dołożenie Tempomatu
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: dołożenie Tempomatu
Ja również poproszę
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
-
- klubowicz
- Posty: 163
- Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.4 8v+LPG
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: staszow
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 25 razy
- Kontakt:
Re: dołożenie Tempomatu
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
8. slawek007
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
8. slawek007
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: dołożenie Tempomatu
I na tym listę zamykam:
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
8. slawek007
Później podeślę info PW o szczegółach
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
8. slawek007
Później podeślę info PW o szczegółach
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: dołożenie Tempomatu
Maćku, co z tym info Nie żebym Cię poganiał, ale ...mwas pisze:I na tym listę zamykam:
1. Jery
2. helletic
3. Tomek
4. CrazyKetchup
5. leszek1234
6. chromek
7. adamson
8. slawek007
Później podeślę info PW o szczegółach
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: dołożenie Tempomatu
Sorki, miałem trochę roboty wczoraj, nie dałem rady. Dzisiaj wieczorkiem roześlę co i jak.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 610
- Rejestracja: 13 kwie 2011, 18:07
- Lokalizacja: Los Angeles
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Re: dołożenie Tempomatu
Funkcja jest sterowana przez centralkę sterowania silnika M010.
Sterowanie pochodzi z przełącznika pod kierownicą H005 zasilanego poprzez kluczyk (“INT”) na styku 2 z linii zabezpieczonej bezpiecznikiem F51 znajdującym się w skrzynce pod deską rozdzielczą B002.
Do styku 85 konektora B w M010 dociera ze styku 1 H005 polecenie aktywacji cruise control (ON/OFF).
Do styku 61 konektora B w M010 dociera ze styku 3 H005 polecenie wznowienia ("Resume") cruise control.
Do styku 84 i 86 konektora B w M010 docierają odpowiednio ze styku 10 i 11 H005 polecenia Up i Down (+ i -) dotyczące ruchów w górę lub w dół dźwigni przełącznika pod kierownicą.
Poprzez sieć C-CAN centralka kontroli silnika M010 (styki 88 i 89 konektora B) przesyła sygnały zaświecenia odpowiedniej lampki sygnalizacyjnej do Body Computera M001 (styki 44 i 45 konektora D), który z kolei przesyła je poprzez sieć B-CAN (styki 25 i 24 konektora A di M001) do zestawu wskaźników E050 (styki 5 i 6).
Patrz E1050 LINIE POŁĄCZEŃ CAN
Body Computer otrzymuje zasilanie z akumulatora, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F1 znajdującym się w skrzynce w komorze silnikowej B001. Otrzymuje ponadto zasilanie przy włączonym kluczyku ("INT") z przełącznika zapłonu H001. Do styku 10 i 19 konektora A w M001 dopływa natomiast masa odniesienia.
Centralka kontroli silnika M010, w ramach sterowania funkcją, wymaga również sygnałów pochodzących ze styku normalnie zamkniętego na pedale hamulca i sygnału wciśniętego sprzęgła (odpowiednio ze styków 82 i 63 konektora B).
Patrz E5030 STEROWANIE ELEKTRONICZNE SILNIKÓW BENZYNOWYCH
Sterowanie pochodzi z przełącznika pod kierownicą H005 zasilanego poprzez kluczyk (“INT”) na styku 2 z linii zabezpieczonej bezpiecznikiem F51 znajdującym się w skrzynce pod deską rozdzielczą B002.
Do styku 85 konektora B w M010 dociera ze styku 1 H005 polecenie aktywacji cruise control (ON/OFF).
Do styku 61 konektora B w M010 dociera ze styku 3 H005 polecenie wznowienia ("Resume") cruise control.
Do styku 84 i 86 konektora B w M010 docierają odpowiednio ze styku 10 i 11 H005 polecenia Up i Down (+ i -) dotyczące ruchów w górę lub w dół dźwigni przełącznika pod kierownicą.
Poprzez sieć C-CAN centralka kontroli silnika M010 (styki 88 i 89 konektora B) przesyła sygnały zaświecenia odpowiedniej lampki sygnalizacyjnej do Body Computera M001 (styki 44 i 45 konektora D), który z kolei przesyła je poprzez sieć B-CAN (styki 25 i 24 konektora A di M001) do zestawu wskaźników E050 (styki 5 i 6).
Patrz E1050 LINIE POŁĄCZEŃ CAN
Body Computer otrzymuje zasilanie z akumulatora, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F1 znajdującym się w skrzynce w komorze silnikowej B001. Otrzymuje ponadto zasilanie przy włączonym kluczyku ("INT") z przełącznika zapłonu H001. Do styku 10 i 19 konektora A w M001 dopływa natomiast masa odniesienia.
Centralka kontroli silnika M010, w ramach sterowania funkcją, wymaga również sygnałów pochodzących ze styku normalnie zamkniętego na pedale hamulca i sygnału wciśniętego sprzęgła (odpowiednio ze styków 82 i 63 konektora B).
Patrz E5030 STEROWANIE ELEKTRONICZNE SILNIKÓW BENZYNOWYCH
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: dołożenie Tempomatu
darcyn - czy to opis połączenia w T-jet? Domyślam się , że tak, bo nie pasuje do innych Jesteś wielki, stary!!! A czy ktoś dysponuje schematem złączki lub wie, że to tak samo jak w Multijet (mówię o numeracji pinów w złączce a nie podłączeniu)?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: dołożenie Tempomatu
leszek1234, zerknij do manuala Wtyczki powinny być te same, co w mJet
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- leszek1234
- klubowicz
- Posty: 2150
- Rejestracja: 25 lis 2012, 19:32
- Przebieg: 200000
- Silnik: 1.4 16V Turbo + LPG
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: blisko Rybnika
- Podziękował: 307 razy
- Otrzymał podziękowań: 211 razy
Re: dołożenie Tempomatu
No zerkałem , zerkałem, ale wiesz, czułbym się pewniej wiedząc to na pewno (że te wtyczki są takie same). Zapytać nie zaszkodzi w tak zacnym towarzystwie. Bez tej pewności też wezmę się do roboty. Ale proszę tylko o potwierdzenie , czy to opis T-jeta ?( nie chciałbym na skutek nieporozumienia czegoś popalić). darcyn -Przyjąłem zamówienie na kolorowe alkohole
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 21:40 przez leszek1234, łącznie zmieniany 1 raz.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6940
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: dołożenie Tempomatu
Tak, to co powyżej, to opis funkcjonowania tempomatu w tJet i na jego podstawie zrobiłem schemat elektryczny, który umieszczony jest w manualu A z wtyczką jest jeszcze tak, że w jej wnętrzu początkowe piny są opisane
Linea Dynamic 1.4 8V '2007