Teraz jest 23 sierpnia 2014, o 07:30


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2012, o 21:04 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2010, o 21:34
Posty: 305
Lokalizacja: Śląsk
Postawił Piwo : 5 razy
Otrzymał Piw: 1 raz
buhert napisał(a):
(...)Podrzućcie jakieś rady jako bardziej doświadczeni w "rozmowie" z serwisem bo powoli brakuje mi pomysłów po tym jak auto na jeździe testowej w serwisie mi "milknie" ze strachu i zachowuje się jak nowe.


Dziwne podejście panów serwisantów. Ja swego czasu również udałem się do ASO z pukaniem z tyłu (było bardzo słyszalne, nawet pasażerowie zadawali pytania co się tłucze z tyłu). Po opisaniu problemu, bez zwodzenia itp., zajęli się problemem. W moim przypadku pomogło przesmarowanie tłoczyska które porusza się w odbojniku. Od tego czasu spokój.

_________________
FIAT Linea T-Jet 1.4 @ 120KM

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   56700   Silnik:   1.4 T-Jet 16V 120KM   Rocznik:   2010    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2012, o 10:05 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 kwietnia 2012, o 12:47
Posty: 143
Lokalizacja: Mszczonów
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 9 razy
U mnie pomogła wymiana amorów . Diagnostyka wykazała stopień zuzycia amorów 50%
wszystko niby ok. ale w zimę jak spadało poniżej -20 C jeden amor samoistnie siadał . Wygladało to smiesznie jak po kilku godzinach postoju na mrozie podchodzę do samochodu a tu dupa mu siedzi z jednej strony jakbym złapał kapcia . Jak było cieplej to wszystko normalnie . Rada prosta dwa piwa :pivo dwa amory , do roboty i po sprawie .


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   219999   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2012, o 10:51 
Offline
Forum to jego świat
Forum to jego świat
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 grudnia 2009, o 13:07
Posty: 2596
Lokalizacja: Cieszyn
Postawił Piwo : 127 razy
Otrzymał Piw: 57 razy
Ja już miałem 2 razy wymieniane bałwanki (te drugie ponoć pozmianowe) i znowu się czasami tłuczą ale już to olewam bo wymienią a za miesiąc znowu się tłuczą. Czasami siknę je olejem w sprayu i na jakiś czas mam spokój.
buhert ja też miałem problem z "pokazaniem" tych stuków serwisowi bo w Żorach nie ma takich nierówności i dziur jak w Cieszynie.
Pierwszy raz uwierzyli mi na słowo i wymienili bałwanki z mocowaniami amortyzatorów, drugi raz powiedzieli że nic nie słyszą i były już u mnie wymieniane i raczej zmieniać już nie będą. Zatelefonowałem do FAP zgłosiłem sprawę i jeszcze w ten sam dzień dzwonił gość z serwisu kiedy mogę podjechać na wymianę mocowań amortyzatorów, bałwanków i amortyzatorów tylnych. Z tymi amorami to chyba trochę przesadzili bo amory raczej były ok ale chyba chcieli już mieć ze mną spokój :ink

_________________
Obrazek Gość Pozdrowienia dla Ciebie !


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   51500   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2012, o 13:49 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 grudnia 2009, o 00:13
Posty: 695
Lokalizacja: Polska
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 7 razy
NRG napisał(a):
było bardzo słyszalne, nawet pasażerowie zadawali pytania co się tłucze z tyłu


u mnie jest to samo

Rafcio napisał(a):
buhert ja też miałem problem z "pokazaniem" tych stuków serwisowi bo w Żorach nie ma takich nierówności i dziur jak w Cieszynie.
Pierwszy raz uwierzyli mi na słowo i wymienili bałwanki z mocowaniami amortyzatorów, drugi raz powiedzieli że nic nie słyszą i były już u mnie wymieniane i raczej zmieniać już nie będą. Zatelefonowałem do FAP zgłosiłem sprawę i jeszcze w ten sam dzień dzwonił gość z serwisu kiedy mogę podjechać na wymianę mocowań amortyzatorów, bałwanków i amortyzatorów tylnych. Z tymi amorami to chyba trochę przesadzili bo amory raczej były ok ale chyba chcieli już mieć ze mną spokój :ink


Właśnie u mnie też był ten problem że brak drogi dobrej do przetestowania(czyli dziurawej) a jak się trafiła to cisza.

Co do telefonu do FAP - w Rzeszowie uporczywie chcą mnie naciągnąć na przegląd - wmawiają, że muszę go zrobić.
Zadzwoniłem do FAP i oni powiedzieli że nic nie muszę bo nie mam 30.000km. W razie czego już wiem gdzie dzwonić/pisać
bo jednak to prawda że serwisy co innego a producent co innego. Jedna sprawa wyjaśniona z FAP.

Zamieniam serwis z Jarosławia(cieniasów i "speców") na Rzeszów. Jestem umówiony na 21 maja.

Coval, widzisz o taką radę jak Twoja mi chodziło - "nie ma luzów a klepie, to na 100% odboje, zwłaszcza w roczniku 2008 "- nie posiadam takiej wiedzy jak Ty
i dla mnie skoro luzów nie ma to powinno być ok(a nie jest). Teraz wytłumaczyłeś i już wiem co i jak - będę na przyszłość mądrzejszy.
Będę się uporczywie tego trzymał, niech nie wiem, wjadą na ścieżkę zobaczą co i jak.
Trochę to irytuje bo w moim innym 12 letnim Fiacie cisza w zawieszeniu od nowości a tutaj nie.
Przeszukałem cały temat, wiem już mniej więcej co i jak tylko oby się auto odezwało podczas jazdy.
Mam nadzieje, że znowu nie zamilknie. Jeśli będą chcieli mnie zbyć od razu zadzwonię do FAP i przedstawię swoją wersję, że kolejny serwis próbuje mnie zbyć.

Póki co dziękuje wszystkim za rady. Następnym razem ruszam do serwisu wzbogacony o waszą wiedzę i już tak łatwo
spławić się nie dam, żebym tam miał spędzić cały dzień to bez naprawionego auta się nie ruszę.

O dalszych ekscesach serwisowych będę informował.

_________________
T-JET - Biorę lewy pas :)

Jeśli potrzebujesz części
do swojego samochodu napisz PW
szeroki asortyment markowych zamienników
do większości marek w niskich cenach! :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   35555   Silnik:   1.4 T-JET   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 09:06 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 grudnia 2009, o 10:18
Posty: 4616
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 27 razy
Otrzymał Piw: 116 razy
1. wleź z tyłu i poszarp oparcie kanapy
2. nie wyłaź tylko przenieś sowje żale na tylnią półkę
3. teraz wyjdż podejdź z tyłu i pomęcz klapą bagażnika
4. powyższe punkty nie dały odpowiedzi?
5. podnieś tył samochodu - opuść bałwanki do dołu - nałóż na trzpień amortyzatora smaru - podciągnij bałwanki - opuśc samochód.
6. podjedź do ASO i powiedz im żeby cię pocałowali .................
7. dalej nie pomogło? podjedź do ASO - zgłoś stuki z tyłu - poproś kopię zlecenia - nic nie znaleźli/naprawili? - jedź na stację diagnostyczną - poproś o sprawdzenie zawieszenia - weź fakturę Vat - jak znajdą - wróc do ASO i popros o zwrot kwoty badania i naprawę usterki - jak nie znajdą? - jeździj aż będzie tłukło non stop.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   140000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 maja 2012, o 11:36 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 listopada 2010, o 16:17
Posty: 2432
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 202 razy
Otrzymał Piw: 283 razy
emmer, tak właśnie trzeba zrobić. Dodam jeszcze jedną czynność. Weź innego kierowcę niech kieruje, a sam na tylną kanapę i ruszać, stukać, otworzyć oparcia i słuchać skąd stuki dokładnie dochodzą. Moje stuki /luźny amortyzator/ tak znaleźliśmy.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   149000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2012, o 20:57 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 grudnia 2009, o 00:13
Posty: 695
Lokalizacja: Polska
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 7 razy
Wróciłem z serwisu i składam raport:

1. Wjechali na ścieżkę po czym zawieszenie(skuteczność amorów) wyszła bardzo dobra ale...stuki gostek usłyszał :)

2. Na serwisie uznali że stuki są spowodowane przez obluzowane drzwi tylne...

3. Ponoć poprawili drzwi - ale nowe Linee w salonie mają takie same luzy :lacha

3a - zadzwoniłem do Fiata - dostali zj...

4. Przejechał się ze mną Pan - auto ucichło. Poruszał kanapą, wszelkimi zaczepami, otworzył bagażnik i znalazł haczyk w kole zapasowym który wypadł z mocowania i stwierdził że to ten haczyk hałasował.

Póki co jest cisza - pewnie chwilowa, ale już zapowiedziałem wszem i wobec w serwisie w Rzeszowie że zgłoszę się jeszcze i z 10 razy im powtarzałem że są to odboje na co oni twierdzą, że odbój uszkodzony jest tylko wtedy gdy nie siedzi mocno na amortyzatorze a u mnie siedzi więc powinien być ok.

Daje max 1000km i znowu będzie "tłuczenie się" i wtedy z serwisu bez wymienionych odbojów już nie wyjadę :P

_________________
T-JET - Biorę lewy pas :)

Jeśli potrzebujesz części
do swojego samochodu napisz PW
szeroki asortyment markowych zamienników
do większości marek w niskich cenach! :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   35555   Silnik:   1.4 T-JET   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2012, o 21:40 
Offline
mod - team
mod - team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2009, o 08:34
Posty: 4736
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 151 razy
Otrzymał Piw: 188 razy
Odboje masz białe czy beżowe?


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   69999   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2012, o 22:16 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 grudnia 2009, o 00:13
Posty: 695
Lokalizacja: Polska
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 7 razy
Coval napisał(a):
Odboje masz białe czy beżowe?


to mnie zaskoczyłeś...wydaje mi się że beżowe-żółte...raczej nie białe. Musiałbym sprawdzić.

A to jakaś oznaka czy coś(?) Pamiętaj, że ja się nie znam :ink

_________________
T-JET - Biorę lewy pas :)

Jeśli potrzebujesz części
do swojego samochodu napisz PW
szeroki asortyment markowych zamienników
do większości marek w niskich cenach! :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   35555   Silnik:   1.4 T-JET   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2012, o 06:10 
Offline
mod - team
mod - team
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2009, o 08:34
Posty: 4736
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 151 razy
Otrzymał Piw: 188 razy
Białe są nowe pozmianowe, niestukające.
Stare beżowe ucichną, ale pod warunkiem że się je od razu posmaruje. Jak już się wyrobią, to smarowanie pomaga na krótko.
Ja ma beżowe, posmarowałem tylko raz i spokój.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   69999   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2012, o 15:39 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 marca 2012, o 01:21
Posty: 1747
Lokalizacja: POZ
Postawił Piwo : 281 razy
Otrzymał Piw: 172 razy
Także mam te beżowe i praktycznie ten cały beż sypie się jak stara gąbka. Szczerze mówiąc czkam aż odpadną całkiem hehe, na bank przez to nie będę zmieniał amorów a te stuki już mnie nie denerwują, bo mam świadomość cóż tam stuka :luzak


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   106000   Silnik:   1.4 8V + LPG   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2012, o 07:25 
Offline
Nic tylko forum
Nic tylko forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 stycznia 2010, o 13:23
Posty: 639
Lokalizacja: Czarna
Postawił Piwo : 24 razy
Otrzymał Piw: 15 razy
Cytuj:
Także mam te beżowe i praktycznie ten cały beż sypie się jak stara gąbka. Szczerze mówiąc czkam aż odpadną całkiem hehe, na bank przez to nie będę zmieniał amorów a te stuki już mnie nie denerwują, bo mam świadomość cóż tam stuka

Ja podobnie jak Coval kupiłem 1kg puszkę smaru i co się tylko tłucze to smar i po sprawie

_________________
Kazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   20000   Silnik:   1,4 8V   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2012, o 14:05 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 grudnia 2009, o 10:18
Posty: 4616
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 27 razy
Otrzymał Piw: 116 razy
ja nasmarowałem jakies 3 miechy temu i cisza


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   140000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2012, o 20:20 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 grudnia 2009, o 00:13
Posty: 695
Lokalizacja: Polska
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 7 razy
Temat - come back :)

Dzisiaj znowu stuki a ten ich haczyk w bagażniku od koła jest poprawnie zamontowany, drzwi wyregulowali itd itp etc.

Jutro rano smaruje takiego pięknego maila do FAP o tym i tamtym i czekam na telefon Rzeszowa i zaproszenie mnie
na wymianę odbojów - teraz już nie proszę - będę żądał wymiany tylnych odbojów :)

Tylko napiszę maila do FAP - oni do mnie zadzwonią na swój koszt i sobie pogadam z gościem bo stuki wróciły
a cały tył mi już sprawdzali "fachowcy" :)

PS: Dzwoniłem do Tarnowa do Fiata i oni twierdzą że wymiana odbojów bez problemu, znają problem,
nawet koleś stwierdził że Rzeszów może do nich zadzwonić jakby mieli problemy heh
i powiedział "nie wiem w czym Rzeszów robi taki problem skoro to są śmiesznie niskie kwoty dla fiata" :P - odnośnie braku wymiany odbojów.

_________________
T-JET - Biorę lewy pas :)

Jeśli potrzebujesz części
do swojego samochodu napisz PW
szeroki asortyment markowych zamienników
do większości marek w niskich cenach! :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   35555   Silnik:   1.4 T-JET   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2012, o 22:04 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lutego 2010, o 11:04
Posty: 861
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 31 razy
Otrzymał Piw: 47 razy
buhert napisał(a):
Temat - come back :)

PS: Dzwoniłem do Tarnowa do Fiata i oni twierdzą że wymiana odbojów bez problemu, znają problem,


buhert poświęć jeden dzień i pojedź załatwić sprawę do Tarnowa. Od Rzeszowa to 3 rzuty beretem. Po co się szarpiesz z amatorami?

_________________
Linea Combi :)
http://www.freemont.pl
http://www.warszawam20.cba.pl


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   37000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następna strona

Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]