Interfejs diagnostyczny
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dzięki to adaptacja przepustnicy bo w aso też musiałem 3 razy gaz do końca dać i puścić tak szybko. Też mam silnik 1.4 8v
77KM
Te 3% to różnica obrotów (5000-6000) ? Czy 3% dokładność adaptacji ?.
Chyba kupię sobie kabelek tylko dla tej funkcji . Tylko zastanawiam się czy nie kupić nowszej wersji STN1170 ELM327 v3 Diagnoza OBD2 MS-CAN Ford polski czy kupić starszą na STN1110 ELM327 v2 . Wiem że STN1170 obsługuje dodatkowo forda, może posiada lub będzie posiadać większe możliwości w multiecuscan?
77KM
Te 3% to różnica obrotów (5000-6000) ? Czy 3% dokładność adaptacji ?.
Chyba kupię sobie kabelek tylko dla tej funkcji . Tylko zastanawiam się czy nie kupić nowszej wersji STN1170 ELM327 v3 Diagnoza OBD2 MS-CAN Ford polski czy kupić starszą na STN1110 ELM327 v2 . Wiem że STN1170 obsługuje dodatkowo forda, może posiada lub będzie posiadać większe możliwości w multiecuscan?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
W Multiecuscan nie będzie miał nic więcej możliwości Ale jak masz możliwość zakupu nowszej wersji, to czemu nie A te 3% to pewnie chodziło o posta dotyczącego różnic w podawaniu przebiegu
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jutro mam przegląd klimatyzacji ze względu na niskie ciśnienie(pisałem w innym temacie) więc dziś podłączyłem się jeszcze raz pod komputer sprawdzić czy się żadne błędy nie pojawiły. Wcześniej podpinałem się tylko pod system silnika ale dziś zauważyłem , że jest jeszcze możliwość podłączenia się pod system klimatyzacji ale niestety nie mogę się pod nią podłączyć. Ze wszystkimi innymi systemami się łączę bez problemu, a tylko klimatyzacja nie działa. Pierwsze pytanie czy coś jeszcze dodatkowo muszę zrobić żeby się połączyć z klimatyzacją? I jeżeli miałbym walnięty czujnik klimatyzacji(czy coś innego) to błąd by się pojawił w systemie silnika czy klimatyzacji?
Kabel kupiony z Viakena, a multiecuscan wersja 2.2, oczywiście zarejestrowany
Kabel kupiony z Viakena, a multiecuscan wersja 2.2, oczywiście zarejestrowany
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Błąd klimy na pewno nie pojawi się w sekcji z silnikiem A odnośnie podłączenia do układu klimy - co Ci wyskakuje, że nie może się połączyć ? Jaki masz dokładnie interfejs od Viaken'a i jak masz go ustawionego w Multiecuscan'ie ? Swoją drogą, to Multiecuscan'a mógłbyś zaktualizować do jakiejś nowszej wersji
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3810
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 626 razy
- Otrzymał podziękowań: 469 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
A ja Maćku myślę, że to nie tak
Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Różnicę przy tym odczycie mają chyba wszyscy, inna może być ilość kilometrów. U mnie różnica, o której piszesz wynosi 4821,5 km. Aktualny przebieg (taki jak na zegarach) mam w zakładce serwisowej. Tam jest napisane, że możesz zmienić wskazania przebiegu na zegarach z tym, że liczba nie może być mniejsza niż faktyczna (w chwili korekty). Tak więc sprawdź jaki masz przebieg w zakładce service i porównaj z zegarami.
smak56
* * * *
* * * *
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Mwas:
Przy próbie połączenia wyskakuje:
połączenie nieudane
ELM327->ECU Connection failed!
Sprawdź kabel i ustawienia portu COM!
Kabel taki: https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327 ... -2013.html
A ustawienia to OBDLink (USB/Bluetooth) Com3 38400
Łącze się ze wszystkim oprócz właśnie klimatyzacji i Abs.
Smak56:
Sprawdziłem w zakładce serwisowej i pokazuje tam przebieg taki jak na wyświetlaczu
Przy próbie połączenia wyskakuje:
połączenie nieudane
ELM327->ECU Connection failed!
Sprawdź kabel i ustawienia portu COM!
Kabel taki: https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327 ... -2013.html
A ustawienia to OBDLink (USB/Bluetooth) Com3 38400
Łącze się ze wszystkim oprócz właśnie klimatyzacji i Abs.
Smak56:
Sprawdziłem w zakładce serwisowej i pokazuje tam przebieg taki jak na wyświetlaczu
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5148
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 397 razy
- Otrzymał podziękowań: 650 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Kabel masz OK, ustawienia też raczej OK, więc dziwna sprawa A do połączenia z ABSem potrzebujesz przejściówki - adaptera
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jak próbuję się łączyć z ABSem to wyskakuje informacjam ze potrzebna przejściowka.
Dzięki Panowie za pomoc, na razie klima naprawiona więc jest ok
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
A ja z kolei zamówiłem interfejs na bluetooth i w związku z tym mam deal. Używał ktoś tego ustrojstwa ? I czy polecice jakiś program najlepiej bezpłatny
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Używał... dedykowane aplikacje jak Musltiecuscan nie chciały z tym "gadać" natomiast te na smartfony typu Torque wyświetlają tylko kilka parametrów i tyle z ich użyteczności... Dla mnie te interfejsy na BT to nieporozumienie, ale to tylko moje zdanie
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Tak też myślałem że g...no z tego będzie no ale dałem kilka $ na aliexpress jutro będę miał więc się pobawię. A czemu mówisz że wyświetlają tylko kilka parametrów z tego co wiem to wyświetlają te same parametry co programy na kompa tylko że trzeba wykupić albo ściągnąć pełna wersje
- mwas
- Prezes
- Posty: 6950
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 98000
- Silnik: 1.4 MultiAir 170 KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 949 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Tak, wyświetlają podobne padametry ale nic więcej... nie zrobisz nim wielu nastaw czy odpowiedniej interpretacji błędów Chociaż błędy powinno udać się kasować
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170 KM