Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Kuzyn , o którym przetworniku mówisz ? - może znów dowiem się czegoś nowego
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Ta pierdółka z cienkimi wężykami, która steruje gruszką i przeszkadza przy wymianie filtra oleju.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
A ja myślałem , że to zawór podciśnienia
- Mariss
- klubowicz
- Posty: 47
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 18:36
- Przebieg: 125600
- Silnik: 1.4 T-Jet
- Rocznik: 2009
- Lokalizacja: ŻORY Śląsk
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
sprawdziłem dzisiaj to Turbo do 4,5obrotów na drugim i trzecim biegu dochodzi do 3 od konca potem spada.na 4 i 5 biegu wskaźnik turbo dochodzi do konca.Tez tak macie? Czy cos zaczyna sie dziac?
-
- klubowicz
- Posty: 527
- Rejestracja: 20 sie 2013, 22:35
- Przebieg: 72000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Tarnowskie góry
- Podziękował: 37 razy
- Otrzymał podziękowań: 44 razy
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Wiesz , to że ja mam podobnie nie znaczy jeszcze że tak jest ok Może i u mnie jest jakiś problem , którego jeszcze nie widzę . Poczekam razem z Tobą na opinie innych t- jet 'owców
Teraz zauważyłem że Pogromcaśląskiej też potwierdził , jest nieźle
Ostatnio zmieniony 15 lis 2017, 16:45 przez zibi186, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Sprawdzałeś może ile Linka poleci. Moja ma wielki problem przekroczyć 160km/h.martens24 pisze: ↑14 lis 2017, 20:09 Śledzę z uwagą twoje poczynania Kuzynie z Sosnowca. Masz identyczne objawy co ja. Jak wcześniej pisałem nie zapalają się wszystkie słupki, odczuwalny spadek pracy turbo, znikający olej. U mnie troche mniejszy przebieg bo ok 185 tyś.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
- martens24
- klubowicz
- Posty: 374
- Rejestracja: 07 lut 2014, 13:22
- Przebieg: 280000
- Silnik: 1.4 16v Turbo
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Tydzień temu jechałem ekspresówką to pojechałem coś ok 165 km/h i chyba był dalej problem. Jutro mam wyjazd A2 to sprawdzę dokładniej i dam znać.
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Wymieniłem zaworek podciśnienia sterujący gruchą i....dupa. 100zł w plecy, a auto nadal muli.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Kuzyn , ale samą gruchę sprawdziłeś pompką ? Przewody gumowe od tego zaworka też przedmuchałeś czy całe ? Drożne ? Kurcze , problematyczne jest to ,że nie da się u nas sterować gazem spod maski , potrzebna druga osoba . . .Te Twoje 160 to o wiele za malo . . .
- Kuzyn_z_Sosnowca
- klubowicz
- Posty: 6771
- Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
- Przebieg: 145000
- Silnik: T-Jet z gazem
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Podziękował: 293 razy
- Otrzymał podziękowań: 404 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Sprawdziłem, są ok. Nie zatykałem jeszcze zaworka przy przepustnicy, bo nie miałem czym.
Gdy przyspieszam z niskich obrotów, turbo głośno gwiżdże, wydaje mi się, że zawsze tak było, ale wole się spytać czy też tak macie.
Gdy przyspieszam z niskich obrotów, turbo głośno gwiżdże, wydaje mi się, że zawsze tak było, ale wole się spytać czy też tak macie.
- zibi186
- klubowicz
- Posty: 1844
- Rejestracja: 09 lis 2012, 3:19
- Przebieg: 195000
- Silnik: 1.4 T-jet + lpg
- Rocznik: 2008
- Lokalizacja: k / Pszczyny
- Podziękował: 336 razy
- Otrzymał podziękowań: 152 razy
Re: Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin
Ja nie słyszę u siebie żadnego gwizdu . . . Ale może jestem już przygłuchy
A co do blow off'a - bo chyba o nim mówisz - to z tego co pamiętam trzeba tam tylko odpiąć i zaślepić ten wąż, który idzie łukiem od metalowej rury z intercoolera do tego właśnie zaworu . Nie przypominam sobie aby byla mowa o zaślepianiu samego zaworu . . . Może nie dość że głuchy , to jeszcze sklerotyk
A co do blow off'a - bo chyba o nim mówisz - to z tego co pamiętam trzeba tam tylko odpiąć i zaślepić ten wąż, który idzie łukiem od metalowej rury z intercoolera do tego właśnie zaworu . Nie przypominam sobie aby byla mowa o zaślepianiu samego zaworu . . . Może nie dość że głuchy , to jeszcze sklerotyk