Cieknąca Maglownica - Finał

Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: alvaro »

Kupiłem maglownice na allegro za 350 zł.. ponoć po Lince co miała 50 tys przejechane. sucha nie leje... za to Pan mechanik skasował mnie za robociznę 240 zł :( Mam jeszcze wyciek koło przegubu... coś takiego jak na zdjęciu... jak myślicie, można się z tym samemu uporać?
Obrazek
Co musiałbym wymienić? Samą osłonę?
Ostatnio zmieniony 25 lis 2014, 19:33 przez alvaro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
mwas
Prezes
Prezes
Posty: 6929
Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
Przebieg: 218600
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 401 razy
Otrzymał podziękowań: 940 razy
Kontakt:

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: mwas »

Która to strona ? Lewa ? :pomysli
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: alvaro »

Lewy przód.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jaki kolor oleju? W maglownicy jest czerwony, w skrzyni zielony.
Starą maglownice zabrałeś z powrotem?
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: alvaro »

Tak, starą zabrałem. Chodzi o kolor oleju jaki jest na tej gumie?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Tak, no i jak wygląda zdemontowana maglownica, faktycznie był z niej wyciek?
Awatar użytkownika
alvaro
klubowicz
klubowicz
Posty: 624
Rejestracja: 15 wrz 2010, 22:30
Przebieg: 205000
Silnik: 1.4 8v + LPG BRC
Rocznik: 2009
Lokalizacja: Brzeszcze/Babice
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: alvaro »

No nie wiem, mechanik powiedział że się lało, wymieniłem, teraz jeżdżę... za 2 tyg. sprawdzę czy dalej się leje.
Awatar użytkownika
salvadore23
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:30
Przebieg: 0
Rocznik: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: salvadore23 »

Witam.
Ja jestem już po regeneracji przekładni kierowniczej. Zrobiłem na niej 74 tyś po czym pojawił się 1 cm luz na obydwu kołach, taki mały platwus. Autko goniło po drodze jak szalone.
Wczoraj odebrałem linkę od mechanika. Po regeneracji przekładni, wymianie przegubów (końcówek), z mojej kieszeni uciekło 625 zł.
Dziś jeszcze tylko zbieżność i do przodu....
slawek007
klubowicz
klubowicz
Posty: 162
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
Przebieg: 172000
Silnik: 1.4 8v+LPG
Rocznik: 2010
Lokalizacja: staszow
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy
Kontakt:

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: slawek007 »

No i mnie dopadło, przebieg 67tys km, jak wymieniałem opony to zauważyłem, narazie nie ma trageii ale już wiem że mnie nie ominie.
Obdzwoniłem parę firm regenerujących i tylko w jednej mi powiedzieli że jak będę miał wymiary simmeringu to mi sprzedadzą. Z tąd prośba do daro70 i alvaro nie poniewiera wam sie gdzieś ten simmering żeby go obmierzyć (może ma jakies oznaczenie).

Dostałem też odpowiedź z jednej z firm:
Na większosć takich zapoceń nie pomaga wymiana samego uszczelniacza, gdyż bardzo często przyczyną takiego zapocenia jest niewidoczna korozja na wałku.

Czy u Ciebie daro70 dalej jest wszystko w porządku, nie cieknie?

Chodzi mi jeszcze pod głowie płyn prestone z jakimiś dodatkami uszczelnijącymi, czytałem opinie i zdarzały się przypadki że przy małych nieszczelnościach pomagało, jeśli nie dałoby rady to i tak regeneracja albo zakup używki
Awatar użytkownika
daro70
klubowicz
klubowicz
Posty: 1201
Rejestracja: 14 sie 2010, 14:17
Przebieg: 99850
Silnik: 1.4 8v
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 188 razy
Otrzymał podziękowań: 100 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: daro70 »

U mnie na szczęście sucho a już troszkę latek przeleciało , co do simeringu to nie mam starego , ale pamiętam że obdzwoniłem kilka hurtowni i nigdzie takiego wymiaru nie posiadali , więc byłem zmuszony podjechać do gościa który zajmuje się maglownicami na co dzień . Po rozmowie z nim zaproponował że odsprzeda sam simering za 100 zł ale gwarancji na ,, suchość'' nie dawał , dopiero jak zostawię na warsztacie to ją przejrzy całą za 200zł . Nie widziałem co on robił , i co w środku grzebnął pod tym simeringiem (tulejki) . Odebrałem i do dziś sucho , i to jest dla mnie najważniejsze bo powiem szczerze troszkę roboty jest co by ją wytargać z auta na zewnątrz .
Obrazek
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

To samo co u autora. Wyciek spod simmerringu wałka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Wymieniłem tylko simering i tuleje. Oringi z zestawu naprawczego wydawały mi się za wąskie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
slawek007
klubowicz
klubowicz
Posty: 162
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
Przebieg: 172000
Silnik: 1.4 8v+LPG
Rocznik: 2010
Lokalizacja: staszow
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy
Kontakt:

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: slawek007 »

Piszesz o zestawie naprawczym, da sie teraz kupic gdzies gotowca bez jezdzenia po warsztatach regenerujacych?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-prze ... 76424.html

Z czego tak na prawdę potrzebny był jeden simmering i biała tuleja.
Ta przekładnia to typowy przykład postarzania produktu. Wałek jest podparty na jednym łożysku :-<< :red , a z drugiej strony jest właśnie ta plastikowa tuleja, która się wyrobiła. Gdyby zamiast niej było normalne łożysko, przekładnia byłaby wieczna.
slawek007
klubowicz
klubowicz
Posty: 162
Rejestracja: 17 maja 2011, 11:12
Przebieg: 172000
Silnik: 1.4 8v+LPG
Rocznik: 2010
Lokalizacja: staszow
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 25 razy
Kontakt:

Re: Cieknąca Maglownica - Finał

Post autor: slawek007 »

Dzięki za namiary.
Jeżeli chodzi o rozbebeszenie to jak rozumiem odkręca się od spodu maglownicy tą śrubę (dekielek), tam pewnie jest jeszcze jedna nakrętka trzymająca wałek ze zdjęcia IMG_20180315_172904.jpg. Ten wałek wyskoczy bez problemu czy trzeba mieć jakąś praskę?

Mi już od dwóch lat poci się w tym miejscu ale jak na razie dolewam ok 300-400 ml rocznie jak na razie tylko obserwuje zbiornik, fakt aktualnie robię niskie przebiegi 8-10kkm rocznie. Ale wszystko przede mną.
ODPOWIEDZ