Strona 11 z 13
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 01 gru 2017, 20:03
autor: krupniok
To reguła?
Czyli na tył z poniższych aukcji nie podejdą?
aukcja - przód
aukcja - tył
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 01 gru 2017, 20:12
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Nie słyszałem jeszcze o T-Jecie z Boschem z tyłu.
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 01 gru 2017, 20:22
autor: krupniok
Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑01 gru 2017, 20:12ie słyszałem jeszcze o T-Jecie z Boschem z tyłu.
Analogicznie do przodu (post wyżej), z tyłu znajdę napis Lucas?
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 02 gru 2017, 8:30
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
krupniok pisze: ↑01 gru 2017, 20:22
Kuzyn_z_Sosnowca pisze: ↑01 gru 2017, 20:12ie słyszałem jeszcze o T-Jecie z Boschem z tyłu.
Analogicznie do przodu (post wyżej), z tyłu znajdę napis Lucas?
Tak
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 07 kwie 2018, 0:34
autor: krupniok
Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale u mnie samo kręcenie tylnym tłoczkiem nic nie dawało. Może to dla niektórych logiczne, ale oprócz kręcenia należy jednocześnie wciskać tłoczek
P.S.
4x tarcze Delphi,
Klocki przód Valeo,
Klocki tył Metelli.
Hamuje brzytwa, jednak któreś piszczą (pewnie po paru tysiącach przestanie - dam znać).
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 07 kwie 2018, 15:46
autor: zibi186
krupniok pisze: ↑07 kwie 2018, 0:34
Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale u mnie samo kręcenie tylnym tłoczkiem nic nie dawało. Może to dla niektórych logiczne, ale oprócz kręcenia należy jednocześnie wciskać tłoczek
Ja jeszcze dodam tylko że kiedyś miałem taką przygodę przy wymianie klocków z tyłu : jedną stronę zrobiłem bez problemu , a przy drugiej.tłoczek wkręcany i naciskany za diabła nie chciał się chować . Dopiero naciśnięcie pedału hamulca ( przy wcześniej zabezpieczonym tłoczku-żeby nie wypadł całkiem ) zmieniło widać układ sił i tłoczek wkręcił się już bez oporów
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 12:51
autor: K0J0T
U mnie zestaw Bosch’a klocki i tarcze przód i po 1000km zaczęły lekko piszczeć przy delikatnym hamowaniu. Ułoży się czy generalnie bubel? Jakieś doświadczenia macie? Pozdrawiam!
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 13:07
autor: pogromcaslaskiej
miałem klocki Boscha i było ok,
nie piszczały
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 13:19
autor: adamson
Też poprzednio miałem klocki Boscha i były ok, co do tarcz, nie wiem, nie miałem.
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 18:03
autor: helletic
K0J0T pisze: ↑04 maja 2018, 12:51
U mnie zestaw Bosch’a klocki i tarcze przód i po 1000km zaczęły lekko piszczeć przy delikatnym hamowaniu. Ułoży się czy generalnie bubel? Jakieś doświadczenia macie? Pozdrawiam!
Miałem taki sam zestaw i nadal mam. Przestanie piszczeć po około 5000-6000 km. Mój nadworny mechanik uprzedzał mnie o możliwości wystąpienia takiego pisku, ponieważ klocki Bosch'a mają dużo domieszki jakiegoś tam metalu. I faktycznie tak było. Wymieniane były 21.04.2016 r. przy przebiegu 138500 km i do dziś jeszcze sporo mięsa na klockach (przebieg 183500 km) i tarcze odpowiedniej grubości. Dla porównania klocki i tarcze Trusting (made in Italy) wytrzymały 55000 km i do wymiany były tarcze (zjechane). Klocki nie piszczały, jeszcze troszkę miały okładziny, za to strasznie brudziły felgi od nowości (pyliły). W/g mnie Bosch jest dobrym zakupem, pomimo piszczenia, które i tak ustanie
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 22:26
autor: K0J0T
Miałem taki sam zestaw i nadal mam. Przestanie piszczeć po około 5000-6000 km. Mój nadworny mechanik uprzedzał mnie o możliwości wystąpienia takiego pisku, ponieważ klocki Bosch'a mają dużo domieszki jakiegoś tam metalu. I faktycznie tak było. Wymieniane były 21.04.2016 r. przy przebiegu 138500 km i do dziś jeszcze sporo mięsa na klockach (przebieg 183500 km) i tarcze odpowiedniej grubości. Dla porównania klocki i tarcze Trusting (made in Italy) wytrzymały 55000 km i do wymiany były tarcze (zjechane). Klocki nie piszczały, jeszcze troszkę miały okładziny, za to strasznie brudziły felgi od nowości (pyliły). W/g mnie Bosch jest dobrym zakupem, pomimo piszczenia, które i tak ustanie
Tak tez myślałem dobrze że przeczytałem Twój post bo bym pewnie jutro jadąc do pracy hamował mocniej i zagrzał trochę hamulce
Zdam relacje za kilka tysięcy km
Ps. Mój mechanik powiedział że tarcze i klocki najlepiej textara bo mało reklamacji i tarcze nie wyginają się. No ale po fakcie. Pozdrawiam !
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 22:40
autor: zibi186
Kojot , ja mam z przodu komplet textara . Pyli jak diabli i na początku też popiskiwał .
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 23:26
autor: K0J0T
zibi186 pisze: ↑04 maja 2018, 22:40
Kojot , ja mam z przodu komplet textara . Pyli jak diabli i na początku też popiskiwał .
Haha No to już tylko Ate albo Brembo
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 04 maja 2018, 23:27
autor: Szczypior
Polecam zimmermanna
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Re: [ M ] Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
: 05 maja 2018, 8:58
autor: Kuzyn_z_Sosnowca
Ja nie polecam klocków Textar, mam z tyłu i czasem popiskuje, a niedawno zakładałem w Fabii i jeden klocek miał źle zgrzane blaszki.
Natomiast dobre wrażenie przy pierwszym kontakcie zrobił zestaw TRW. Klocki dobrze wykonane, wszystko ładnie pasuje, a tarcze mają pomalowany na czarno bęben. Jakiś negatywnych informacji zwrotnych po montażu nie miałem.