Interfejs diagnostyczny
-
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 10:37
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
Dzisiaj rano znowu po przekręceniu kluczyka pojawił mi się klucz z napisem Serwis 726.
Chyba pozostało mi 726 km do wbicia przeglądu.
Gdzie w opcjach Ecu Scana wejść aby skasować klucz serwisowy, "wbić" przegląd ?
Chyba pozostało mi 726 km do wbicia przeglądu.
Gdzie w opcjach Ecu Scana wejść aby skasować klucz serwisowy, "wbić" przegląd ?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
W u nie w Multiecuscan (o ile dobrze pamiętam a nie mam tego teraz jak sprawdzić, dopiero po południu), to opcja "Przegląd" dostępna jest po kliknięciu na model auta, czyli tak, jak diagnostyka silnika, ECU, ABS, Airbag i inne.
Podłączenie dziennych nie powinno mieć wpływu na pojawianie się tego błędu natomiast aku... owszem, kręci, ale może mieć już tak słaby prąd podczas rozruchu, że elektronika świruje. W naszych modelach (i nie tylko, bo i inne z grupy fiata mają tak samo ) jest to dość powszechny objaw A jak spadek prądu jest mocniejszy, to pojawia się choinka komunikatów na desce rozdzielczej
Podłączenie dziennych nie powinno mieć wpływu na pojawianie się tego błędu natomiast aku... owszem, kręci, ale może mieć już tak słaby prąd podczas rozruchu, że elektronika świruje. W naszych modelach (i nie tylko, bo i inne z grupy fiata mają tak samo ) jest to dość powszechny objaw A jak spadek prądu jest mocniejszy, to pojawia się choinka komunikatów na desce rozdzielczej
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 10:37
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
Kurde dalej walczę z kluczem serwisowym. Nie mogę się połączyć z opcją Przegląd, aby to dziadostwo skasować. Próbuje przez Fiat Ecu Scan i przez Multiecuscan. Łączy mi się tylko z Silnikiem a pozostałe rzeczy takie jak ABS, Poduszki, Klimatyzacja, Skrzynia, Przegląd nie da rady się połączyć.
Macie jakieś sprawdzone kabelki (może linki na Allegro).
Bo nie chce bulić w serwisie za kilka minut roboty.
Na zdjęciach dodatkowe błędy plus opcje jakie mam po połączeniu z Silnikiem. Może tu oś muszę wpisać?
Reset serwisu i wymiany oleju działa mi tylko w trybie symulacji w Multiecuscan.
Macie jakieś sprawdzone kabelki (może linki na Allegro).
Bo nie chce bulić w serwisie za kilka minut roboty.
Na zdjęciach dodatkowe błędy plus opcje jakie mam po połączeniu z Silnikiem. Może tu oś muszę wpisać?
Reset serwisu i wymiany oleju działa mi tylko w trybie symulacji w Multiecuscan.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Przede wszystkim... ze zdjęć widzę, że masz program w wersji FREE, darmowy. Smutna informacja jest taka... że za wiele to Ty nim nie zrobisz... i nie chodzi tutaj o rodzaj kabla jaki posiadasz. Jeśli masz normalnego ELMa na USB, to spokojnie wszystkie te czynności możesz nim wykonać, ale... potrzebujesz program w PEŁNEJ wersji. Ta niestety kosztuje, albo... szukasz w sieci "odpowiedniej" wersji Bez tego nie zrobisz nic, co chciałeś, czyli ani nie połączysz się z większością modułów, ani nie wykasujesz błędów, ani nie wbijesz przeglądu, ani nie aktywujesz kontrolki tempomatu... z tego co pamięta, to jedyne co zrobisz to doczytasz podstawowe dane z kompa.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 10:37
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
mwas chyba masz rację. Trzeba mieć pełną wersję, by coś można było podziałać.
Jak znajdę w sieci wersję z rejestracją to spróbuje wtedy skasować to dziadostwo.
Powiedz tylko czy aby zresetować serwis to trzeba wejść w opcję z ostatniego mojego zdjęcia?
Jak znajdę w sieci wersję z rejestracją to spróbuje wtedy skasować to dziadostwo.
Powiedz tylko czy aby zresetować serwis to trzeba wejść w opcję z ostatniego mojego zdjęcia?
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Dawno tego nie robiłem, ale wygląda na to, że tak - opcja z Twojego zdjęcia. Można tam chyba jeszcze ustawić interwał w KM po jakim ma być serwis i takie tam
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
-
- klubowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 24 wrz 2013, 10:37
- Przebieg: 172000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Interfejs diagnostyczny
emmer dzięki za prezent. Pomogło chyba skasowałem ten klucz.
Odwdzięczyłem się też podobnym prezencikiem, który zostawiłem w tym samym miejscu.
Odwdzięczyłem się też podobnym prezencikiem, który zostawiłem w tym samym miejscu.
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
W google sklep znalazłem taki program po polsku AutoDiagnoza ciekawe czy kasowanie błędów działa na naszych sterownikach https://play.google.com/store/apps/deta ... autoreader" onclick="window.open(this.href);return false;
- adamson
- klubowicz
- Posty: 2375
- Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1.4 16V Turbo
- Rocznik: 2018
- Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
- Podziękował: 338 razy
- Otrzymał podziękowań: 195 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
O wersji Lite piszą, że to g...o, nie chce się łączyć .
Wysłane z SONY Xperia J
Wysłane z SONY Xperia J
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Chcę zamówić interfejs Viaken bluetooth http://viaken.pl/pl/nowy-polski-bezprze ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;, żeby móc też łączyć się jakąś aplikacją na telefonie. Tylko właśnie którą? Na Google Play jest tego zatrzęsienie. Macie jakąś polecaną darmową, która da podgląd na parametry samochodu i umożliwia kasowanie błędów?
- emmer
- klubowicz
- Posty: 6032
- Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
- Przebieg: 32000
- Silnik: 1.5
- Rocznik: 2017
- Lokalizacja: Białobrzegi
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 120 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
wczoraj wyświetliła mi się jakaś w sklepie play w promocji pełna wersja - tylko nie pamiętam nazwy - torque czy jakoś tak. nie mam teraz jak sprawdzić ale jak nikt nie dopisze czegoś to zobacze w domu
-- 1 wrz 2014, o 08:52 --
mam: torque pro 15,08 zł
zmierz Km. moment obrotowy, przyspieszenie, usuń usterki OBD, wyświetlanie danych silnika
-- 1 wrz 2014, o 08:52 --
mam: torque pro 15,08 zł
zmierz Km. moment obrotowy, przyspieszenie, usuń usterki OBD, wyświetlanie danych silnika
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny
Osobiście nie używam tych aplikacji smartfonowych, ale z tego co się orientuję, to Torque ponoć jest najbardziej zachwalany
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Interfejs diagnostyczny
Interfejs dotarł i pobawiłem się trochę kilkoma programami. Torque bardzo intuicyjny, czytelny i łatwy w obsłudze. Nie odczyta pewnie tyle co MES, ale na bieżąco można obserwować doładowanie, temperatury, lambdy itp. Błędy też można odczytać, nie wiem czy kasować, bo żadnych nie miałem.