Pęknięta kratka nawiewu powietrza

Awatar użytkownika
Grzesioklb
klubowicz
klubowicz
Posty: 77
Rejestracja: 10 lip 2010, 11:05
Przebieg: 140200
Silnik: T-JET
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kluczbork

Post autor: Grzesioklb »

Wracajac do tematu klejenia to polecam w 100% Klej SICOMET
dane o kleju:
http://www.henkel.pl/cps/rde/xchg/henke ... plications" onclick="window.open(this.href);return false;
Klei wszystko, sam testowałem. Trudno go dostac w PL ale jak komus zalezy to kupi.
oto przykladowa fotka tubki kleju:

[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 15:52 ]
miala byc jedna tubka SORKI
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Grzesioklb
tomektt
klubowicz
klubowicz
Posty: 249
Rejestracja: 13 gru 2009, 17:28
Przebieg: 49000
Silnik: 1,3 mjt
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: tomektt »

Jak widać w przypadku fiata linei choroba wieku dziecięcego występować będzie aż do śmierci modelu.
Głownym segmentem naszego modelu są Turcy i Ameryka środkowa i południowa.
Kultura techniczna większosci tamtych społeczeństw nie jest za wysoka.
To i ich wymagania w zakresie niezawodności samochodów nie są za wysokie.
Fabryka ma gdzieś po prostu klientów z Europy, zresztą to widać po mizernej sprzedaży w niektórych krajach UE w których jest oferowana.
Tomek
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

tomektt, niestety, ale trafiłeś w samo sedno. 100% racja:)
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Fish
klubowicz
klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 lut 2010, 18:31
Przebieg: 145000
Silnik: 1.4 16V T-Jet (LPG)
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: Fish »

mialem, wymienione na gwarancji
<<FISH>>
Awatar użytkownika
Sebastian
klubowicz
klubowicz
Posty: 621
Rejestracja: 07 gru 2010, 15:58
Przebieg: 35000
Silnik: 1.4 16v
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Siemianowice
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Post autor: Sebastian »

Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel.Ten od nawiewu bo dziś zauważyłem że te łopatki w wewnątrz też się rozsypały.I chcę to jakoś naprawić ewentualnie może z Grande założyć jak będą pasować jutro podjadę do ASO i się dopytam czy pasują.

[ Dodano: |10 Kwi 2011|, o 20:29 ]
Trochę poszperałem i niestety z Grande nie pasuje ,a orginalna na alegro kosztuje 225zł trochę drogo może kiedyś pojawi się z rozbitka to wtedy może ją kupię ale jak na razie trzeba będzie z tym jeździć.
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

Sebastian pisze:Mam pytanko demontował ktoś z was centralny panel
Tutaj znajdziesz zdjęcia http://www.lineaklubpolska.pl/viewtopic ... c&start=15" onclick="window.open(this.href);return false; zrobiłem kilka fotek
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Post autor: mwas »

Sebastian, możesz zdemontować ten moduł z kratkami i wtedy od drugiej strony może udało by się te kratki naprawić. Demontaż jest dość prosty, w Dynamicu trzeba wyciągnąć radio i odkręcić wewnętrzną ramkę radia, pod którą są 2 śruby. W Active podejrzewam, że będzie podobnie. Dzisiaj akurat grzebałem w tych okolicach, bo wymieniałem żarówki podświetlenia regulacji nawiewów, kliknąłem więc fotkę (poniżej). Zielonymi kółkami zaznaczyłem śruby trzymające ramkę radia, w miejscach czerwonych kółek są śruby do odkręcenia modułu z kratkami. Po odkręceniu trzeba jeszcze odłączyć jeden kabelek (banał) i po prostu pociągnąć do siebie cały moduł - kratki są elegancjo dostępne od drugiej strony.

A tak na marginesie - u siebie problemu z kraktami nie miałem, ale generalnie potrafiły one rzeczywiście tak po prostu pękać :przykry
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
cichy
klubowicz
klubowicz
Posty: 3701
Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
Przebieg: 217000
Silnik: 2.0 110KM HDi
Lokalizacja: LBN
Podziękował: 105 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: cichy »

mwas pisze:Po odkręceniu trzeba jeszcze odłączyć jeden kabelek
i bez odłączania kabelka da radę a po demontażu masz kratki od środka jak na dłoni
Sympatyk forum :-)
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: jay_21 »

Te kratki wykonane są z nieodpowiedniego tworzywa (są za twarde a przez to i kruche). Wystarczy załączyć klimę a strzelają przez chwilę do czasu aż "złapią" temperaturę.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
FILBERT
klubowicz
klubowicz
Posty: 289
Rejestracja: 26 sty 2010, 23:11
Przebieg: 50000
Silnik: 1,4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: FILBERT »

Ja tam nie wiem, nie grzebię i nic do kratek nie pakuje i są ok.
Nie zapominajmy że nasze samochody mimo wyglądu nie należą do klasy premium.
Są pozycjonowane nawet poniżej kompaktów.
Coś za coś. Pomyślmy jak czują się posiadacze o wiele bardziej prestiżowych modeli którzy zapłacili większe pieniądze a wizyty w serwisie wcale nie są rzadsze i to nie z pierdołami jak u nas,
tylko z awariami które na prawdę uniemożliwiają dalszą jazdę.
Jak na razie jeszcze jeszcze nikt nie zrobił samochodu idealnego. Gdyby taki był, na świecie był by tylko jeden producent :pomysli
Wcześniej. Fiat 126p, 125p, VW polo 1,4, VW pasat B5 2,3l 4x4, Toyota Rav 4 2.0, Czasem Punto II, teraz linka 1.4 8v od 2007
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

ja też nie trzymałem tam zapszków ani nic innego i pękła sama z siebie. wymieniona na gwarancji i półtorej roku spokój.
Awatar użytkownika
Bernardito
klubowicz
klubowicz
Posty: 736
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
Przebieg: 102000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Post autor: Bernardito »

emmer, muszę obejrzeć dokładnie swoje. Nic nigdy do nich nie pchałem i w zasadzie po wstępnej regulacji na początku jakoś tak zostały, może jednak być problem gdzieś wewnątrz. Czy Wam się łamały pionowe środkowe plastiki czy zewnętrzne poziome? Na co dokładnie zwrócić uwagę - z zewnątrz na pewno mam ok. Czy przez pęknięcie np. nie dało się sterować lub było to utrudnione?
LIVE TO RIDE, RIDE TO LIVE
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Mnie pękła zewnętrzna ramka, regulacja w poziomie działała poprawnie, ale w pionie się przycinała. Kratka lewa na konsoli centralnej.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Post autor: emmer »

U mnie kratka na konsoli - prawa, pękła w dolnym prawym rogu - sterowanie było bez problemów.
Awatar użytkownika
Rafcio
Moderator
Moderator
Posty: 3747
Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
Przebieg: 106000
Silnik: 1.4 Turbo 120KM
Rocznik: 2013
Lokalizacja: Cieszyn
Podziękował: 365 razy
Otrzymał podziękowań: 200 razy

Post autor: Rafcio »

U mnie na razie problemu z kratkami nie ma, no ale jeszcze wszystko przede mną :ink
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna :jazda
ODPOWIEDZ