A coś jaśniej ? Jaki dokładnie sprzęt diagnostyczny ? Z jakim softem współpracuje ? Jakie koszty ?
Interfejs diagnostyczny
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Sprzęt taki jak napisałem ds150e. Koszt 42$ z wysyłką z Czech. Oprogramowanie Delphi lub Wurth Wow. Oczywiście nie jest to oryginał bo taki kosztuje kilka tysięcy. Ale wszystko działa bo oprogramowanie jest bez ograniczeń. Podpinam się tym pod auta osobowe jak i ciężarówki. Są wszystkie procedury w zależności od auta np cofanie tloczkow w Audi.
Programowanie wtryskow itd itp. W tej cenie nie ma nic lepszego.
Programowanie wtryskow itd itp. W tej cenie nie ma nic lepszego.
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
@Szczepan możesz dać przykłady co można zrobić tym twoim interfejsem ? Da radę zrobić adaptację przepustnicy, zmienić licznik serwisów kiedy był robiony i kiedy ma być następny serwis ?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Kolego pisałem, wszystko praktycznie możesz zrobić. To co napisałeś też.
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Szczepan 42 dolce za interfejs i program? Dobrze zrozumialem?
Mozesz napisac jak wyglada odpowietrzanie pompy ABS? Jest procedura jak w VAG czy klasycznie zabawa cewkami jak pod MESem?
Mozesz napisac jak wyglada odpowietrzanie pompy ABS? Jest procedura jak w VAG czy klasycznie zabawa cewkami jak pod MESem?
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dalej myślę nad ds150e lub mes z viakenem. Bardzo chętnie bym zobaczył b chociaż demo tego denso lub Wurtha
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Panowie żeby skasować edytować licznik wymiany oleju-serwisu trzeba oprócz interfejsu viakena v3 jakiś adapter?
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Nie, żadnych adapterów, wystarczy goły interfejs i Multiecuscan Adapter jest potrzebny tylko do podłączenia się do modułu ABS
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
@Szczepan. Możesz podesłać link do Twojego interfejsu. Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Po podłączeniu, w zakładce ustawienia (dolny lewy róg F9 pod register) należy wybrać "szukaj interfejsów".
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Wcześniej już miałeś napisane że Delphi ds150ePhenix pisze:@Szczepan. Możesz podesłać link do Twojego interfejsu. Bo mam elm 327 od viakena i dupa nie chce się łączyć tylko mogę wejść do ECU wszystko inne nie jest aktywne albo wyświetla mi się błąd połączenia. Tak jakby nie widział interfejsu.
Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
118,12 zł 7%OFF | 2019 nowy VCI vd ds150e cdp pro plus 2016. r0 z keygen dla delphis obd2 diagnostyczne narzędzie do naprawy led 3w1 skaner akcesoria samochodowe
https://s.click.aliexpress.com/e/10wihNH8J
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Są dwie możliwości: albo nie masz pełnej wersji programu, ale wtedy większość opcji będzie "wyszarzona" - nie da rady nic wybrać a błąd połączenia może być spowodowany tym, że nieprawidłowo skonfigurowałeś interfejs Pamiętaj, że Interfejs od Viaken'a zbudowany na układzie STN to nie jest zwykły ELM327 i nie można takiego wybrać w ustawieniach, bo wtedy właśnie będą problemy z połączeniem Trzeba wybrać, o ile dobrze pamiętam, opcję OBDLink
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM