Interfejs diagnostyczny
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Nie wiem, czy w naszym przypadku jest tam cokolwiek do regulacji Muszę sprawdzić u siebie jak to wygląda w nowszej wersji programu (MultiEcuScan - następca FESa), ale to później, na razie nie mam jak.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- bronek123
- Nowy
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
- Przebieg: 101000
- Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Stęszew
- Podziękował: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
Może nie tyle regulacja ale sprawdzenie różnych rzeczy silnika i uruchomienie testu. Będąc w gorącej wodzie kompany.... MES 2.2 ma pod tym sterownikiem te zakładki. W wolnej chwili wypróbuje działanie.
-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --
Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki
-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --
Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki
- daniczer
- klubowicz
- Posty: 386
- Rejestracja: 14 gru 2013, 12:54
- Przebieg: 203000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Piła
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
zastanawiam się nad wyborem , doradźcie
http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.
Pozdrawiam wszystkich
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
marcin24 pisze:Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.
Proszę o więcej bo mi sie wydaje ze mam właśnie jakąś okrojoną wersję.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Michał, w niektórych, "chinskich" egzemplarzach interfejsu może występować problem z łączeniem się z samochodem, wtedy rozwiązaniem jest usunięcie jednego rezystorka z układu Temat dość obszernie opisany znajdziesz TU -> http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- marcin24
- klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
- Przebieg: 175000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
- Podziękował: 70 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dokładnie o to chodzi jeden rezystor a taka wielka różnica
-- 29 cze 2015, o 20:40 --
Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.
-- 29 cze 2015, o 20:40 --
Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam wszystkich
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
co aktualnie najlepiej kupic do łączenia z pc , tak by pokazywało wszystkie parametry pracy + kasowanie błędów ?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 130
- Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
- Przebieg: 100000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Wystarczy diagnostyka bez ruchu. Aczkolwiek podczas jazdy tez byt sie moglo prtzydac jesli bym chcial przetestowac np turbine.mwas pisze:A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ?
KAzda dobra i sprawdzona propozycja mile widziana.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
No to wydaje mi się, że wszystko było wcześniej opisane. Jeśli chcesz coś "mobilnego", to tylko interfejs na Bluetooth, tylko że one mają problem z łączniem się z autem z "klasycznym" oprogramowaniem typu Multiecuscan. Jeśli chodzi o pełną diagnozę, to masz dwie opcje: kupujesz tańszy interfejs, koszt ok 30 PLN na Alle, ale nie masz pewności, że będzie działał poprawnie :kupujesz droższy, ok 100 PLN, ale jesteś na stałe powiązany kablem z autem i masz pewność, że wszystko działa i do tego komunikacja jest szybsza Z tańszych to zwykły ELM327, droższy to odpowiednik od np Viaken (taki osobiście posiadam). Mój działa sprawnie i bez żadnych problemów, z niektórymi ELM327 i chyba wszystkimi na BT są jaja typu: trzeba usunąć opornik z układu, bo są problemy z połączeniem. Wybór należy do Ciebie
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 119
- Rejestracja: 04 mar 2010, 23:21
- Przebieg: 177100
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lubuskie Gorzów Wlkp
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Witam,
Czy korzystaliście z programu diagnostycznego na Androida AlafaOBD ?
cena ok.150,00 a możliwości duże.Bez problemu łączy się z ELM327( Viaken + przejściówka do ABS )
Czy korzystaliście z programu diagnostycznego na Androida AlafaOBD ?
cena ok.150,00 a możliwości duże.Bez problemu łączy się z ELM327( Viaken + przejściówka do ABS )
-
- Nowy
- Posty: 10
- Rejestracja: 05 cze 2016, 18:08
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ols
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
Panowie pytanko.
Mam kabel em327 v2 pod USB:
( http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327- ... -2013.html)
Interfejs łączy się z modułami ale nie wykrywa żadnych błędów. Co mogę w aucie odłączyć żeby mieć pewność że jakiś tam błąd się pojawił i kabel powinien go wykryć. Chce sprawdzić czy elm zakupiony działa poprawnie.
Mam kabel em327 v2 pod USB:
( http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327- ... -2013.html)
Interfejs łączy się z modułami ale nie wykrywa żadnych błędów. Co mogę w aucie odłączyć żeby mieć pewność że jakiś tam błąd się pojawił i kabel powinien go wykryć. Chce sprawdzić czy elm zakupiony działa poprawnie.