Akumulator
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
ja też się nad tym zastanawiałem: dioda w oprawce, wyłącznik krańcowy (taki od alarmu spod machy albo od drzwi), trochę kabla, prąd mam z przewodu który idzie do wzmaka do bagażnika, masę zawszę się znajdzie, trochę czasu i się zrobi. tylko zastanawiam się czy nie poczekać na koniec gwarancji.Jery pisze:A ja nie mam tego kłopotliwego wyposażenia ;-)Tak właśnie zrobiłem i mam spokój.
właściwie bez podświetlanego schowka można sobie poradzić.
Prawdę mówiąc zastanawiałem się jak oświetlić ten schowek sposobem chałupniczym
- kazgas
- klubowicz
- Posty: 715
- Rejestracja: 22 sty 2010, 12:23
- Przebieg: 85000
- Silnik: 1,4 8V
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Czarna
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Winę za świecenie zarówki ponosi wyłacznik żarówki.rafcio082 pisze:U mnie lampka działa poprawnie
kazgas jeśli masz jeszcze gwarancję to to zgłoś do serwisu
Przy niedokładnyum domknięciu schowka żarówka świeci cały czas.
Trzeba zmienić wyłącznik a nie zarówkę bo rzeczywiście wzieli go chyba od lodówki.
Kazek
-
- klubowicz
- Posty: 293
- Rejestracja: 03 maja 2010, 18:16
- Przebieg: 45000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Legionowo
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Niedawno wyczytałem na jakiejś stronie fiata ,że w wersji dynamic pewnie ze względu na klimatyzację powinien być akumulator 50 Ah .A ja posiadam 40 Ah przy najbliższej okazji muszę temat poruszyć w aso lub zadzwonić do fap .Jak narazie nie miałem żadnych z tym problemów .Ciekawe czy do wszystkich benzyniaków takie pakowali.Odnośnie tego schowka to niedomykała się pokrywa i czasami się świeciła lampka.Problem rozwiązałem w taki sposób że podregulowałem górny zaczep zamka (przy okazji ładniej się spasował) który posiada owalne otwory do regulacji i jest przykręcony dwiema śrubami z wieloklinami chyba rodzaju torx.Jeszcze zauważyłem że od częstego otwierania styki lampki lubią się nadpalić i nie kontaktują ja ją wyjąłem i przeczyściłem te blaszki drobnym papierkiem.Lampka wygląd i zasadę działania ma tragiczną.
BUŁA
- Tomek
- Moderator
- Posty: 6684
- Rejestracja: 10 sty 2010, 21:26
- Przebieg: 131000
- Silnik: 1.4 V8 + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 320 razy
- Otrzymał podziękowań: 346 razy
Ja u siebie mam 50 Ah.BUŁA pisze:Niedawno wyczytałem na jakiejś stronie fiata ,że w wersji dynamic pewnie ze względu na klimatyzację powinien być akumulator 50 Ah .A ja posiadam 40 Ah przy najbliższej okazji muszę temat poruszyć w aso lub zadzwonić do fap
Z takim moja Linka wyjechała z salonu.
Myślę że z mniejszym aku mogą być kłopoty zimą.