Strona 1 z 1

Chiptuning MJ 1.3

: 22 lut 2011, 16:08
autor: KILLHIM
Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Chiptuning MJ 1.3

: 22 lut 2011, 19:15
autor: mireks
KILLHIM pisze:Znalazłem oto coś takiego tylko trzeba sobie przetłumaczyć

http://www.stylingtuning.com/fiat-linea ... ng-styling" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wiem co o tym sądzić. Cena trochę wysoka :pomysli
Za nieco wyższą kasę można mieć tuning w konkretnej firmie tuningowej w ECU.

W opisie jest też coś pochrzanione z momentem obrotowym.
Przed tuningiem: 260 Nm, moc 90 KM
Po tuningu: 325 Nm, moc 112,5 KM :zdiwiony

No szczerze mówiąc chciałbym mieć te 260 Nm w serii. Tak naprawdę to mamy takie wartości:
205 Nm, moc 90 KM

Profesjonalny warsztat tuningowy obiecuje:
240 Nm, moc 112 KM.

Także z pojemnością jest coś nie teges:
1251 cm3
Faktycznie jest 1248 cm3.

Według mnie to lekka lipa z ryzykiem uszkodzenia silnika albo w najlepszym wypadku ze znacznie mniejszymi osiągami niż winszuje sobie producent :pomysli

: 22 lut 2011, 19:25
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

: 22 lut 2011, 19:29
autor: Tomek
Coval pisze:na obrotach jałowych ma z 800NM
Ale wypatrzyłeś :ryczy :ryczy :ryczy

: 22 lut 2011, 19:55
autor: mireks
Coval pisze:Zamiast bawić się w chiptuning lepiej dołożyć DPF. Zobaczcie na dane techniczne 1.6mj po dołożeniu filtra cząstek stałych. Na moje oko, na obrotach jałowych ma z 800NM

http://www.fiat.pl/katalogi/fiat/Linea/ ... k_2011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy

: 22 lut 2011, 20:08
autor: Rafcio
mireks pisze:He he :)
Mocniejszy niż parowóz :ryczy
No takimi osiągami może pochwalić się mało silników, chyba ciężarowe :ryczy

: 22 lut 2011, 21:27
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Tam zamiast silnika jest reaktor, 2290NM przy 1500obr/min!!

: 22 lut 2011, 22:17
autor: mpsfc
Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy

: 23 lut 2011, 7:59
autor: emmer
"... przyjdź i zobacz jak zmienił się Fiat... " :)

: 23 lut 2011, 8:32
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
mpsfc pisze:Looknijcie jeszcze na wypas. Dynamic nie ma centralnego zamka :ryczy
Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.

Ale chyba dodatki trochę potaniały
podłokietnik z nadmuchem na tylne siedzenia - 550zł
osłona pod silnik - 150zł
Nie ma za to koła zapasowego, trzeba dopłacić 250zł bo standardowo jest Fix&Go

: 23 lut 2011, 18:30
autor: mpsfc
Coval pisze:Patrz pozycja niżej, "centralny zamek sterowny pilotem" - standard w Dynamicu.
Fakt.

: 24 lut 2011, 15:48
autor: KILLHIM
he he zakładam PDF będę miał rakietę :ryczy :ryczy