Interfejs diagnostyczny

Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

Można kasować, ja też nie miałem, ale koledze w Albei skasowałem :-).

Wysłane z SONY Xperia
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: CrazyKetchup »

Czy ktoś wyłączał u siebie za pomocą dostępnych interface'ów sygnał niezapiętych pasów ?
passy
Nowy
Nowy
Posty: 23
Rejestracja: 22 sie 2014, 7:37
Przebieg: 60000
Silnik: 1.6 M-JET
Rocznik: 2010

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: passy »

Ja wyłączyłem za pomocą FESa i mini ELM na bluetooth.
Po wyłączeniu sygnalizacji świeci się tylko kontrolka niezapiętych pasów i z poziomu menu samochodu można to przywrócić (bez kompa)
CrazyKetchup
klubowicz
klubowicz
Posty: 629
Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
Przebieg: 0
Silnik: kijanka :)
Rocznik: 2018
Podziękował: 27 razy
Otrzymał podziękowań: 26 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: CrazyKetchup »

OK dzięki czyli w sumie każdy interface który da radę z FES'ę powinien to zrobić.

A kojarzysz w którym module to było w FES ?
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 70 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 »

W module wskaźniki przyrządów. Tak sie chyba nazywalo ale dobrze nie pamiętam
Pozdrawiam wszystkich
MarcinK
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2015, 16:48
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: MarcinK »

Witam wszystkich,
Na wstępie krótka informacja o moim aucie: Linea 2007 1.4 benzyna 77KM. Mam pytanie do użytkowników Interfejsu ELM327 mini Bluetooth i programu Torque. Problem polega na tym iż nie mogę się w żaden sposób połączyć z autem. Wkładam interfejs w slot OBD, podłączam się przez bluetooth z Tabletem (Nexus 7 2013), uruchamiam Torque i zaczyna się łączyć... widzę że program próbuj na różne sposoby ale efektu żadnego. W czasie prób połączenia zaczynają migać diody, wskazówka stanu paliwa co chwile podnosi się i opada... Gorsza sprawa jest przy próbie połączenia z laptopem. Bluetooth wykrywa urządzenie, paruje się z nim i na tym koniec. Żaden program nie widzi ELM327... Próbowałem: EasyOBDII ScanMaster, Multiescuscan. Nie wiem co robię źle, może ktoś mnie nakieruje.... Może to wina mojego interfejsu, może jest uszkodzony...
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

Witam.
( Co prawda witamy się w innej części forum ).
Ja mam elm 327 mini bluetooth i torque'a na sony xperia .... i działa, jakimś cudem. ;-)

Wysłane z .... blendera zelmer ....
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
MarcinK
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2015, 16:48
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: MarcinK »

A możesz mi podpowiedzieć jak było w Twoim przypadku? Czy też podczas pierwszej próby podłączenia migały diody na desce rozdzielczej i wskazówka poziomu paliwa co chwile podnosiła się i opadała?
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6935
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 943 razy
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: mwas »

Jak dla mnie to to nie jest normalny objaw... poszczególne kontrolki i wskaźniki na desce powinny reagować tylko podczas wywołania funkcji test z programu diagnostycznego a nie podczas podłączania się do komputera samochodu Obrazekomysli Ja ogólnie nie mam zbyt dobrych doświadczeń z tymi "interfejsami" na BT :oj
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
MarcinK
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2015, 16:48
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: MarcinK »

Zaczynają reagować kiedy uruchamiam Torque i program robi test i robi i robi i nie może skończyć. W międzyczasie wyskakują błędy z połączeniem Torque :przykry
Awatar użytkownika
darkkam
klubowicz
klubowicz
Posty: 458
Rejestracja: 15 gru 2013, 21:30
Przebieg: 86000
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 53 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: darkkam »

A w ustawieniach masz tak:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Fiat 126p ('76) > Fiat 126p ELX ('97) > Fiat Siena 1.6 HL ('98) > Fiat Linea 1.4 ('09) > ???
Awatar użytkownika
adamson
klubowicz
klubowicz
Posty: 2375
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:46
Przebieg: 41000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2018
Lokalizacja: SW / Świętochłowice / O. S.
Podziękował: 338 razy
Otrzymał podziękowań: 195 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: adamson »

O, właśnie. Mam podobne okienka.
Natomiast przy połączeniu adaptera z komp.auta żadne wskazówki ani kontrolki na desce nie reagują.

Wysłane z .... blendera zelmer ....
FIAT TIPO HB Lounge 1.4 T-jet 120 KM
MarcinK
Nowy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 19 sty 2015, 16:48
Przebieg: 0
Silnik: 1.4 8V
Rocznik: 2007

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: MarcinK »

Mam identycznie w ustawieniach. Po prostu nie mogę się połączyć z samochodem:/ Wszystkie kontrolki migają, wskazówka poziomu paliwa podnosi się i opada. W Torque miga ikonka auta ta zaznaczona w załączniku (przykładowy obrazek z internetu). Pewnie akurat mój interfejs elm nie działa poprawnie.
a.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
emmer
klubowicz
klubowicz
Posty: 6032
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:18
Przebieg: 32000
Silnik: 1.5
Rocznik: 2017
Lokalizacja: Białobrzegi
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: emmer »

Multiecuscan masz odblokowany? :)

przy okazji, dla ciekawskich: może ktoś sie podpiąc i sprawdzic czy może wywołac test 1 wentylatora? coś tam klika ale wentylator nie rusza. test 2 odpala bez problemu.

sprawa nr 2: może ktoś sprawdzić czy może połączyć się z opcją "Przegląd"? chciałbym sobie ustawić ale coś nie halo. podejrzewam, że to ograniczenie zakupionej przejściówki do łączenia, ale chciałbym się upewnić

PS. jeden błąd - coś z tempomatem, poszedł za wysoki sygnał czy cuś takiego. skasowany i się nie pojawia
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
marcin24
klubowicz
klubowicz
Posty: 1031
Rejestracja: 30 mar 2011, 19:34
Przebieg: 175000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Skoczów
Podziękował: 70 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Interfejs diagnostyczny

Post autor: marcin24 »

Z tego co pamiętam z zeszłego roku to test wentylatora działał przegląd też
Pozdrawiam wszystkich
ODPOWIEDZ