Życie A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówkapiaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
Statystyka ustrek
-
- klubowicz
- Posty: 44
- Rejestracja: 22 gru 2010, 22:40
- Przebieg: 95000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Pobiedziska/Swarzędz
- Kontakt:
Też tak myślałem Ale okazało się że gdzieś przetarł się przewód i było zwarcie... sprawa już załatwiona i po południu mam odebrać bolida. A tak z niespodziewajek to jeden z wiodących ASO w Poznaniu użyczył mi zastępczego pandziocha z nieważnym OC... ehhh...mpsfc pisze:Życie A poważnie przy B&Me pomaga resecik, odpinasz "-" przy aku, wypijasz kawę i zapinasz klemę. Sprzęcik hula jak nówkapiaskun pisze:Tylko blue & me - sterowanie radiem działa
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
A o co dokładnie chodzi? Masz jakieś problemy? Jesteś pierwszy, który porusza ten temat. Załóż oddzielny wątek w dziale technicznym. Może warto poświęcić mu więcej uwagi. W wątku "statystyka usterek" pytanie się zgubi.jony11 pisze:witam mial ktos problemy z turbina
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Ależ mi się temat przypomniał
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Statystyka ustrek
0km zdarta konserwacja podłogi
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
34000km nie obija lewy tyny zacisk hamulca
3600km pęknięta kratka nawiewu
5700km stukające odboje
5900km smarowanie wahaczy
6300km wymiana łożysk mcphersona
8200km stukające odboje
13000km łącznik stabilizatora
15000km wymiana odbojów i smarowanie łożysk mcphersona - samodzielnie
19000km zarwany fotel,zepsute radio, deformacja słupka
23000km popękane lampy tylne - przyczyna nieznana
24000km popsuty zawias klapy bagażnika, obdarta kalpa bagażnika - malowanie
29000km zepsuty wzmacniacz radia - brak połowy stacji
34000km nie obija lewy tyny zacisk hamulca
- karollino
- klubowicz
- Posty: 781
- Rejestracja: 21 sty 2011, 11:10
- Przebieg: 182000
- Silnik: 1,4 77KM
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 104 razy
- Otrzymał podziękowań: 96 razy
No i czas na mnie, by w tym wątku co nieco napisać:
20 km zalana deszczówką tylna lampa
31 000 km nieszczelność skrzyni biegów przy półosiach
36 000 km niedziałająca syrena klaksonu
31 000 km nieszczelność skrzyni biegów przy półosiach
36 000 km niedziałająca syrena klaksonu
Fiat Linea Dynamic:
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
+ DRL
+ subwoofer i maty w drzwiach
+ lusterko wsteczne autochrom z kamerą cofania
+ elektryczna regulacja lędźwi
+ regulacja wysokości fotela pasażera
+ podłokietnik z nawiewem
+ klimatronik
+ tempomat
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Statystyka ustrek
- 13300 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25000 km wymiana odmy (sparciała)
- 25500 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25500 km wymiana łącznika stabilizatora prawego
- od 25000 km wieczne problemy z zatykającą się odmą, brudną przepustnicą, wszechobecnym majonezem w układzie odpowietrzania korbowodu)
- 33900 km wymiana relingów na dachu – zdeformowane
- 36200 km wymiana przedniego zewnętrznego podszybia – odkształcenia
- od 65000 km koniec problemów z odpowietrzaniem korbowodu i majonezem po wymianie oleju z Selenii na Mobil 1
- 60100 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 60100 km wymiana łącznika stabilizatora lewego
- od 34000 km problemy ze szczelnością wybieraka skrzyni biegów (serwisowane)
- od 63000 km po trzeciej próbie uszczelniania w/w wyciek ustąpił
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
- 68200 km wymiana końcówki drążka kierowniczego/prawa strona
- 25000 km wymiana odmy (sparciała)
- 25500 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 25500 km wymiana łącznika stabilizatora prawego
- od 25000 km wieczne problemy z zatykającą się odmą, brudną przepustnicą, wszechobecnym majonezem w układzie odpowietrzania korbowodu)
- 33900 km wymiana relingów na dachu – zdeformowane
- 36200 km wymiana przedniego zewnętrznego podszybia – odkształcenia
- od 65000 km koniec problemów z odpowietrzaniem korbowodu i majonezem po wymianie oleju z Selenii na Mobil 1
- 60100 km wymiana łożysk obrotnicy amortyzatora
- 60100 km wymiana łącznika stabilizatora lewego
- od 34000 km problemy ze szczelnością wybieraka skrzyni biegów (serwisowane)
- od 63000 km po trzeciej próbie uszczelniania w/w wyciek ustąpił
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
- 68200 km wymiana końcówki drążka kierowniczego/prawa strona
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
-
- klubowicz
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
- Przebieg: 61000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Statystyka ustrek
- 68200 km wymiana alternatora (pęknięta obudowa)
A czym się to objawiało, czy odkryłeś przypadkiem?
A czym się to objawiało, czy odkryłeś przypadkiem?
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Statystyka ustrek
Dziwny dźwięk, jakby jakiś kawałek metalu wpadł do silnika (słyszalne przy mocnych mrozach). Później bardzo głośne wycie/piszczenie o niskich tonach (zdarzyło się dwa razy w wilgotne dni). Za tym drugim razem podjechałem do ASO, gdzie stwierdzono, że mam już dłuższy czas pękniętą obudowę alternatora.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
-
- klubowicz
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 gru 2009, 22:49
- Przebieg: 61000
- Silnik: 1,4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Lublin
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: Statystyka ustrek
U mnie też tak wyje jak jest mokro (może reumatyzm szarpie Linkę ), ale nie zawsze i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.
Octavia 3 1,4 TSI Elegance Brąz Topaz
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Statystyka ustrek
Takie objawy wykazuje psujące się łożysko oporowe sprzęgła.kylo pisze:U mnie też tak wyje i ustaje jak się wyciśnie na chwilę sprzęgło. ASO wykluczyło problem z alternatorem.
smak56
* * * *
* * * *