Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Możesz podać linka do tego zestawu?
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Ja robiłem regenerację parownika w ASO bo mam instalację Tartarini, części zamawiało ASO Euromot Żory
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Dzwoniłem do serwisu BRC i powiedziano mi, że jeżeli mam problemy z odpaleniem auta na ciepłym i zimnym to na 99% do wymiany jest reduktor i przy przebiegu 115 kkm na gazie reduktora się już nie regeneruje tylko wymienia, bo duraluminium się odkształca i nie ma pewności czy za 5-10 tys. km będzie szczelny.
Próbowałem podpytać o te wtryski ale powiedziano mi stanowczo, że to nie wtryski, bo wtryski są szczelne.... no i bądź tu mądry... Koszt nowego + wymiana 650 zł.
Próbowałem podpytać o te wtryski ale powiedziano mi stanowczo, że to nie wtryski, bo wtryski są szczelne.... no i bądź tu mądry... Koszt nowego + wymiana 650 zł.
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 30 sty 2011, 19:28
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Samochód odpalasz tylko na benzynie więc jeśli wtryskiwacze gazowe są dobre to reduktor/parownik nie ma przy rozruchu nic do rzeczy. Zawory gazowe otwierają się dopiero po nagrzaniu silnika. Gdyby wtryskiwacze były dobre to nawet słaby reduktor nie utrudni zapłonu.
Zacznij od wymiany wtryskiwaczy, niekoniecznie na BRC - instalacja będzie świetnie działać z wieloma innymi (tańszymi).
Załatw sobie soft do instalacji gazowej i sprawdź na liście jakie wtryskiwacze masz do wyboru. Po wymianie zrób autokalibrację.
Zacznij od wymiany wtryskiwaczy, niekoniecznie na BRC - instalacja będzie świetnie działać z wieloma innymi (tańszymi).
Załatw sobie soft do instalacji gazowej i sprawdź na liście jakie wtryskiwacze masz do wyboru. Po wymianie zrób autokalibrację.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Mam soft, kabel i chęci Boję się, że zacznę coś grzebać i nie otrzymam wsparcia. Pisałem na lpg-forum ale tam strasznie słabo o odpowiedź.
Napisz jak sprawdzić jakie wtryski mogę zamontować u siebie w programie Brc?
Napisz jak sprawdzić jakie wtryski mogę zamontować u siebie w programie Brc?
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
U mnie linka też coś grymasi na zimnym silniku. Zalana benzyna plus denaturat i preparat do czyszczenia wtryskiwaczy. Czasem się włączy chęci chceck ale auto jeździ normalnie i odpala za drugim razem a było że za 5.... W przyszłym tygodniu jadę do mechanika teraz jazda na benzynie
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Załóż wtryski takie jak miałeś, jeżeli chcesz sam to robić będzie najprosciej
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 30 sty 2011, 19:28
- Przebieg: 126000
- Silnik: 1.4 8V LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Nawet jeśli wymienisz wtryskiwacze na nowe tego samego typu to i tak musisz robić autokalibrację gazu.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Wystarczy sama autokalibracja czy coś jeszcze trzeba robić?
Jak mogę sprawdzić które wtryski mogę założyć? Z tego co się orientuję w listwie jest czujnik temperatury, więc wolałbym założyć takie które wejdą w moją listwę.
Jak mogę sprawdzić które wtryski mogę założyć? Z tego co się orientuję w listwie jest czujnik temperatury, więc wolałbym założyć takie które wejdą w moją listwę.
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Sprawdzić pod maską jakie masz wtryski.
Autokalibracje to robią partacze i zostawiają auto, trzeba je wystroic z laptopem podczas jazdy.
Autokalibracje to robią partacze i zostawiają auto, trzeba je wystroic z laptopem podczas jazdy.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Mam coś takiego, wtryski i listwa mtmSzczepan pisze:Sprawdzić pod maską jakie masz wtryski.
Autokalibracje to robią partacze i zostawiają auto, trzeba je wystroic z laptopem podczas jazdy.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 17 lip 2019, 3:30 przez alvaro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Proponował bym zaprowadzić auto do jakiegoś instalatora bo i tak nie wyregulujesz auta, trzeba mieć pojęcie i trochę doświadczenia. Tym bardziej jak nie potrafisz poznać jakie masz wtryski. Widać przecież że to niebieskie brc
Dodam że nie jest to złośliwe, po prostu dobra rada nie bierz się za to sam.
Dodam że nie jest to złośliwe, po prostu dobra rada nie bierz się za to sam.
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Trzeba było tak od razu... Kupiłbym zestaw najwyżej regulację bym zlecił gaziarzowi.
Dwa mają u góry cyfrę 2 a dwa cyfrę 3 - o co chodzi? Kolejność od lewej 2 3 2 3
Dwa mają u góry cyfrę 2 a dwa cyfrę 3 - o co chodzi? Kolejność od lewej 2 3 2 3
- alvaro
- klubowicz
- Posty: 624
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
- Przebieg: 205000
- Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
Teraz do tego doszło, że nie może się w ogóle przełączyć na gaz... może to jednak reduktor?
-
- klubowicz
- Posty: 279
- Rejestracja: 29 sty 2019, 21:00
- Przebieg: 130000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Problemy z zapalaniem na ciepłym i zymnym silniku 1.4 8V LPG
A jak ktoś powie że może jednak reduktor to w ciemno kupisz i wymienisz?
Wejdź na forum LPG, jest tam mapa polecanych warsztatów, jedz i Ci zrobią.
Wejdź na forum LPG, jest tam mapa polecanych warsztatów, jedz i Ci zrobią.