Światła do jazdy dziennej
- ślimak
- Administrator
- Posty: 3804
- Rejestracja: 03 gru 2009, 21:39
- Przebieg: 7000
- Silnik: 2.0 HYBRID
- Rocznik: 2022
- Lokalizacja: Bytom
- Podziękował: 623 razy
- Otrzymał podziękowań: 468 razy
- Kontakt:
Re: Światła do jazdy dziennej
Ja przeglądy z tymi lampami przechodzę od 2010. Nawet jak mialem odstęp 40 cm. Nadmieniam, że przechodziłem legalnie.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Spoko, spotkałem znajomego to go zapytałem. Teraz mam 100% pewość że jest ok
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- Bernardito
- klubowicz
- Posty: 736
- Rejestracja: 13 mar 2011, 16:48
- Przebieg: 102000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
-
- klubowicz
- Posty: 257
- Rejestracja: 20 lis 2014, 11:39
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 38 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Gdzie ? Ile już Wam świecą ? I czy może oferujecie jakiś sklep ?
Za ile kupowaliście ? Gdzie ? Ile już Wam świecą ? I czy może oferujecie jakiś sklep ?
LINKA 1.4 8V 77 KM 2008 r.
- Sebek
- klubowicz
- Posty: 1247
- Rejestracja: 04 sty 2014, 20:09
- Przebieg: 100
- Silnik: 1.0 Turbo
- Rocznik: 2023
- Lokalizacja: SWD
- Podziękował: 161 razy
- Otrzymał podziękowań: 134 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Kupiłem je na znanym portalu aukcyjnym. Były trochę tańsze jak kupowałem.
http://www.motoart.pl/oferta
Mnie lamy świecą już któryś miesiąc i sprawują się bardzo dobrze. Koledzy z firmy transportowej mają je zabudowane na samochodach RENAULT MAGNUM od kilku lat.
http://www.motoart.pl/oferta
Mnie lamy świecą już któryś miesiąc i sprawują się bardzo dobrze. Koledzy z firmy transportowej mają je zabudowane na samochodach RENAULT MAGNUM od kilku lat.
FSO 1500, SKODA FAVORIT lpg BRC, FIAT SIENA lpg BRC, RENAULT CLIO II dCi, FIAT LINEA lpg TARTARINI, RENAULT CLIO V, SKODA KAMIQ
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Świecą od 18.05.2013, kosztowały 153 zł.tojamarko pisze:Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Ile już Wam świecą ?
Jedyna uwaga jest taka, że przygasają na 2-3 sekundy przy hamowaniu i włączonej klimatyzacji.
smak56
* * * *
* * * *
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Kupiłem takie w sierpniu tego roku i u siebie nic takiego nie zaobserwowałem a próbowałem kilka razysmak56 pisze:Świecą od 18.05.2013, kosztowały 153 zł.tojamarko pisze:Panowie mam pytanka o lampy Magneti Marelli LPQ 080.
Za ile kupowaliście ? Ile już Wam świecą ?
Jedyna uwaga jest taka, że przygasają na 2-3 sekundy przy hamowaniu i włączonej klimatyzacji.
Może U Ciebie Stefan diesel bardziej instalację obciąża albo zależy od akumulatora
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- mwas
- Prezes
- Posty: 6929
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Światła do jazdy dziennej
Nie bardzo wiem co ma tutaj do rzeczy hamowanie, ale przypuszczam, że chodzi o spadek napięcia podczas zapalania się świateł STOPu
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Chodzi o pobór prądu przez wentylator chłodnicy przy włączonej klimie + światła stop. Na wolnych obrotach alternator tak słabo ładuje, że chwilowy spadek napięcia powoduje mruganie dziennych. Mam tak samo.
- Rafcio
- Moderator
- Posty: 3747
- Rejestracja: 08 gru 2009, 12:07
- Przebieg: 106000
- Silnik: 1.4 Turbo 120KM
- Rocznik: 2013
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 365 razy
- Otrzymał podziękowań: 200 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
Ja próbowałem z moimi Magneti Marelli LPQ 080 przy upale, klima chłodzenie na max oraz światło stop i nic nie przygasało
OPEL ZAFIRA TOURER
1.4 Turbo 120KM Benzyna
1.4 Turbo 120KM Benzyna
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5139
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 394 razy
- Otrzymał podziękowań: 647 razy
Re: Światła do jazdy dziennej
U mnie to był skrót myślowy, a Ty napisałeś dokładnie to co ja miałem na myśliKuzyn_z_Sosnowca pisze:Chodzi o pobór prądu przez wentylator chłodnicy przy włączonej klimie + światła stop. Na wolnych obrotach alternator tak słabo ładuje, że chwilowy spadek napięcia powoduje mruganie dziennych. Mam tak samo.
Rafcio, akumulator mam nówkę sztukę FIAMM i jest tak samo jak było na starym (przed wymianą).
smak56
* * * *
* * * *
Re: Światła do jazdy dziennej
Witam. Przepraszam za odkop, ale mam problem. Mam już przez długi czas LEDy firmy Magneti Marelli wymieniane powyżej.
Montowane były około rok temu, wtedy akumulator w moim aucie miał już dobre 5 lat jak nie więcej. Przez ostatnie mrozy akumulator w końcu padł. Po wymienieniu akumulatora na nowy pojawił się problem z LEDami. Przy starym akumulatorze po wyłączeniu silnika LEDy gasły po 2 - 3 sekundach. Teraz przy nowym akumulatorze LEDy wyłączają się różnie - raz po paru sekundach, a raz po nawet ponad minucie. W czym tkwi problem? Mogę się mylić, ale podejrzewam, że nowy akumulator po wyłączeniu silnika daje na tyle duże napięcie, że światła świecą czasami jeszcze przez minutę, aż napięcie spadnie. Czy ktoś ma tak samo, czy jest to normalne? Może jednak coś jest nie tak z modułem sterującym.
Montowane były około rok temu, wtedy akumulator w moim aucie miał już dobre 5 lat jak nie więcej. Przez ostatnie mrozy akumulator w końcu padł. Po wymienieniu akumulatora na nowy pojawił się problem z LEDami. Przy starym akumulatorze po wyłączeniu silnika LEDy gasły po 2 - 3 sekundach. Teraz przy nowym akumulatorze LEDy wyłączają się różnie - raz po paru sekundach, a raz po nawet ponad minucie. W czym tkwi problem? Mogę się mylić, ale podejrzewam, że nowy akumulator po wyłączeniu silnika daje na tyle duże napięcie, że światła świecą czasami jeszcze przez minutę, aż napięcie spadnie. Czy ktoś ma tak samo, czy jest to normalne? Może jednak coś jest nie tak z modułem sterującym.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6929
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 940 razy
- Kontakt:
Re: Światła do jazdy dziennej
Witaj przybyszu...
Odnośnie problemu, jaki opisujesz, to mi to wygląda dokładnie na to, o czym wspominasz - nowy, świeży akumulator jest na tyle mocny, że po wyłączeniu silnika wysoki stan napięcia utrzymuje się jeszcze na tyle długo, że automat sterowania światłami uznaje, że ładowanie jeszcze się odbywa. Dlatego ja, jak się w końcu doczekam montażu wybranych przeze mnie światełek, nie będę się wpinał sterowaniem bezpośrednio do plusa i zdawał się na elektronikę sterownika, tylko sterowanie podłączę pod plus "po stacyjce" - wtedy wszystko będzie jasne - wyłączam stacyjkę, napięcie sterujące całkowicie zanika i światła się wyłączają
Odnośnie problemu, jaki opisujesz, to mi to wygląda dokładnie na to, o czym wspominasz - nowy, świeży akumulator jest na tyle mocny, że po wyłączeniu silnika wysoki stan napięcia utrzymuje się jeszcze na tyle długo, że automat sterowania światłami uznaje, że ładowanie jeszcze się odbywa. Dlatego ja, jak się w końcu doczekam montażu wybranych przeze mnie światełek, nie będę się wpinał sterowaniem bezpośrednio do plusa i zdawał się na elektronikę sterownika, tylko sterowanie podłączę pod plus "po stacyjce" - wtedy wszystko będzie jasne - wyłączam stacyjkę, napięcie sterujące całkowicie zanika i światła się wyłączają
Linea Dynamic 1.4 8V '2007