Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Możesz podać linka do tego zestawu?
Awatar użytkownika
Sebek
klubowicz
klubowicz
Posty: 1247
Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
Przebieg: 100
Silnik: 1.0 Turbo
Rocznik: 2023
Lokalizacja: SWD
Podziękował: 161 razy
Otrzymał podziękowań: 134 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: Sebek »

Ja robiłem regenerację parownika w ASO bo mam instalację Tartarini, części zamawiało ASO Euromot Żory
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Dzwoniłem do serwisu BRC i powiedziano mi, że jeżeli mam problemy z odpaleniem auta na ciepłym i zimnym to na 99% do wymiany jest reduktor i przy przebiegu 115 kkm na gazie reduktora się już nie regeneruje tylko wymienia, bo duraluminium się odkształca i nie ma pewności czy za 5-10 tys. km będzie szczelny.
Próbowałem podpytać o te wtryski ale powiedziano mi stanowczo, że to nie wtryski, bo wtryski są szczelne.... no i bądź tu mądry... Koszt nowego + wymiana 650 zł.
ED11
Nowy
Nowy
Posty: 19
Rejestracja: 30 sty 2011, 19:28
Przebieg: 126000
Silnik: 1.4 8V LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: ED11 »

Samochód odpalasz tylko na benzynie więc jeśli wtryskiwacze gazowe są dobre to reduktor/parownik nie ma przy rozruchu nic do rzeczy. Zawory gazowe otwierają się dopiero po nagrzaniu silnika. Gdyby wtryskiwacze były dobre to nawet słaby reduktor nie utrudni zapłonu.
Zacznij od wymiany wtryskiwaczy, niekoniecznie na BRC - instalacja będzie świetnie działać z wieloma innymi (tańszymi).
Załatw sobie soft do instalacji gazowej i sprawdź na liście jakie wtryskiwacze masz do wyboru. Po wymianie zrób autokalibrację.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Mam soft, kabel i chęci :) Boję się, że zacznę coś grzebać i nie otrzymam wsparcia. Pisałem na lpg-forum ale tam strasznie słabo o odpowiedź.
Napisz jak sprawdzić jakie wtryski mogę zamontować u siebie w programie Brc?
skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1354
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 478 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: skory85 »

U mnie linka też coś grymasi na zimnym silniku. Zalana benzyna plus denaturat i preparat do czyszczenia wtryskiwaczy. Czasem się włączy chęci chceck ale auto jeździ normalnie i odpala za drugim razem a było że za 5.... W przyszłym tygodniu jadę do mechanika teraz jazda na benzynie
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: Szczepan »

Załóż wtryski takie jak miałeś, jeżeli chcesz sam to robić będzie najprosciej
ED11
Nowy
Nowy
Posty: 19
Rejestracja: 30 sty 2011, 19:28
Przebieg: 126000
Silnik: 1.4 8V LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: ED11 »

Nawet jeśli wymienisz wtryskiwacze na nowe tego samego typu to i tak musisz robić autokalibrację gazu.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Wystarczy sama autokalibracja czy coś jeszcze trzeba robić?
Jak mogę sprawdzić które wtryski mogę założyć? Z tego co się orientuję w listwie jest czujnik temperatury, więc wolałbym założyć takie które wejdą w moją listwę.
Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: Szczepan »

Sprawdzić pod maską jakie masz wtryski.

Autokalibracje to robią partacze i zostawiają auto, trzeba je wystroic z laptopem podczas jazdy.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Szczepan pisze:Sprawdzić pod maską jakie masz wtryski.

Autokalibracje to robią partacze i zostawiają auto, trzeba je wystroic z laptopem podczas jazdy.
Mam coś takiego, wtryski i listwa mtm
ObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 17 lip 2019, 3:30 przez alvaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: Szczepan »

Proponował bym zaprowadzić auto do jakiegoś instalatora bo i tak nie wyregulujesz auta, trzeba mieć pojęcie i trochę doświadczenia. Tym bardziej jak nie potrafisz poznać jakie masz wtryski. Widać przecież że to niebieskie brc
Dodam że nie jest to złośliwe, po prostu dobra rada nie bierz się za to sam.
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Trzeba było tak od razu... Kupiłbym zestaw najwyżej regulację bym zlecił gaziarzowi.
Dwa mają u góry cyfrę 2 a dwa cyfrę 3 - o co chodzi? Kolejność od lewej 2 3 2 3
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: alvaro »

Teraz do tego doszło, że nie może się w ogóle przełączyć na gaz... może to jednak reduktor?
Szczepan
klubowicz
klubowicz
Posty: 279
Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
Przebieg: 130000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Lublin
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG

Post autor: Szczepan »

A jak ktoś powie że może jednak reduktor to w ciemno kupisz i wymienisz?

Wejdź na forum LPG, jest tam mapa polecanych warsztatów, jedz i Ci zrobią.
ODPOWIEDZ