Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6950
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 949 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Adapter jest potrzebny, żeby się podłączyć np. pod centralkę ABS, ale do standardowej diagnozy i znakomitej większości działań, jakie się robi wystarczy sam kabel. A tak w razie co, jakby ktoś chciał się zaopatrzyć w komplet, to do naszych linek potrzebny jest adapter Typ 1. Jakbyśmy mieli GP, to niestety - żeby się w ogóle podpiąć pod kompa potrzebny jest adapter, a u nas jest luzik :luzak
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
Arek
klubowicz
klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
Przebieg: 150000
Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Arek »

Gdzie się znajduje gniazdo do podłączenia interfejsu?
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 6684
Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
Przebieg: 131000
Silnik: 1.4 V8 + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 320 razy
Otrzymał podziękowań: 346 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tomek »

Arek pisze:Gdzie się znajduje gniazdo do podłączenia interfejsu?
Pod kierownicą, tak trochę w lewo, obok bezpieczników. Trzeba zdjąć osłonę.
Awatar użytkownika
Arek
klubowicz
klubowicz
Posty: 200
Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
Przebieg: 150000
Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 13 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Arek »

Dzięki
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tara78 »

trzeba tylko zwrócić uwagę jak wkładać wtyczkę i nie robić nic na siłę, nie wiem jak u Was ale moje śrubki trzymające osłonę są już troszkę wyrobione i zastanawiam się nad ich wymianą na coś innego :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6950
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 98000
Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 402 razy
Otrzymał podziękowań: 949 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Tara78 pisze:nie wiem jak u Was ale moje śrubki trzymające osłonę są już troszkę wyrobione i zastanawiam się nad ich wymianą na coś innego :)
helletic właśnie przerabia ten temat :ink Podobno można kupić oryginalne śrubki w ASO :ink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
Awatar użytkownika
helletic
Moderator
Moderator
Posty: 2707
Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
Przebieg: 221000
Silnik: 1.6 16V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Szamotuły
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 334 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: helletic »

Nie można, przynajmniej w ASO w Poznaniu na Gorzysława :zły ! Pozostaje mi skleić tę namiastkę śrubki! Nie muszę pisać co myślę o takiej filozofii Fiata :zły :zły :zły
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress :luzak
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

helletic pisze:Nie można, przynajmniej w ASO w Poznaniu na Gorzysława :zły ! Pozostaje mi skleić tę namiastkę śrubki! Nie muszę pisać co myślę o takiej filozofii Fiata :zły :zły :zły
Dziwne :pomysli . Jak chcesz to mogę zapytać czy mają te śrubki w Chorzowie ( bo tam kupowałem) i ewentualnie kupić i wysłać Ci pocztą ?
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tara78 »

Adamson to ja także bym się pisała na te śrubki :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

Nic nie obiecuję, bo mi pękła jakieś 2 lata temu i wtedy bez problemu kupiłem, jakieś 18 zł za sztukę, jak dobrze pamiętam - paragonu niestety nie posiadam :ink .
A ile by Pani sobie ewentualnie śrubek życzyła ?
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tara78 »

Ja prosiłabym ładnie o 2szt. :) i z góry dziękuję !!!
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

Żeby nie było niejasności, cały czas mowa o tych śrubkach (zaznaczone kwadratem) ?
Jak widać mogą występować w różnych kolorach, np. na zdjęciu Emotion jakiś taki kremowy (?), ja mam szary (Dynamic), a jeszcze inni mogą mieć czarne ? Co mogą mieć na sklepie - nie mam pojęcia ???
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Tara78 »

tak to te :) ja poproszę czarne innymi nie zawracaj sobie głowy :D
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
helletic
Moderator
Moderator
Posty: 2707
Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
Przebieg: 221000
Silnik: 1.6 16V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Szamotuły
Podziękował: 462 razy
Otrzymał podziękowań: 334 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: helletic »

To ja także poproszę dwie czarne :luzak ! adamson zapytaj też, czy mają blaszki w które wkręca się te śrubki, bo ja kupiłem jakieś tam śrubki z gwintem M5, ale te Fiatowskie, to jakieś nietypowe M5, jakby M4,5 :pomysli i nie wiem, czy już gwint tam się nie zjechał. Jakby co, to pisz na PW gdybyś już zakupił gdzie lać kasiorę :ink i z góry dzięki za zainteresowanie się tematem :pivo !!!

P.S. można wątek ze śrubkami dać jako osobny temat, co by nie bałaganiło tutaj.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress :luzak
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

OK, w poniedziałek dam znać co i jak :)
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
ODPOWIEDZ