Jak to zrobić? Po zakupie sygnałów (ja kupiłem używane od Chryslera PT Cruisera), należy w sklepie elektronicznym dokupić: przekaźnik stykowy 12V30A, z podstawą /lub bez/, bezpiecznik 20A (fot.1). Na fotografii tej pokazałem również jak podłączyć zakupione elementy. Jest to niezbędne do prawidłowego działania nowego sygnału, gdyż trzeba ominąć bodycompa, który steruje mocą sygnału fabrycznego. Na foto nr 2 pokazałem jak to wygląda w rzeczywistości. Jak trąbi - już wiecie. Koszt tej przeróbki w zależności od kupionego sygnału może wahać się między 40 a 70 zł. Jeżeli ktoś chciałby pobawić się /zachęcam/ a coś jest niejasne, to chętnie podpowiem lub zamieszczę odpowiednie zdjęcie.
p.s. W początkowej fazie realizacji konsultowałem moda z mwas-em, później z elektrykiem, a o efekt końcowy zadbałem sam.
Biorąc pod uwagę fakt, że miałem już dwa dodatkowe przewody z bezpiecznikami podpięte pod + akumulatora, a ten byłby trzeci, zaczął robić się bałagan. W związku z tym zamontowałem dodatkową skrzyneczkę z bezpiecznikami (fot 3). Zastąpiłem nią wszystkie dotychczasowe przewody i bezpieczniki (trochę ciasno ale się da), teraz jest
