Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Próbowałeś ustawić niższą prędkość transmisji w ustawieniach interfejsu ? Co wykazuje diagnoza interfejsu ? (jest w zakładce z ustawieniami interfejsu)
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Próbowałem, wyskakuje że jest ok i powinien się łączyć.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Przy diagnozie, przy wszystkich pozycjach jest OK ?
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Na 99% tak, jutro jak mi się uda wrzucę zdjęcie.
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

Jak widać w teście wychodzi, że powinien się połączyć, niestety tak nie jest. Z tego co wyczytałem, z akurat ten model v3.0 ma z tym problem mimo, że nie ma już rezystora. Miałem drugiego elma na BT i tam już był owy rezystor r04, nożykiem go usunąłem i mimo informacji, że się nie połączyć z can, robi to bez problemu co dziwne teraz nie łączy się już z ECU. Teraz mam do ECU na kablu a do reszty BT. Dziękuję za zainteresowanie ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

rustin, a spróbuj tego Twojego ELMa na kablu skonfigurować wybierając typ interfejsu OBDLink :pomysli
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Szczypior
klubowicz
klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
Przebieg: 170000
Silnik: 1,3 mjet
Rocznik: 2007
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Szczypior »

mwas pisze:rustin, a spróbuj tego Twojego ELMa na kablu skonfigurować wybierając typ interfejsu OBDLink :pomysli
Super, działa na tym ustawieniu. Dzięki wielkie
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

rustin pisze: 05 mar 2018, 21:10 Super, działa na tym ustawieniu. Dzięki wielkie
:luzak :luzak :luzak :luzak :banan :banan :banan :banan :luzak :luzak :luzak :luzak
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Rafcio »

Z tydzień temu za poradą Maćka @mwas nabyłem interfejs Viakena. Błędy skasowane, reset wartości adaptacyjnych oraz nowy przegląd nabity. Lina odzyskała moc :ok) Nie wiem jak mogłem przez ponad 8 lat żyć bez tego interfejsu :)
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
Awatar użytkownika
opacz
klubowicz
klubowicz
Posty: 63
Rejestracja: 25 kwie 2018, 20:03
Przebieg: 117000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2011
Lokalizacja: Elbląg
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: opacz »

Zaopatrzyłem się w sprzęt i dziś podłączyłem komputer do samochodu i mam pytanie o przebieg. Na wyświetlaczu mam w tej chwili przebieg koło 71200km natomiast w multiecuscan pokazuje 58952, różnica ponad 12000km. Czy to normalne i co to może oznaczać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Normalnym jest różnica w przebiegu pomiędzy wyświetlaczem a tym, co jest wbite w komputerze, ale... to powinna być różnica kilku kilometrów a nie aż tyle :oj Może to oznaczać, że np w Twoim samochodzie był wymieniany komputer sterowania silnikiem, kiedy auto miało przejechane ok 12 tyś km :pomysli Albo, że ktoś próbował majstrować przy przebiegu, ale nie do końca mu wyszło chociaż pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

Panowie można w multiscanie zrobić adaptację przepustnicy?
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Można :luzak
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Phenix
klubowicz
klubowicz
Posty: 344
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:30
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: Phenix »

@mwas a jesteś pewien czy aktywne to jest, bo sprawdzałem dwa lata temu to w linei nie było można tego zrobić, nawet mechanik który pracuje w aso (ale prywatnie dorabia po pracy ) mówił że adaptację tylko w egzaminerze można zrobić bo przez egzaminer działa adaptacja a przez pc nie da rady tego zrobić. Gość nie kłamał bo by zrobił na tym a jednak odesłał mnie do aso.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Jestem pewien bo robiłem to nieraz :ink Tylko że w Multiecuscan'ie nie nazywa się to bezpośrednio "adaptacja przepustnicy" a "Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych" :ink Dla silnika 1.4 8V znajdziesz to w zakładce "Regulacje" w sekcji "Silnik". Procedura jest taka, że wykonuje się wyzerowanie parametrów z komputera a potem trzeba odpalić silnik, poczekać aż się nagrzeje do temperatury roboczej i jak się rozgrzeje, to trzykrotnie przygazować do poziomu 5000-6000 obrotów :ink
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
ODPOWIEDZ