Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Czyżby wymiana głośników w Doblo ?
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- sta1416
- klubowicz
- Posty: 49
- Rejestracja: 18 sty 2021, 7:50
- Przebieg: 191
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2009
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- RoboBat
- klubowicz
- Posty: 151
- Rejestracja: 06 cze 2018, 19:45
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.4 T-jet vl38 163KM
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Ostrowiec św/ W-wa
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
U mnie to samo... Dobrze że zajrzałem pod maskę, trochę płyu mi już wyciekło. Widze że kupiłeś dwa różne trójniki, który lepszy? Jaka średnica wewnętrzna/zewnętrzna jest potrzebna?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Nie ten w kształcie litery Y to pęknięty oryginał . Zamiennik jest w kształcie T. Niby to na węże Fi 8 , ale pasuje . Popatrz tylko żeby na trójniku w miejscu łączenia się połówek odlewu nie było żadnych nierówności , szczególnie na " choinkach " gdzie przychodzą końcówki węży . Pozdrawiam
- daro70
- klubowicz
- Posty: 1204
- Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
- Przebieg: 99850
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
To po zimie wszystkim płynu brakuje .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
smak56
* * * *
* * * *
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Wczoraj na warsztat poszedł Kropek, czyli poczciwy Punciak
Może objawami:
-szarpanie, podskakiwanie auta przy ruszaniu - wyrobiona guma "lizaka", czyli łącznika skrzyni biegów z nadwoziem. Materiał Febi, robota 30 min - jak ręką odjął
-3 dni postoju i auto ledwo odpalało. Miałem wrażenie, że zacina się rozrusznik, czy też nawet wałek rozrządu. Takie sprawiał wrażenie.
Akumulator po testach wyzionął ducha, więc zakupiłem nowy Varta Blueline. Spokoju mi nie dawało, że coś za często się rozładowywał akumulator . Zwykł multimetr pokazał, że na postoju pobiera mi prąd w ilości 0,7A . A to dużo, baaardzo dużo.
Metodą selekcji, czyli wyjmując pokolei bezpieczniki doszedłem do miejsca, a raczej miejsc, które są problematyczne.
Po pierwsze uszkodzony włącznik światła w bagażniku. Po wyjęciu żarówki pobór spadał do 0,38A.
Następny element, to radio. Z założonym panelem pobiera prąd na postoju. Zmiana podłączenia radia na "po stacyjce" wyeliminowała problem.
Pobór prądu na postoju, wynosi teraz 0,01A, czyli akceptowalne
Może objawami:
-szarpanie, podskakiwanie auta przy ruszaniu - wyrobiona guma "lizaka", czyli łącznika skrzyni biegów z nadwoziem. Materiał Febi, robota 30 min - jak ręką odjął
-3 dni postoju i auto ledwo odpalało. Miałem wrażenie, że zacina się rozrusznik, czy też nawet wałek rozrządu. Takie sprawiał wrażenie.
Akumulator po testach wyzionął ducha, więc zakupiłem nowy Varta Blueline. Spokoju mi nie dawało, że coś za często się rozładowywał akumulator . Zwykł multimetr pokazał, że na postoju pobiera mi prąd w ilości 0,7A . A to dużo, baaardzo dużo.
Metodą selekcji, czyli wyjmując pokolei bezpieczniki doszedłem do miejsca, a raczej miejsc, które są problematyczne.
Po pierwsze uszkodzony włącznik światła w bagażniku. Po wyjęciu żarówki pobór spadał do 0,38A.
Następny element, to radio. Z założonym panelem pobiera prąd na postoju. Zmiana podłączenia radia na "po stacyjce" wyeliminowała problem.
Pobór prądu na postoju, wynosi teraz 0,01A, czyli akceptowalne
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1846
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Noo , powiem Ci że takiego poboru na postoju to chyba nikt inny nie ma Mówi się , że akceptowalne jest 0.03 - 0.05 . Pozdrawiam
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Co dzisiaj zrobiłem w swoim samochodzie
Mnie nawet dręczy to 0,01A , ale nic z tym nie zrobię, bo tyle pobiera podtrzymanie pamięci multiwyświetlacza
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2151
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy