Interfejs diagnostyczny

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5994
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer » 31 mar 2015, 8:23

Pongo - a stary numer: "uruchom program jako administrator" - tak go startujesz?
Obrazek

Awatar użytkownika
bronek123
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
Przebieg: 101000
Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo;: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bronek123 » 21 kwie 2015, 15:21

Dzisiaj użyłem Nowy ELM327 v2 USB Euroscan 2013 na chipie STN1110 oraz FES 3.6. Wszystko ok, ale mam pytanie. Łącząc ECU silnika mam tylko zakładki INFO-BŁĘDY-WYKRES, brakuje zatem zakładek PARAMETRY-TESTY-REGULACJE. Mam sterownik Magneti Marelli IAW 5SF CF4/EOBD Injection 1.4 8V. Przynajmniej tak wykrył test. Wie ktoś może dlaczego tak? Przy innych elementach reszta jest.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5334
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 21 kwie 2015, 15:43

A masz pełną wersję programu FES 3.6 :?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
bronek123
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
Przebieg: 101000
Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo;: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bronek123 » 21 kwie 2015, 15:59

Niby tak, przy np Grande Punto 8 v są te zakładki. Dla Linki brak

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5334
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 21 kwie 2015, 16:12

Nie wiem, czy w naszym przypadku jest tam cokolwiek do regulacji :pomysli Muszę sprawdzić u siebie jak to wygląda w nowszej wersji programu (MultiEcuScan - następca FESa), ale to później, na razie nie mam jak.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
bronek123
Nowy
Nowy
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2015, 6:29
Przebieg: 101000
Silnik: 1.4 8V LPG Tartarini
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Stęszew
Postawił Piwo;: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: bronek123 » 21 kwie 2015, 16:26

Może nie tyle regulacja ale sprawdzenie różnych rzeczy silnika i uruchomienie testu. Będąc w gorącej wodzie kompany.... MES 2.2 ma pod tym sterownikiem te zakładki. W wolnej chwili wypróbuje działanie.

-- 21 kwietnia 2015, o 17:40 --

Na MES działa wszystko...prócz klimy z którą się nie połączyłem...a chciałem :-<< . Twoja - mwas - wzmianka o MES pomogła. Dzięki :pivo

Awatar użytkownika
daniczer
klubowicz
klubowicz
Posty: 386
Rejestracja: 14 gru 2013, 12:54
Przebieg: 203000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Piła
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: daniczer » 27 cze 2015, 12:18

zastanawiam się nad wyborem , doradźcie

http://allegro.pl/elm-327-usb-euroscan- ... 35445.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://allegro.pl/elm-327-obd2-bluetoot ... 74536.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 780
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 124000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 » 27 cze 2015, 12:47

Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.
Pozdrawiam wszystkich

emmer
Moderator
Moderator
Posty: 5994
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 181000
Silnik: 1.4 T-Jet + LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer » 29 cze 2015, 9:46

marcin24 pisze:Ja mam ten drugi czyli z blutoth ale jak chcesz żeby ci wszystko działało to w jednym i drugim trzeba usunąć jeden opornik i działa wszystko.

Proszę o więcej bo mi sie wydaje ze mam właśnie jakąś okrojoną wersję.
Obrazek

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5334
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 29 cze 2015, 11:47

Michał, w niektórych, "chinskich" egzemplarzach interfejsu może występować problem z łączeniem się z samochodem, wtedy rozwiązaniem jest usunięcie jednego rezystorka z układu :ink Temat dość obszernie opisany znajdziesz TU -> http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=1493" onclick="window.open(this.href);return false;
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 780
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 124000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 » 29 cze 2015, 13:31

Dokładnie o to chodzi jeden rezystor a taka wielka różnica

-- 29 cze 2015, o 20:40 --

Przy okazji się pochwale zrobiłem sobie jeszcze adapter ki do swojego interfejsu teraz to się już łączę ze wszystkim.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam wszystkich

Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 125
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Animal » 26 lis 2015, 22:54

co aktualnie najlepiej kupic do łączenia z pc , tak by pokazywało wszystkie parametry pracy + kasowanie błędów ?

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5334
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 26 lis 2015, 22:58

A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 125
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Animal » 26 lis 2015, 23:30

mwas pisze:A co chcesz uzyskać ? Monitoring w trakcie jazdy :? Czy kompleksowa diagnostyka ale bez ruchu ? :ink
Wystarczy diagnostyka bez ruchu. Aczkolwiek podczas jazdy tez byt sie moglo prtzydac jesli bym chcial przetestowac np turbine.

KAzda dobra i sprawdzona propozycja mile widziana.

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 5334
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 161111
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas » 26 lis 2015, 23:49

No to wydaje mi się, że wszystko było wcześniej opisane. Jeśli chcesz coś "mobilnego", to tylko interfejs na Bluetooth, tylko że one mają problem z łączniem się z autem z "klasycznym" oprogramowaniem typu Multiecuscan. Jeśli chodzi o pełną diagnozę, to masz dwie opcje: kupujesz tańszy interfejs, koszt ok 30 PLN na Alle, ale nie masz pewności, że będzie działał poprawnie :ink :kupujesz droższy, ok 100 PLN, ale jesteś na stałe powiązany kablem z autem i masz pewność, że wszystko działa i do tego komunikacja jest szybsza :ink Z tańszych to zwykły ELM327, droższy to odpowiednik od np Viaken (taki osobiście posiadam). Mój działa sprawnie i bez żadnych problemów, z niektórymi ELM327 i chyba wszystkimi na BT są jaja typu: trzeba usunąć opornik z układu, bo są problemy z połączeniem. Wybór należy do Ciebie :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości