Alternator
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Alternator
Chyba normalnie aż sprawdzę jaki jest u mnie prąd ładowania przy maksymalnym obciążeniu
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Alternator
Zrobiłem videło, tragedii nie ma, ale max to 14.1V, albo miernik taki hooyovy To trochę mało, ale tak jest chyba od nowości. Ogrzewanie szyby + wiatrak to jakaś masakra. Stanie zimą w korkach, lub rozgrzewanie auta na postoju, szybko załatwi akumulator. Ogólnie altek bardzo słaby na jałowych obrotach, powinni dać mniejsze koło pasowe.
Pierwszy film to odpalenie, potem startują dzienne, postojowe, a na konie mijania.
Drugi z komentarzem.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Pierwszy film to odpalenie, potem startują dzienne, postojowe, a na konie mijania.
Drugi z komentarzem.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Alternator
Dziwne nie zakładam że tak ma być ciekawe co na to ASO trzeba by się wystrzegać ogrzewania szyby na wolnych obrotach, a co odpowiada za zwiększenie obrotów przy zwiększonym poborze np, szyba tylna.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- sylwek
- klubowicz
- Posty: 494
- Rejestracja: 29 maja 2012, 21:56
- Przebieg: 48000
- Silnik: 1.4 8V + LPG
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: ELC
- Podziękował: 25 razy
- Otrzymał podziękowań: 97 razy
Re: Akumulator
Kuzyn a jak jest u Ciebie z podbiciem obrotów przez ECU w warunkach większego zapotrzebowania na prąd ?
U mnie po włączeniu np. klimy czy ogrzewania obroty wskakują z 800 na 850 RPM
Może kisiel na przepustnicy ?
U mnie po włączeniu np. klimy czy ogrzewania obroty wskakują z 800 na 850 RPM
Może kisiel na przepustnicy ?
*Powered by LPG*
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Akumulator
U mnie w 1.3 mj tak samo. Ani drgną. W Roverze (2.0 sdi) po włączeniu np. klimy obroty spadały z 850 na 800 by natychmiast wskoczyć na ok 900. W Linei - echo.Kuzyn_z_Sosnowca pisze:Nie ma żadnego pobicia, przepustnica czysta. Obroty ani drgną
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Akumulator
Literówka czy faktycznie się podnosisz?emmer pisze:a mi się zdawało że się podnoszę - sprawdzę po południu
smak56
* * * *
* * * *
-
- Moderator
- Posty: 3418
- Rejestracja: 04 gru 2009, 20:04
- Przebieg: 120000
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Markotów Duży
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowań: 90 razy
Re: Alternator
Mam tak bieg jałowy ciepły silnik dmuchawa max mijania ogrzewanie szyby radio obroty stoją w miejscu włączam klimę komp podbija obroty delikatnie. Kuzyn u Ciebie powinno być tak samo altek masz dobry tylko coś nie tak z tym podbiciem obrotów.
LINEA 1.4 8V DYNAMIC
Astra K 1.4
Astra K 1.4
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Alternator
will, u Ciebie toi podbicie obrotów wynika z włączenia się sprężarki klimatyzacji U mnie jest podobnie
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
-
- klubowicz
- Posty: 629
- Rejestracja: 24 mar 2012, 22:12
- Przebieg: 0
- Silnik: kijanka :)
- Rocznik: 2018
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 26 razy
Re: Alternator
Ja jak ustawiałem sobie instalkę LPG i miałem problem z wężykiem to zauważyłem że najmocniej obciąża ogrzewanie szyby+lusterka z włączonymi światłami następuje podbicie wtedy do 850 obr. Z klimą teraz jest różnie poniżej 3 stopni już się nie włączy pomimo że pali się śnieżynka u mnie.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Alternator
Właśnie nie chce porównywać teraz obciążenia z klimą. Temperatury mamy różne, czasem auto jest w garażu, u jednego kompresor złapie, u drugiego nie. Wyniki mogą być wypaczone.