Brak mocy
-
- Nowy
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 maja 2017, 16:38
- Przebieg: 81000
- Silnik: 1.4 8V
- Rocznik: 2012
- Lokalizacja: Katowice
- Podziękował: 2 razy
Re: Brak mocy
Jeżeli jeździłeś do auto gaz ślask to tylko pieniądze straciłeś , to partacze !! byłem tam zostawiłem 140 zł za diagnoze i wymiane filtra i powiedzieli mi że jest dobrze a nawet za brame nie wyjechałem od nich i dalej to samo, a jak się wróciłem to powiedzieli że wg nich wszystko jest dobrze. Serio nie warto tam tracić pieniędzy.
Tata linea 2008 1.4 8v->linea 2012 v8->500L 2016 1.4 16v->Tipo Kombi
siostra rover 214 si 1997->linea 2012 v8->500L 2016 1.4 16v
Mój Hyundai accent LC 2000 1.3 86 LPG->vectra B 1.6 16 LPG i linea 2012 v8 niebawem LPG
siostra rover 214 si 1997->linea 2012 v8->500L 2016 1.4 16v
Mój Hyundai accent LC 2000 1.3 86 LPG->vectra B 1.6 16 LPG i linea 2012 v8 niebawem LPG
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Wymienili zębatkę dolną na wale korbowym i silnik trzyma ciśnienie ale koło pasowe wału ma bicie. Proponują przeszlifowanie koła.
Mają przesłać mi kosztorys . Jak będę miał to wstawię.
Mają przesłać mi kosztorys . Jak będę miał to wstawię.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Na razie auto stoi w serwisie firmowym Torino Łódź i czekam na wycenę. Ale zastanawiam się czy nie przewieść auta gdzie indziej. Ktoś coś może zaproponuje w Łodzi. Na ile wyceniacie taką usterkę. Będę musiał podjąć szybką decyzję czy robić u nich czy gdzie indziej.
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Jutro serwisant jedzie do serwisu VW obejrzeć przyrząd jaki używają przy szlifowaniu koła bez wyjmowania silnika. Jeżeli będzie pasował do fiata to będą mi proponować abym go kupił a oni by go wykorzystali (koszt 500zł)
Ktoś słyszał o czymś takim i co o tym sądzi?
Ktoś słyszał o czymś takim i co o tym sądzi?
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Jeżeli byłoby to skuteczne a na pewno tańsze to mogę to kupić a potem odsprzedać. Chłopaki się może się boją ze pójdę gdzieś indziej. Za wyjęcie silnika z robocizną liczą 1500zł.
-
- klubowicz
- Posty: 818
- Rejestracja: 03 lut 2018, 1:06
- Przebieg: 170000
- Silnik: 1,3 mjet
- Rocznik: 2007
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 60 razy
Re: Brak mocy
Trochę to śmieszne, że musisz kupować sam narzędzia. Osobiście bym zabrał auto gdzie mają taki przyrząd i potrafią się nim posługiwać.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Dla mnie rzecz jest trochę dziwna Pomijam kwestię placenia za przyrząd , bo to w/g mnie są wogóle jakieś OO ale jeśli chodzi o to szlifowanie - rozumiem , że oni tą maszyną chcą naciąć nowe rowki pod pasek osprzętu , bo chyba głównie o to chodzi . Moim zdaniem taka operacja miałaby sens tylko wówczas , gdyby wcześniej np.zaspawali zupełnie stare rowki i dopiero wtedy nacinali świeże , nowe . Myślę , że logicznym byloby szukanie przyczyny , dlaczego jest jak jest . Jeśli nowe kolo zębate wału jest dobre , to dlaczego pasowe bije ?? Chyba czymprędzej zabierał bym stamtąd swoje autko
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Brak mocy
Czyli z tego co rozumiem, wymienili koło zębate rozrządu, natomiast bicie ma koło pasowe wału napędzające osprzęt? To, po którym chodzi pasek 6PK w multijecie? To w takim razie ile kosztuje do Twojego nowe koło pasowe (jeżeli mówimy o tym, o którym myślę)? Do mulijeta podwójne kosztuje około 600 zł (e-per). Tak więc 500 zł za przyrząd to jakieś nieporozumienie, tak jak sama propozycja jego szlifowania. W BMW rozsypało mi się takie koło (rozwulkanizowała się guma od metalu) i za używkę dałem 500 zł, a nowe kosztowało coś koło 1300 zł. Jeżeli to koło ma bicie to stawiam, że z gumą antydrganiową stało się to samo co z moją w BMW. Na allego koło pasowe wału (najdroższe) jest za trochę ponad 300 zł. http://allegro.pl/kolo-pasowe-walu-cort ... 02871.html . Nie wiem czy do twojego, i czy o tym rozmawiamy. Ja nie szlifowałbym bo bicie to jest skutek, a nie przyczyna.
Ostatnio zmieniony 16 mar 2018, 19:59 przez smak56, łącznie zmieniany 1 raz.
smak56
* * * *
* * * *
- Arek
- klubowicz
- Posty: 200
- Rejestracja: 23 sty 2010, 13:53
- Przebieg: 150000
- Silnik: 1,4 16v T-jet + Gaz
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Brak mocy
Przepraszam ale jestem laikiem jeżeli chodzi o auta i mogę coś przekręcać. Jak zapytałem ile kosztuje nowe koło pasowe wału, powiedzieli że 3200zł
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Brak mocy
Edytowałem post ale mam prośbę do mwas-a aby spojrzał w ceny. A Ty musiałbyś wziąć obrazek i niech pokażą, o którą część chodzi. Mam wrażenie że chcą Cię oskubać
Tak na szybko wygooglowałem koło pasowe 1.4 t-jet; koła pasowe w sklepach kosztują w granicach 600 zł. Uciekaj z tego zakładu.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... T3zakz4Ppo
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... vcrgkJd0u8
Tak na szybko wygooglowałem koło pasowe 1.4 t-jet; koła pasowe w sklepach kosztują w granicach 600 zł. Uciekaj z tego zakładu.
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... T3zakz4Ppo
https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... vcrgkJd0u8
smak56
* * * *
* * * *
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5140
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 275000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 395 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Brak mocy
Mam do Ciebie pytanie. Patrzę na koła od T-jeta i nie bardzo widzę. Z tyłu jest koło zębate (trzecie) ono napędza rozrząd? Wasze koło można rozdzielić? Bo jeżeli tak, to co oni kombinują? Wymienili zębate rozrządu i teraz chcą 3200 zł za pasowe? Kompletne, nowe kosztuje 600 zł.
smak56
* * * *
* * * *
- mwas
- Prezes
- Posty: 6935
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 401 razy
- Otrzymał podziękowań: 943 razy
- Kontakt:
Re: Brak mocy
Dla pewności, Arek, podaj VIN Twojego auta Bo z tego, co sprawdzam w ePERze, to fabrycznie nowe, koło pasowe, napędzające, ma numer 55214114 i kosztuje w ASO... niecałe 350 zł Jeśli to jest ten element... to chłopie wiej z tego warsztatu jak najdalej, bo ktoś Cię próbuje, mówiąc bez ogródek, po prostu ORŻNĄĆ Ale... dla pewności podaj VIN, sprawdzę dokładnie A tak poglądowo, na poniższym obrazku, element numer 1 No chyba że... to chodzi o jakieś inne koło pasowe...
Rozmieszczenie elementów wraz z kołami pasowymi: Lista elementów z powyższego obrazka: Szczegóły koła pasowego:
Rozmieszczenie elementów wraz z kołami pasowymi: Lista elementów z powyższego obrazka: Szczegóły koła pasowego:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Brak mocy
Ja też kompletnie nie kumam , co oni kombinują . . . Jeśli zaś chodzi o budowę rozrządu, to myślę ze Kuzyn byłby tu najlepszy - wymieniał go sam Ja wiem tyle , że jeżeli kolo zębate dostępne jest samo , to kolo pasowe też musi byc - to wydaje się logiczne Czekaj , rozrząd napędzany jest przez pasek rozrządu od koła zębatego na wale ( to koło z nieszczęsnym klinem , który się urywa ) . Chyba trzeciego kola tam nie ma ?smak56 pisze: ↑16 mar 2018, 20:39Mam do Ciebie pytanie. Patrzę na koła od T-jeta i nie bardzo widzę. Z tyłu jest koło zębate (trzecie) ono napędza rozrząd? Wasze koło można rozdzielić? Bo jeżeli tak, to co oni kombinują? Wymienili zębate rozrządu i teraz chcą 3200 zł za pasowe? Kompletne, nowe kosztuje 600 zł.