Po pierwsze, w net etykiecie krzyczeć, to pisać drukowanymi literami (gdzie takie widzisz?). Po drugie rozpocząłeś wiele wątków i tematów, których pomału nie ogarniasz. A przypisywanie mi czegoś czego nie napisałem powinno skutkować choć drobnym - przepraszam, a nie uspakajaniem mnie.
Ocena pracy silnika 1.3 multijet
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
smak56
* * * *
* * * *
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
To chyba oczywiste, prawda?
Nie znamy się "na żywo", ale po samych postach idzie stwierdzić, że arogancki z Ciebie człowiek z ego i dumą ponad normę.
Nienawidzę się wtrącać w spory, bo nauczony "nie wpier...ć się między wódkę, a zakąskę" sam kiedyś wyleciałem z forum za podobny do Ciebie "charakterek". W każdych kręgach, jakie znam (czy to nowa szkoła, praca, wojsko itp.) nowy, to nowy. Zawsze traktowany ostrożnie i pewnym buforem zaufania, że (w przypadku forum) nie przyszedł tylko po poradę i zaraz zniknie. Piszesz, że ogarniasz auto sam z pomocą forum. Co mamy w zamian od Ciebie? Masz rację, starzy użytkownicy są troszeczkę na piedestale. Dlaczego? Bo wywalili tu już kilka set, jak nie kilka tysięcy postów z poradami, fotorelacjami itp. Wkup się, zrób fotorelację i porady z autodetalingu, daj sobie i innym czas na oswojenie się w szerszym gronie o nowe osoby. Nie miej za złe, gdy ktoś zwraca Ci uwagę. Nikt z Ciebie nie robi przygłupa. Skoro uwagi tak Cię irytują, to czyż nie po to jest forum, by tymi uwagami się wymieniać?
Zluzuj. Oddychaj. Miej satysfakcję z posiadania Linejki, bo to na prawdę wdzięczne auto. Nie wsłuchuj się w każdy dźwięk, jak oznakę zdrady czy podstępu.
Przyjedź na zlot. Wypij z nami piwko przy ognisku. Zrozumiesz i zobaczysz, że ten cały tak denerwujący Cię uwagami trzon forum, to banda na prawdę zajefajnych ludzi.
Pozdrawiam.
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- mwas
- Prezes
- Posty: 6941
- Rejestracja: 15 lut 2010, 11:51
- Przebieg: 218600
- Silnik: 1.4 8v
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 402 razy
- Otrzymał podziękowań: 944 razy
- Kontakt:
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
I ninejszym wpisem rusitin kończę tę dyskusję, gdyż do niczego nie prowadzi.
Smak56 - stary wyjadaczu, wybacz nowemu
rustin - cieszymy się, że z nami jesteś, czerpiesz z naszych doświadczeń oraz dzielisz się swoimi - oby tak dalej i więcej !
A wszystkim życzę miłego dzionka, dobrych humorów i uśmiechów na twarzach
Smak56 - stary wyjadaczu, wybacz nowemu
rustin - cieszymy się, że z nami jesteś, czerpiesz z naszych doświadczeń oraz dzielisz się swoimi - oby tak dalej i więcej !
A wszystkim życzę miłego dzionka, dobrych humorów i uśmiechów na twarzach
Linea Dynamic 1.4 8V '2007
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Choćby wpis, że nie uważasz personalnej pomyłki za coś, za co miałbyś przeprosić.
Czasami to co masz w głowie, co masz na myśli, gdy jest źle ubrane w słowa, adresat odbierze jako obraźliwe, lub niesmaczne. Dlatego tak: trzeba uważać na to co się napisze. Adresatów jest wielu, każdy z inną interpretacją tego, co napisałeś. Tak więc staraj się pisać bardziej...uniwersalnie.
Jesteś na wielu forach. Zatem zauważyłeś pewne różnice. LKP nie gęsi i swoją net etykietę mają
Czasami to co masz w głowie, co masz na myśli, gdy jest źle ubrane w słowa, adresat odbierze jako obraźliwe, lub niesmaczne. Dlatego tak: trzeba uważać na to co się napisze. Adresatów jest wielu, każdy z inną interpretacją tego, co napisałeś. Tak więc staraj się pisać bardziej...uniwersalnie.
Dlatego napisałem, abyś dał sobie i nam czas. A zgramy się i nie będzie niepotrzebnych spięć. Każdy uczy się drugiej osoby, jeśli można to tak nazwać. A jeżeli grupa uczy się nowej, jednej osoby (i na odwrót), to już wyższa szkoła jazdy.
Jesteś na wielu forach. Zatem zauważyłeś pewne różnice. LKP nie gęsi i swoją net etykietę mają
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- helletic
- Moderator
- Posty: 2707
- Rejestracja: 10 mar 2012, 0:21
- Przebieg: 221000
- Silnik: 1.6 16V + LPG
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Szamotuły
- Podziękował: 462 razy
- Otrzymał podziękowań: 334 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Amen
Linea Dynamic 1.4 8V connection end...
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
Renault Scenic II 1.6 16V in progress
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Wracając do poprzednich stron, ciśnienie oleju nie ma aż takiego związku z filtrem. Magistrala olejowa ma bypass lub zawór nadmiarowy. Przez filtr przepływa jednorazowo tylko niewielka ilość oleju. Kilka barów gęstej cieczy napierającej na papierowy wkład natychmiast by go zniszczyło.
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Miałem zapytać i to zrobiłem.
Ogólnej jeśli wtryski mają korekty na plus to znaczy że leją i nie jest dobrze, czy to na małych czy dużych obrotach. Jak są na minusie to spoko.
I nie ma jednoznacznych granic co do korekt, mi powiedział tyle że korekta powyżej 1 to dużo.
Ogólnej jeśli wtryski mają korekty na plus to znaczy że leją i nie jest dobrze, czy to na małych czy dużych obrotach. Jak są na minusie to spoko.
I nie ma jednoznacznych granic co do korekt, mi powiedział tyle że korekta powyżej 1 to dużo.
- smak56
- klubowicz
- Posty: 5143
- Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
- Przebieg: 276000
- Silnik: 1.3 multijet
- Rocznik: 2007
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Podziękował: 396 razy
- Otrzymał podziękowań: 649 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Może to i prawda, ale ja i tak nie bardzo rozumiem. Wtrysk leje na wolnych obrotach i przestaje na wyższych a inny odwrotnie?
Może się mylę, ale jak leje to leje a jak nie to nie?
Może się mylę, ale jak leje to leje a jak nie to nie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
smak56
* * * *
* * * *
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Tak, odchylenie to właśnie 1.
Smak56, jak dla mnie to wtryskiwacz powinien pracować dobrze w całym zakresie obrotów, a korekty dają nam podejrzenie że coś może być nie tak. Dopóki osiołek ma moc, nie dymi na czarno lub nie zbiera sie przy przyspieszeniu to raczej nie ma się czym martwić
Smak56, jak dla mnie to wtryskiwacz powinien pracować dobrze w całym zakresie obrotów, a korekty dają nam podejrzenie że coś może być nie tak. Dopóki osiołek ma moc, nie dymi na czarno lub nie zbiera sie przy przyspieszeniu to raczej nie ma się czym martwić
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Przyznam że tak dogłębnie nie pytałem.
Powiedział mi tyle co zamieściłem w poście i nie drazylem dalej tematu.
Dopóki u mnie nie będzie duzych wahań to olewam sprawę.
Powiedział mi tyle co zamieściłem w poście i nie drazylem dalej tematu.
Dopóki u mnie nie będzie duzych wahań to olewam sprawę.
-
- klubowicz
- Posty: 491
- Rejestracja: 15 sie 2010, 22:12
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Ocena pracy silnika 1.3 multijet
Smak56, wydrukowalem i pokazałem wyniki ze zdjęcia ktore zamiesciles.
Nic niepokojacego nie ma, większe korekty na małych obrotach są spowodowane wiekszym przelewem paliwana powrót, analogicznie przy wiekszych obrotach więcej paliwa idzie przez wtrysk a nie na powrót.
Jakichś standardowych norm odchyleń nie ma, choć niektórzy producenci takowe posiadają, nie wiem jak fiat.
I temperatura nie powinna mieć wpływu na wartości.
Jak jeszcze jakieś pytania to jeszcze ich podpytam przy okazji
Nic niepokojacego nie ma, większe korekty na małych obrotach są spowodowane wiekszym przelewem paliwana powrót, analogicznie przy wiekszych obrotach więcej paliwa idzie przez wtrysk a nie na powrót.
Jakichś standardowych norm odchyleń nie ma, choć niektórzy producenci takowe posiadają, nie wiem jak fiat.
I temperatura nie powinna mieć wpływu na wartości.
Jak jeszcze jakieś pytania to jeszcze ich podpytam przy okazji