

Wysłane z Galaxiaka
Czy ktoś jeszcze próbował to zastosować? W jednej sprężynie TYŁ mam pęknięty zwój. Wymiana na oryginały z ASO czy faktycznie pasują od skody?jean1125 pisze: ↑30 kwie 2016, 15:59Witam. Zarejestrowałem się specjalnie żeby dać znać wszystkim zainteresowanym wymianą sprężyn TYLNYCH w naszych lineach. W moje linei wysiadly amortyzatory; po wymianie okazało się, że na dziurach strasznie dobija tyl - plomby wypadały przy przejezdzaniu przez nawet niewielki dziury. Zdjąłem sprężyny i pojechałem do IC, gdzie przymierzyłem kilka sztuk od różnych aut. Okazało się, że wymiarami pasują sprężyny tylne do Skody Octavii I 1.4/1.6 Najważniejszy wymiar - osadzenie sprężyn jest identyczne. No i cena, jakies 77 pln zamiast 550. Po założeniu samochód stoi na normalnej wysokości i pięknie wybiera nierówności.
Model sprężyn: KYB RH5543
Zamontowałem od Skody, tył stoi wyżej. Zakończenia sprężyn te które wchodzą w siedzenie jakby miały ciut mniejszą średnicę ale wchodzą.epol pisze: ↑12 cze 2017, 17:46Czy ktoś jeszcze próbował to zastosować? W jednej sprężynie TYŁ mam pęknięty zwój. Wymiana na oryginały z ASO czy faktycznie pasują od skody?jean1125 pisze: ↑30 kwie 2016, 15:59Witam. Zarejestrowałem się specjalnie żeby dać znać wszystkim zainteresowanym wymianą sprężyn TYLNYCH w naszych lineach. W moje linei wysiadly amortyzatory; po wymianie okazało się, że na dziurach strasznie dobija tyl - plomby wypadały przy przejezdzaniu przez nawet niewielki dziury. Zdjąłem sprężyny i pojechałem do IC, gdzie przymierzyłem kilka sztuk od różnych aut. Okazało się, że wymiarami pasują sprężyny tylne do Skody Octavii I 1.4/1.6 Najważniejszy wymiar - osadzenie sprężyn jest identyczne. No i cena, jakies 77 pln zamiast 550. Po założeniu samochód stoi na normalnej wysokości i pięknie wybiera nierówności.
Model sprężyn: KYB RH5543