Witam

Jesteś nowy przywitaj się z nami
Grubyzzz
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Witam

Post autor: Grubyzzz »

Witam. Stałem się posiadaczem tego bolidu,autko kupiłem krajowe z pierwszych rąk z przebiegiem 80tys. Użytkuje je dopiero 3 tyg. a już pojawił się pierwszy mały problem i tu mam pytanie do nowych kolegów. Otóż jak długo kręcicie rozrusznikiem po nocy bo u mnie to trwa ok. 3-4 sek. Zawsze czekam aż pompa nabije paliwo i potem przekrecam, dodam że jak zgasze auto i znów odpalę to nie ma tego problemu autko ogólnie chodzi perfekcyjnie tylko to odpalanie jest trochę irytujące i nie wiem czy ten typ tak ma czy coś mi pomału nawala.
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5140
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 275000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 395 razy
Otrzymał podziękowań: 649 razy

Re: Witam

Post autor: smak56 »

Witam w Klubie.
Z pewnością uzyskasz tutaj odpowiedzi na wszystkie pytania i wątpliwości.
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
ryszardo_
klubowicz
klubowicz
Posty: 149
Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
Przebieg: 180000
Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ryszardo_ »

Witam!
Rozumiem, że samochód nie posiada instalacji LPG, gdyż w profilu nie podano.
Grubyzzz
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Witam

Post autor: Grubyzzz »

Posiada LPG. Już poprawiam
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Witam

Post autor: adamson »

Witaj
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
Awatar użytkownika
ryszardo_
klubowicz
klubowicz
Posty: 149
Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
Przebieg: 180000
Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ryszardo_ »

To teraz zrób taki eksperyment.
Wyłącz LPG i samochodem przejeździć na benzynie (aby w instalacji nie było gazu), potem wyłącz silnik i zostaw do ostygnięcia, zobacz wtedy czy zapali bez problemu, jeśli uruchomisz bez problemu, to masz nieszczelne wtryskiwacze LPG, które przepuszczają gaz do komory spalania i dlatego masz problem przy pierwszym uruchomieniu silnika podczas dłuższego postoju.
Grubyzzz
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Witam

Post autor: Grubyzzz »

Będę dzisiaj wracał z pracy to tak zrobię. A może to być wina akumulatora? Pytam ponieważ chyba jest jeszcze oryginalny 44ah i pewien mechanik mi tak zasugerował dodam jeszcze że w ostatnim czasie robię bardzo krótkie odcinki tzn 3km
Awatar użytkownika
ryszardo_
klubowicz
klubowicz
Posty: 149
Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
Przebieg: 180000
Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ryszardo_ »

Z rana sprawdź napięcie na akumulatorze jeśli jest 11,9V i więcej, to jest :ok) ewentualnie podłącz go do naładowania. :)
Awatar użytkownika
ryszardo_
klubowicz
klubowicz
Posty: 149
Rejestracja: 17 lis 2011, 21:36
Przebieg: 180000
Silnik: 1,4 77KM 8V + LPG
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Augustów
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Kontakt:

Re: Witam

Post autor: ryszardo_ »

Jeśli jest taka możliwość to zrób pomiar gęstości elektrolitu i sprawdź poziom tego elektrolitu w akumulatorze, ewentualnie dolać wody destylowanej jeśli jest za mało elektrolitu.
Grubyzzz
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Witam

Post autor: Grubyzzz »

Prądu on rano ma ok 12.3-12.4 tylko podczas rozruchu spada minimalnie poniżej 10v i dlatego pytam. Jutro podlącze naładuje posprawdzam i dam znać. I powiem wam jeszcze jedno, byłem zarejestrowany na nastu forach i nigdy tak szybko nie dostawałem odpowiedzi jak tutaj a więc dzięki wielkie i brawa dla was🍻
Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 5140
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 275000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 395 razy
Otrzymał podziękowań: 649 razy

Re: Witam

Post autor: smak56 »

Grubyzzz pisze: 29 cze 2018, 17:41 . I powiem wam jeszcze jedno, byłem zarejestrowany na nastu forach i nigdy tak szybko nie dostawałem odpowiedzi jak tutaj a więc dzięki wielkie i brawa dla was🍻
Bo to jest takie dziwne nasze forum :lacha
Poczekaj do wieczora to się przekonasz :ok)
smak56
* * * *
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Witam

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

A może coś z mapsesnsorem http://lineaklubpolska.pl/viewtopic.php?f=35&t=2742
Chociaż chyba za ciepło na taki problem.
Awatar użytkownika
karollino
klubowicz
klubowicz
Posty: 781
Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
Przebieg: 182000
Silnik: 1,4 77KM
Rocznik: 2010
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 104 razy
Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Witam

Post autor: karollino »

Z tematem nie pomogę bo Koledzy już trochę zasugerowali, ale się przywitam! :):)

Napisz coś więcej o swojej niuni - jaka wersja ... :)
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
Grubyzzz
klubowicz
klubowicz
Posty: 67
Rejestracja: 29 cze 2018, 15:23
Przebieg: 80000
Silnik: 1.4 8V + LPG
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Witam

Post autor: Grubyzzz »

Wersja dynamic zwykły silnik 78km. Trochę się obawiałem mocy ale jest w sumie ok wcześniej jeździłem Nubira 1.6 16v i ciut więcej było pod nogą ale tez spalanie większe. Auta w sumie szukałem ok. 7-8 miesięcy i zawsze coś było nie tak aż w końcu trafiłem na auto do którego nie było się o co przyczepic.
skory85
klubowicz
klubowicz
Posty: 1351
Rejestracja: 16 paź 2016, 23:50
Przebieg: 173000
Silnik: 1.4 V8+lpg
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Sławków
Podziękował: 476 razy
Otrzymał podziękowań: 141 razy

Re: Witam

Post autor: skory85 »

SIEMANO
A świece i kable sprawdzałeś? Moja też mi czasem marudzi ale jak jest duża wilgotność powietrza. Trzymasz ja na dworze? Czasem mam tak, że zgaśnie ale później bez problemu pali. Najczęściej jest tak jak jest zgasze silnik na gazie a rano odpala na benzynie. Przejdź trochę na Pb jakąś setkę i powinno ustac 😋
Fiat 125p, Polonez Atu, Fiat Palio, Fiat Cinquecento, Fiat Punto II no i Linijka i czarny pug 308 II sw
ODPOWIEDZ