Tuning MultiJeta

Phyt0n
klubowicz
klubowicz
Posty: 112
Rejestracja: 05 lut 2015, 19:19
Przebieg: 0
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Tuning MultiJeta

Post autor: Phyt0n »

emmer: spoxx. mowie tylko ze jak sie orientowalem to mowili ze jest bodaj 100zl taniej :) moze promocja jakas na benzyne czy cos :)

kuzyn: patrzylem na wykres od Cinka z grande punto 1.3 M-Jet - u mnie 200nm /150nm po nowemu jest na 2400obr/2100, u niego na 2100 / 1950obry, ale tez max. co jest to u niego 230Nm i ponad 110KM mocy - ja chcialem mniej wiec tez jest troche inny przebieg krzywej. zreszta u mnie tez oryginalna krzywa jest z taka dziwna odchylka ponizej 2000 obr.

powody tego moga byc trzy - albo silnik silnikowi nie rowny (bo w serii wyszlo mi mniej niz katalog), albo swoje 5 groszy dorzuca filtr paliwa ktory nie daje go tyle ile potrzeba, albo swoje tez dorzuca zawor EGR, ktory u mnie jest dalej aktywny a na wiekszosci wykresow jest nieaktywny ...

tak czy inaczej, po jutrzejszych wymianach chce jeszcze raz podjechac do Brodnicy i schamowac auto zeby zobaczyc czy cos sie zmienilo ...
ODPOWIEDZ