MECHANICZNYTuning MultiJeta

Awatar użytkownika
Phyt0n
klubowicze
klubowicze
Posty: 115
Rejestracja: 05 lut 2015, 19:19
Przebieg: 117300
Silnik: 1.3 M-Jet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Mława
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: Tuning MultiJeta

Post autor: Phyt0n » 12 lut 2015, 9:48

emmer: spoxx. mowie tylko ze jak sie orientowalem to mowili ze jest bodaj 100zl taniej :) moze promocja jakas na benzyne czy cos :)

kuzyn: patrzylem na wykres od Cinka z grande punto 1.3 M-Jet - u mnie 200nm /150nm po nowemu jest na 2400obr/2100, u niego na 2100 / 1950obry, ale tez max. co jest to u niego 230Nm i ponad 110KM mocy - ja chcialem mniej wiec tez jest troche inny przebieg krzywej. zreszta u mnie tez oryginalna krzywa jest z taka dziwna odchylka ponizej 2000 obr.

powody tego moga byc trzy - albo silnik silnikowi nie rowny (bo w serii wyszlo mi mniej niz katalog), albo swoje 5 groszy dorzuca filtr paliwa ktory nie daje go tyle ile potrzeba, albo swoje tez dorzuca zawor EGR, ktory u mnie jest dalej aktywny a na wiekszosci wykresow jest nieaktywny ...

tak czy inaczej, po jutrzejszych wymianach chce jeszcze raz podjechac do Brodnicy i schamowac auto zeby zobaczyc czy cos sie zmienilo ...
Pozdrowienia!
Phyt0n @ Fiat Linea 1.3 MultiJet 102KM 217Nm

Linki affiliacyjne (jesli komus potrzeba): Hexcore.pl - hosting WWW juz od 20PLN rocznie | Microsoft OneDrive - darmowy dysk sieciowy 15GB+0.5GB za reflinka

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość