Uwaga na wiązki elektryczne w drzwiach
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
" onclick="window.open(this.href);return false;duskap pisze:No właśnie. Chociaż z bezpiecznikami różnie bywa... Np Peugeot 307 się paliły i bezpieczniki nie ochraniały aut a ubezpieczyciele nie wypłacali odszkodowań bo ogień nie przyszedł "z zewnątrz".Coval pisze:Są jeszcze bezpieczniki, nie panikujcie.
- sebastianc78
- klubowicz
- Posty: 500
- Rejestracja: 04 sty 2010, 11:52
- Przebieg: 47800
- Silnik: 1.4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Piszecie, że sprawdzaliście wiązki? Można wiedzieć jak? Ściągaliście izolację wiązki robiliście oględziny kabli? Nie wiem jak to cholerstwo się ściąga i jak czy to później uda się podpiąć:)
Dodano: |17 Mar 2011|, o 12:27
Już wiem dzisiaj widziałem. Tzn. może trzeba ściągnąć to plastikowe -szare zabezpieczenie kostki połączenia a później to gumę się po prostu wyciąga podważając w około i ładnie wychodzi. U mnie problem był przy samej kostce. Przy największym zagięciu - takie miejsce... Kabelki wszystkie były ok. Nic nie zajarane tylko przy kostce dwa przerwane i tyle.
TO SIĘ NIE POWINNO DZIAĆ!!!
Dodano: |17 Mar 2011|, o 12:27
Już wiem dzisiaj widziałem. Tzn. może trzeba ściągnąć to plastikowe -szare zabezpieczenie kostki połączenia a później to gumę się po prostu wyciąga podważając w około i ładnie wychodzi. U mnie problem był przy samej kostce. Przy największym zagięciu - takie miejsce... Kabelki wszystkie były ok. Nic nie zajarane tylko przy kostce dwa przerwane i tyle.
TO SIĘ NIE POWINNO DZIAĆ!!!
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Kable raczej nie przecierają się o siebie, tylko o gumową harmonijkę. Jest tam trochę talku, ale za mało. Wiązka w tej osłonie w ogóle nie ma ruchu, ciężko ją wysunąć. Po nasmarowaniu jest o niebo lepiej.
No to do roboty.
Najpierw trzeba wypiąć wtyczkę, wystarczy ten jasnoszary pierścień pociągnąć w dół i gotowe.
Od strony drzwi osłonę wiązki najprościej wepchnąć, a potem obrócić i wysunąć. Gumę z wtyczki wystarczy zsunąć. potem już tylko smarowanie. Z długą sondą miałem tylko smar biały, więc nie musiałem się zastanawiać czego użyć.
Z tyłu popsikałem tylko od strony wtyczki. Wypina się ją wyciągając fioletowy kwadrat do góry.
Wszystkie drzwi zrobiłem w pół godziny.
No to do roboty.
Najpierw trzeba wypiąć wtyczkę, wystarczy ten jasnoszary pierścień pociągnąć w dół i gotowe.
Od strony drzwi osłonę wiązki najprościej wepchnąć, a potem obrócić i wysunąć. Gumę z wtyczki wystarczy zsunąć. potem już tylko smarowanie. Z długą sondą miałem tylko smar biały, więc nie musiałem się zastanawiać czego użyć.
Z tyłu popsikałem tylko od strony wtyczki. Wypina się ją wyciągając fioletowy kwadrat do góry.
Wszystkie drzwi zrobiłem w pół godziny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.