Zamek bagażnika
- andre0412
- klubowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
- Lokalizacja: stolyca
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Zamek bagażnika
Witajcie.Tego tematu chyba jeszcze nie było.Mam taki problem,od pewnego czasu nie działa mi automatyczne otwieranie klapy bagażnika.naciskanie pilota i przycisku w desce nic nie daje,pozostaje tylko kluczyk.Czasami słychać klikanie przekaźnika chyba gdzieś w bagażniku,ale nie wiem gdzie.Miał już ktoś z Was taki przypadek.nadmieniam,że nie jest to wina mrozów,zaczęło się przed nimi.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- andre0412
- klubowicz
- Posty: 159
- Rejestracja: 08 cze 2010, 21:52
- Lokalizacja: stolyca
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
coval,nie zamarzł.Zaczęło się to na długo przed mrozami.Myślałem,że jak samo się zaczęło to i samo skończy dlatego nie zawracałem głowy na forum.Jednak teraz przy mrozach jest to już uciążliwe.
Nie trudno jest rozebrać kobietę wbrew jej woli,trudniej ubrać po jej myśli.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
Bo kobietę trzeba trzymać krótko...najwyżej dwa lata.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- mireks
- klubowicz
- Posty: 968
- Rejestracja: 15 lut 2010, 10:04
- Przebieg: 65000
- Silnik: 2.0 Multijet
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
- Kontakt:
smak56 u mnie jest dokładnie tak samo nawet teraz w styczniu 2012 r. Mam nadal oryginalny fabryczny akumulator. Jednak nawet jeśli klawisz z konsoli w czasie mrozów zawodzi, to pilot zawsze działa. W mojej ocenie problemu z zamkiem trzeba się doszukiwać w spadku witalności akumulatora. W trzecim roku eksploatacji problem akumulatora zaczyna być dostrzegalny. Obstawiałbym spadek napięcia na akumulatorze z powodu niskich temperatur. Czujnik dostaje informacje o spadku napięcia zasilania, co może być przez centralkę samochodu kwalifikowane jako próba nieuprawnionej ingerencji w samochód i efekty slychać i widać w postaci takich skutków ubocznych jak np. brak możliwości otwarcia bagaznikasmak56 pisze:andre0412, u mnie problem z otwieraniem bagażnika przyciskiem z konsoli występował przy słabym akumulatorze. Po jego /akumulatora/ wymianie problem zniknął. U Ciebie jest coś innego, gdyż nie otwiera również z pilota a tego nie miałem.
Moze tomek i daro70 coś więcej napiszą ponieważ w swoim czasie razem szukali przyczyny usterki rzekomego niedomknięcia klapy bagażnika. Okazało się, że coś nie łączyło w ryglu zamka.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2012, 8:24 przez mireks, łącznie zmieniany 2 razy.
Linea Kombi
http://www.freemont.pl
http://www.freemont.pl
-
- klubowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1,4 t-jet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łaskarzew
- Podziękował: 1 raz
witaj
ja na twoim miejscu wymieniłbym bateryjkę w pilocie i spsiukał zamek wd-40.
tak będzie najtaniej i przy okazji nasmarujesz zameczek. ja wczoraj spsiukałem wszystkie
tak będzie najtaniej i przy okazji nasmarujesz zameczek. ja wczoraj spsiukałem wszystkie
Pozdrawiam
Paweł
Paweł
-
- klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 30 lis 2010, 20:21
- Przebieg: 0
- Silnik: 1.4 8v 77KM
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Stolica podziemnych pomarańczy
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Ja używam LUB OIL 88 (smar do urządzeń precyzyjnych) na zamki - WD-40 czy inne tego typu wynalazki rozpuszczają i wypłukują inne smary (fakt pozostawiają jakąś warstwę ochronno smarującą) więc wolę ograniczyć stosowanie tego do zardzewiałych śrub..pawel-a2 pisze:spsiukał zamek wd-40
A na uszczelki smar silikonowy w sprayu - kiedyś silikonowym także zamki traktowałem i też się sprawdzał.
Generalnie wd-40 czy cx-80 to raczej środki penetrujące niż smarujące i po czasie wysychają.
Odrzucam Waszą rzeczywistość i tworzę sobie własną
-
- klubowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 sty 2012, 21:41
- Przebieg: 41000
- Silnik: 1,4 t-jet
- Rocznik: 2010
- Lokalizacja: Łaskarzew
- Podziękował: 1 raz
zamek
jeszcze lepiej mogło by być tak: popsiukać wd-40 aby rdza i brudy odpadły i potem ten twój preparacik na zasmarowanie. następnym razem tak zrobię
Pozdrawiam
Paweł
Paweł