerknij na instrukcję str.12
http://www.agcentrum.pl/img/_093240_zen ... amu_pl.pdf
Teraz czas na prosty test - ale konieczny jest do tego interfejs. Podłączasz się pod komputer LPG, uruchamiasz program wchodzisz w zakładkę "Regulacja - Model" i i odczytujesz parametry pracy. Chodzi o odczyt czasów wtrysku
benzyny w czasie pracy na benzynie i po przełączeniu na LPG. Pytanie czy czas wtrysku benzyny zmienia się drastycznie, czy jest zachowana norma określona w instrukcji. Odczyt robisz dla kilku zakresów obrotów - np. jałowe, 1500, 2500, 3500. Na razie nic nie zmieniasz !
Jeśli nie masz interfejsu - to jedź po prostu do kumatego gazownika i niech zrobi konkretną regulację.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.