Cisnienie paliwa w odczytach pokazuje odpowiednie (tak mi sie wydaje od 300 w górę bar do nawet 500) i auto jak już odpali to jeździ normalnie stąd założenie że jest ok, z tym środkiem to sprobuje może akurat pomoże :-)leszek1234 pisze: ↑27 kwie 2021, 21:11 1.Skoro twierdzisz, że ciśnienie paliwa jest dobre to może jednak wtryski przytkane jakimś słabym paliwem z przeszłości. Ja bym proponował nalać do baku koncentratu do czyszczenia wtrysków - wydatek niewielki, kilkanaście zł na alle.., na stacji benzynowej też do dostania.
nie zauważyłem żadnych ale sprawdzę jeszcze raz, wydaje mi się że jakby uciekało to mógłby mieć problemy z wejście na doładowanie bo by gdzieś uciekało ciśnienie jak zacznie turbo dmuchać a te jest ok ale nei zaszkodzi myśle sprawdzićleszek1234 pisze: ↑27 kwie 2021, 21:11 2. Może lewe powietrze w dolocie, wąż pęknięty. Chociaż przy nieszczelności kopciłby chyba cały czas a nie tylko przy odpalaniu i był słabszy. Nie wiem.
same świece sprawdzałem i nawet wymieniałem, nie sprawdzałem za to czy jest prąd wtyczkach przy rozruchu, słychać za to takie kliknięcie/pykniecie przy włączenie zapłonu które niby ma oznaczać uruchomienie przekaźnika, czuje że to nie będzie to bo wydaje mi się że raczej by nie odpalił po tym jak myśli że ma zimny silnik ale sprawdzę dla pewności nie zaszkodzi a jedynie chwile czasu i zawsze będzie wiadomoleszek1234 pisze: ↑27 kwie 2021, 21:11 3. A sprawdzałeś miernikiem świece żarowe - to chyba najprostsza czynność. Odpiąć wtyczki sprawdzić ich oporność. A potem sprawdzić czy podawane jest na nie napięcie przy rozruchu - miernikiem.
dzięki za porady