Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
-
- klubowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1,4 t-jet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łaskarzew
- Podziękował: 1 raz
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
cena brutto podawałem z faktury
sorki netto
sorki netto
Pozdrawiam
Paweł
Paweł
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
czyli jakby nie patrzył 42,65 zł. super cena. musze się już rozglądać bo za 4.000 km wymiana.
-
- Nowy
- Posty: 23
- Rejestracja: 26 sty 2012, 22:22
- Przebieg: 160000
- Silnik: 1,3 multijet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Podziękował: 2 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
BUŁA - odpowiedź dla Ciebie, na Jubilerskiej podstęplowali przegląd po 30 tyś, bo wymiany oleju robiłem po 7tyś - traktując jako dotarcie, następnie po 22 tyś czyli przebieg na "jednym" oleju 15 tyś. Nie wierzę w zapisy instrukcji o jeździe na "jednym" oleju 30tyś. Podobną opinię posiadają mechanicy - silnik może wytrzymać 100 tyś z trzema wymianami oleju w okresie gwarancji, tylko co będzie później to już tylko sprawa właściciela, a właściwie jego koszty. Serwis patrzy przychylnym okiem, bo będzie miał robotę. Osobiście nie znalazłem informacji producentów olejów, by zalecali dla diesla przebiegi rzędu 30 tyś pomiędzy wymianami - ale może to tylko ja nie trafiłem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- klubowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1,4 t-jet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łaskarzew
- Podziękował: 1 raz
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
to zależy od oleju ile można na nim jeździć. ja na seleni orginał co 30000 i jest gitara
Pozdrawiam
Paweł
Paweł
- SZAMAN
- klubowicz
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 kwie 2011, 13:51
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1,4 T-Jet 16v
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
Re: T-JET :)
Witam.
Trochę mnie tu nie było ( wczasy w Maroku,nowe rzeźby i przygotowanie prac do kolejnej wystawy) , ale jestem.
Ponieważ kończy mi sie 3- letni okres eksploatacji Linki więc nadszedł czas przeglądu gwarancyjnego.
Dopuszczone jest +_ tysiąc kilometrów od 30 tys.Koszt przeglądu t0 1070 zł.Kupiłem olej Mobil, filtr oleju i filtr powietrza za 170 zł wiec zapłata będzie mniejsza bo Selenia jest droga.W przybliżeniu bedzie ok 700 zł,ale chce jeszcze negocjować cenę.Najdroższe z tego sa świece ,bo ok 270 zł i spróbuje zrezygnować z ich wymiany.czy sie uda ...zobaczymy.
!0 wrzesnia mam przegląd to po nim opowiem co sie udało.
Pozdrawiam
Trochę mnie tu nie było ( wczasy w Maroku,nowe rzeźby i przygotowanie prac do kolejnej wystawy) , ale jestem.
Ponieważ kończy mi sie 3- letni okres eksploatacji Linki więc nadszedł czas przeglądu gwarancyjnego.
Dopuszczone jest +_ tysiąc kilometrów od 30 tys.Koszt przeglądu t0 1070 zł.Kupiłem olej Mobil, filtr oleju i filtr powietrza za 170 zł wiec zapłata będzie mniejsza bo Selenia jest droga.W przybliżeniu bedzie ok 700 zł,ale chce jeszcze negocjować cenę.Najdroższe z tego sa świece ,bo ok 270 zł i spróbuje zrezygnować z ich wymiany.czy sie uda ...zobaczymy.
!0 wrzesnia mam przegląd to po nim opowiem co sie udało.
Pozdrawiam
szaman
- mwas
- Prezes
- Posty: 6941
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: T-JET :)
Świece raczej proponowałbym jednak wymienić, ale nigdzie nie jest napisane, że musisz je kupować w ASO Znajdź najtańsze źródło, kup i po prostu przywieź je na przegląd
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
racja. nie pamiętam dokładnie po ile ostatnio kupowałem ale niewiele ponad 50 zł za sztukę. także jakies 60 zł zostaje w kieszeni
-
- klubowicz
- Posty: 1818
- Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
- Przebieg: 113000
- Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 27 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
Koniecznie wymienić świece. Koniecznie! U mnie niebo a ziemia po wymianie świec na przeglądzie.
-- 5 wrz 2013, o 23:55 --
-- 5 wrz 2013, o 23:55 --
O matko przenajświętsza... T-Jet i wymiana oleju po 30 tys km? Zarżnięcie całego silnika. Ja wymieniam po 10 tys km. Wysyłałem próbkę Selenii (http://www.zmienolej.pl" onclick="window.open(this.href);return false;) z mojej po 10 tys km i co? I absolutny max jaki mógł olej wytrzymać to jeszcze 5 tys km. Czyli połowę mniej niż Ty jeździsz!pawel-a2 pisze:to zależy od oleju ile można na nim jeździć. ja na seleni orginał co 30000 i jest gitara
-
- klubowicz
- Posty: 610
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
- Lokalizacja: Los Angeles
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
każde jakiekolwiek przywożenie swoich części wyłączy to z ewentualnych gwarancji.
fiat doczepi się do tego i znajdzie taki kruczek że odwali gwarancje.
widzialem to na własne oczy. i nawet nie pierdniesz. na każde twój cytat z paragrafów, fiat wywali 10 swoich paragrafów
fiat doczepi się do tego i znajdzie taki kruczek że odwali gwarancje.
widzialem to na własne oczy. i nawet nie pierdniesz. na każde twój cytat z paragrafów, fiat wywali 10 swoich paragrafów
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
ale niby co ma walnąć na gwarancji w związku z np. filtrem oleju albo kabinowym. No chyba, że ktoś kupi Kujawski w opakowaniu Selenii i każe wlać do silnika - no to pewnie nie wezmą na siebie zatartego sinika, co jest zrozumiałe Przecież czynności serwisowe w ogóle można wykonać poza ASO, i tak 2 lata odpowiadają za sprzedany towar. No chyba , że ktoś ma więcej gwarancji (3 -niektóre Fiaty lub 7 - Kia) no to musi dostosować się do warunków gwaranta, bo ten robi klientowi uprzejmość a nie musiał.
-
- klubowicz
- Posty: 610
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
- Lokalizacja: Los Angeles
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
Nie mam nowego auta i nigdy nie będę miał więc mnie to nie obchodzi.
Miesiąc temu przyjechało roczne doblo ze stukami w silniku. 1.3d, mam filmik na telefonie,
Gość nie przyjechal na przeglaąd i nie uznali mu we fiacie gwaracji bo okazalo sie że silnik do wymiany.
Cwaniakował, codziennie dzwonił do fiata, pisma słał i nic!
Dopiero rura mu zmiękła i nasi załatwili mu udział fiata w kosztach. Goly silnik ponad 7000.
Reasumując. Dbajcie o olej w 1.3 bo ten silnik ma bardzo delikatny rozrząd!
Miesiąc temu przyjechało roczne doblo ze stukami w silniku. 1.3d, mam filmik na telefonie,
Gość nie przyjechal na przeglaąd i nie uznali mu we fiacie gwaracji bo okazalo sie że silnik do wymiany.
Cwaniakował, codziennie dzwonił do fiata, pisma słał i nic!
Dopiero rura mu zmiękła i nasi załatwili mu udział fiata w kosztach. Goly silnik ponad 7000.
Reasumując. Dbajcie o olej w 1.3 bo ten silnik ma bardzo delikatny rozrząd!
- cichy
- klubowicz
- Posty: 3701
- Rejestracja: 12 sie 2010, 23:49
- Przebieg: 217000
- Silnik: 2.0 110KM HDi
- Lokalizacja: LBN
- Podziękował: 105 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
- Kontakt:
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
Za tą informację się należydarcyn pisze:Reasumując. Dbajcie o olej w 1.3 bo ten silnik ma bardzo delikatny rozrząd!
Sympatyk forum :-)
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Zbliża się 30 000 km i pierwszy przegląd...
Dlatego, mimo iż nie mam już gwarancji, dalej leję Selenię WR 5W40 (ktoś mówi o kosztach; 3 litry to jakie to koszty?), wymieniam co 20 tys. Stan niezmiennie 4/5!darcyn pisze:
Reasumując. Dbajcie o olej w 1.3 bo ten silnik ma bardzo delikatny rozrząd!
smak56
* * * *
* * * *