Interfejs diagnostyczny
-
- klubowicz
- Posty: 344
- Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Dzięki to adaptacja przepustnicy bo w aso też musiałem 3 razy gaz do końca dać i puścić tak szybko. Też mam silnik 1.4 8v
77KM
Te 3% to różnica obrotów (5000-6000) ? Czy 3% dokładność adaptacji ?.
Chyba kupię sobie kabelek tylko dla tej funkcji . Tylko zastanawiam się czy nie kupić nowszej wersji STN1170 ELM327 v3 Diagnoza OBD2 MS-CAN Ford polski czy kupić starszą na STN1110 ELM327 v2 . Wiem że STN1170 obsługuje dodatkowo forda, może posiada lub będzie posiadać większe możliwości w multiecuscan?
77KM
Te 3% to różnica obrotów (5000-6000) ? Czy 3% dokładność adaptacji ?.
Chyba kupię sobie kabelek tylko dla tej funkcji . Tylko zastanawiam się czy nie kupić nowszej wersji STN1170 ELM327 v3 Diagnoza OBD2 MS-CAN Ford polski czy kupić starszą na STN1110 ELM327 v2 . Wiem że STN1170 obsługuje dodatkowo forda, może posiada lub będzie posiadać większe możliwości w multiecuscan?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
W Multiecuscan nie będzie miał nic więcej możliwości Ale jak masz możliwość zakupu nowszej wersji, to czemu nie A te 3% to pewnie chodziło o posta dotyczącego różnic w podawaniu przebiegu
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jutro mam przegląd klimatyzacji ze względu na niskie ciśnienie(pisałem w innym temacie) więc dziś podłączyłem się jeszcze raz pod komputer sprawdzić czy się żadne błędy nie pojawiły. Wcześniej podpinałem się tylko pod system silnika ale dziś zauważyłem , że jest jeszcze możliwość podłączenia się pod system klimatyzacji ale niestety nie mogę się pod nią podłączyć. Ze wszystkimi innymi systemami się łączę bez problemu, a tylko klimatyzacja nie działa. Pierwsze pytanie czy coś jeszcze dodatkowo muszę zrobić żeby się połączyć z klimatyzacją? I jeżeli miałbym walnięty czujnik klimatyzacji(czy coś innego) to błąd by się pojawił w systemie silnika czy klimatyzacji?
Kabel kupiony z Viakena, a multiecuscan wersja 2.2, oczywiście zarejestrowany
Kabel kupiony z Viakena, a multiecuscan wersja 2.2, oczywiście zarejestrowany
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Błąd klimy na pewno nie pojawi się w sekcji z silnikiem A odnośnie podłączenia do układu klimy - co Ci wyskakuje, że nie może się połączyć ? Jaki masz dokładnie interfejs od Viaken'a i jak masz go ustawionego w Multiecuscan'ie ? Swoją drogą, to Multiecuscan'a mógłbyś zaktualizować do jakiejś nowszej wersji
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3805
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 623 razy
- Otrzymał podziękowań: 468 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
A ja Maćku myślę, że to nie tak
Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego TA-1053 przy użyciu Tapatalka
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 648 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Różnicę przy tym odczycie mają chyba wszyscy, inna może być ilość kilometrów. U mnie różnica, o której piszesz wynosi 4821,5 km. Aktualny przebieg (taki jak na zegarach) mam w zakładce serwisowej. Tam jest napisane, że możesz zmienić wskazania przebiegu na zegarach z tym, że liczba nie może być mniejsza niż faktyczna (w chwili korekty). Tak więc sprawdź jaki masz przebieg w zakładce service i porównaj z zegarami.
smak56
* * * *
* * * *
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Mwas:
Przy próbie połączenia wyskakuje:
połączenie nieudane
ELM327->ECU Connection failed!
Sprawdź kabel i ustawienia portu COM!
Kabel taki: https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327 ... -2013.html
A ustawienia to OBDLink (USB/Bluetooth) Com3 38400
Łącze się ze wszystkim oprócz właśnie klimatyzacji i Abs.
Smak56:
Sprawdziłem w zakładce serwisowej i pokazuje tam przebieg taki jak na wyświetlaczu
Przy próbie połączenia wyskakuje:
połączenie nieudane
ELM327->ECU Connection failed!
Sprawdź kabel i ustawienia portu COM!
Kabel taki: https://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327 ... -2013.html
A ustawienia to OBDLink (USB/Bluetooth) Com3 38400
Łącze się ze wszystkim oprócz właśnie klimatyzacji i Abs.
Smak56:
Sprawdziłem w zakładce serwisowej i pokazuje tam przebieg taki jak na wyświetlaczu
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 648 razy
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Kabel masz OK, ustawienia też raczej OK, więc dziwna sprawa A do połączenia z ABSem potrzebujesz przejściówki - adaptera
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- opacz
- klubowicz
- Posty: 63
- Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
- Przebieg: 117000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2011
- Lokalizacja: Elbląg
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Jak próbuję się łączyć z ABSem to wyskakuje informacjam ze potrzebna przejściowka.
Dzięki Panowie za pomoc, na razie klima naprawiona więc jest ok
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
A ja z kolei zamówiłem interfejs na bluetooth i w związku z tym mam deal. Używał ktoś tego ustrojstwa ? I czy polecice jakiś program najlepiej bezpłatny
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Używał... dedykowane aplikacje jak Musltiecuscan nie chciały z tym "gadać" natomiast te na smartfony typu Torque wyświetlają tylko kilka parametrów i tyle z ich użyteczności... Dla mnie te interfejsy na BT to nieporozumienie, ale to tylko moje zdanie
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Tak też myślałem że g...no z tego będzie no ale dałem kilka $ na aliexpress jutro będę miał więc się pobawię. A czemu mówisz że wyświetlają tylko kilka parametrów z tego co wiem to wyświetlają te same parametry co programy na kompa tylko że trzeba wykupić albo ściągnąć pełna wersje
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Tak, wyświetlają podobne padametry ale nic więcej... nie zrobisz nim wielu nastaw czy odpowiedniej interpretacji błędów Chociaż błędy powinno udać się kasować
Linea Dynamic 1.4 8V '2007