Witam
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Witam
Witam. Stałem się posiadaczem tego bolidu,autko kupiłem krajowe z pierwszych rąk z przebiegiem 80tys. Użytkuje je dopiero 3 tyg. a już pojawił się pierwszy mały problem i tu mam pytanie do nowych kolegów. Otóż jak długo kręcicie rozrusznikiem po nocy bo u mnie to trwa ok. 3-4 sek. Zawsze czekam aż pompa nabije paliwo i potem przekrecam, dodam że jak zgasze auto i znów odpalę to nie ma tego problemu autko ogólnie chodzi perfekcyjnie tylko to odpalanie jest trochę irytujące i nie wiem czy ten typ tak ma czy coś mi pomału nawala.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Witam
Witam w Klubie.
Z pewnością uzyskasz tutaj odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości.
Z pewnością uzyskasz tutaj odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości.
smak56
* * * *
* * * *
- ryszardo_
- klubowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Augustów
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
- Kontakt:
Re: Witam
To teraz zrób taki eksperyment.
Wyłącz LPG i samochodem przejeździć na benzynie (aby w instalacji nie było gazu), potem wyłącz silnik i zostaw do ostygnięcia, zobacz wtedy czy zapali bez problemu, jeśli uruchomisz bez problemu, to masz nieszczelne wtryskiwacze LPG, które przepuszczają gaz do komory spalania i dlatego masz problem przy pierwszym uruchomieniu silnika podczas dłuższego postoju.
Wyłącz LPG i samochodem przejeździć na benzynie (aby w instalacji nie było gazu), potem wyłącz silnik i zostaw do ostygnięcia, zobacz wtedy czy zapali bez problemu, jeśli uruchomisz bez problemu, to masz nieszczelne wtryskiwacze LPG, które przepuszczają gaz do komory spalania i dlatego masz problem przy pierwszym uruchomieniu silnika podczas dłuższego postoju.
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Witam
Będę dzisiaj wracał z pracy to tak zrobię. A może to być wina akumulatora? Pytam ponieważ chyba jest jeszcze oryginalny 44ah i pewien mechanik mi tak zasugerował dodam jeszcze że w ostatnim czasie robię bardzo krótkie odcinki tzn 3km
- ryszardo_
- klubowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Augustów
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
- Kontakt:
Re: Witam
Z rana sprawdź napięcie na akumulatorze jeśli jest 11,9V i więcej, to jest ewentualnie podłącz go do naładowania.
- ryszardo_
- klubowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
- Przebieg: 180000
- Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Augustów
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
- Kontakt:
Re: Witam
Jeśli jest taka możliwość to zrób pomiar gęstości elektrolitu i sprawdź poziom tego elektrolitu w akumulatorze, ewentualnie dolać wody destylowanej jeśli jest za mało elektrolitu.
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Witam
Prądu on rano ma ok 12.3-12.4 tylko podczas rozruchu spada minimalnie poniżej 10v i dlatego pytam. Jutro podlącze naładuje posprawdzam i dam znać. I powiem wam jeszcze jedno, byłem zarejestrowany na nastu forach i nigdy tak szybko nie dostawałem odpowiedzi jak tutaj a więc dzięki wielkie i brawa dla was
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Witam
A może coś z mapsesnsorem http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=35&t=2742
Chociaż chyba za ciepło na taki problem.
Chociaż chyba za ciepło na taki problem.
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
Re: Witam
Z tematem nie pomogę bo Koledzy już trochę zasugerowali, ale się przywitam! :)
Napisz coś więcej o swojej niuni - jaka wersja ...
Napisz coś więcej o swojej niuni - jaka wersja ...
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
-
- klubowicz
- Posty: 67
- Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
- Przebieg: 80000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Żywiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Witam
Wersja dynamic zwykły silnik 78km. Trochę się obawiałem mocy ale jest w sumie ok wcześniej jeździłem Nubira 1.6 16v i ciut więcej było pod nogą ale tez spalanie większe. Auta w sumie szukałem ok. 7-8 miesięcy i zawsze coś było nie tak aż w końcu trafiłem na auto do którego nie było się o co przyczepic.
-
- klubowicz
- Posty: 1354
- Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
- Przebieg: 173000
- Silnik: 1.4 V8+lpg
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Sławków
- Podziękował: 478 razy
- Otrzymał podziękowań: 141 razy
Re: Witam
SIEMANO
A świece i kable sprawdzałeś? Moja też mi czasem marudzi ale jak jest duża wilgotność powietrza. Trzymasz ja na dworze? Czasem mam tak, że zgaśnie ale później bez problemu pali. Najczęściej jest tak jak jest zgasze silnik na gazie a rano odpala na benzynie. Przejdź trochę na Pb jakąś setkę i powinno ustac
A świece i kable sprawdzałeś? Moja też mi czasem marudzi ale jak jest duża wilgotność powietrza. Trzymasz ja na dworze? Czasem mam tak, że zgaśnie ale później bez problemu pali. Najczęściej jest tak jak jest zgasze silnik na gazie a rano odpala na benzynie. Przejdź trochę na Pb jakąś setkę i powinno ustac
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw