Problemy z przyspieszeniem/awaria rozrządu-zerwany klin

Awatar użytkownika
Usunięty użytkownik 814

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Usunięty użytkownik 814 »

Ja tam tez nie jestem zwolennikiem prawej strony skali naszego obrotomierza bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta ale jak ktos zamula lewym pasem (czyli codziennie:)) to pokrece i powyzej 5000 zeby go lyknac.
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Tara78 »

A ja lubiłam "porajdować" swoją Kreską :) i chyba trzy razy zdarzyła mi się odcinka :) Brakuje mi tej pracy silnika czasami.
Czarnym jeżdżę spokojniej w mieście, ale raz w tygodniu gonię go po trasie aby przepalić DPF.
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
duskap
klubowicz
klubowicz
Posty: 1818
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:46
Przebieg: 113000
Silnik: 1,4 T-Jet+LPG
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Kraków / Bydgoszcz
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: duskap »

Pongo pisze:bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta
Czy na pewno mamy ten sam silnik? Bo u mnie dopiero powyżej 5000-5500 nic "nowego" się nie dzieje.
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

duskap pisze:
Pongo pisze:bo powyzej 3500 - 4000 nic "nowego" sie nie dzieje w moim silniku. Przyspieszenie znacznie nie wzrasta
Czy na pewno mamy ten sam silnik? Bo u mnie dopiero powyżej 5000-5500 nic "nowego" się nie dzieje.

LPG
Awatar użytkownika
Fiacik
klubowicz
klubowicz
Posty: 1300
Rejestracja: 25 wrz 2014, 15:16
Przebieg: 27000
Silnik: 1,0 TSI-110KM
Rocznik: 2019
Lokalizacja: Żywiec
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 144 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Fiacik »

No i własnie o to chodzi - trzeba czytać a nie obstawać przy starych nawykach lub naukach starych kierowców .Kto to dzisiaj jeździ samochodem turbo o mocy 120 KM z szybkością 70 km/godz na V biegu!!!!!!! .A jak by niespodziewanie trzeba było np. wyprzedzić , uciec lub odskoczyć to czym.....? O mechanizmach auta już nie mówię.
Współczesnym dieslem a, przede wszystkim naszymi też nie da się jeździć według zasad wyznawanych 20 lat temu , inaczej te 90 czy jak u mnie 95 koników poprostu śpi , a DPF ile by wytrzymał ?
Buhert myślę , że należy się nam dobre i duże :pivo
Piękna kobieta to niezbędny element wyposażenia pięknego auta :)
Animal
klubowicz
klubowicz
Posty: 130
Rejestracja: 22 lis 2015, 20:23
Przebieg: 100000
Silnik: 1.4 16v Turbo
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Animal »

przy ilu obrotach włąściwie jest tu odcinka? Piszecie ze krecicie do 5500 obr. Moc max jest przy 5000 obrotów. Warto krecic ponad 5 tys ?
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Nie warto, ale jest fajnie :) Odcina przy 6300-6400.
Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1960
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Podziękował: 55 razy
Otrzymał podziękowań: 80 razy
Kontakt:

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Tara78 »

Dokładnie w tych granicach :) fun był :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"
Awatar użytkownika
Usunięty użytkownik 814

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Usunięty użytkownik 814 »

Nic nowego sie nie dzieje to znaczy nie czuje sie nowych wartosci przeciazenia przy przyspieszaniu. Jak wiadomo za przyspieszenie odpowiedzialny jest moment a moc determinuje predkosc maksymalna. Najwieksze odczucie przyspieszenia jest gdy osiaga sie max moment. Pokrecic mozna jesli chce sie rozpedzic. Krecenie jest fajniejsze w silnikach wolnossacych jak np na 1-ce mozna poleciec do 100 km/h :)
xendo
Nowy
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2015, 18:27
Przebieg: 290000
Silnik: 1.4 16V Turbo
Rocznik: 2008
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: xendo »

Usterka z klinem jest bardzo częsta ja też ją przechodziłem w linei
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Przy jakim przebiegu i czy tylko raz?
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: jay_21 »

Ktoś może zaznaczyć ten klin na schemacie z epera? Zwrócę uwagę przy wymianie rozrządu by wymienili również klin.

-- 19 gru 2015, o 14:04 --

Panowie napiszcie gdzie znajduje się ten klin? Zbliża się wymiana rozrządu i zastanawiam się nad wymianą owego klina.
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Klin jest prawdopodobnie odlany na kole zębatym.
Awatar użytkownika
jay_21
klubowicz
klubowicz
Posty: 1981
Rejestracja: 08 gru 2009, 9:11
Przebieg: 67000
Silnik: 1.4 T-Jet
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Knurów
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: jay_21 »

Marcinie a wiadomo na którym kole?
Linea 1.4 T-Jet Red Flamenco Dynamic
Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
klubowicz
klubowicz
Posty: 6771
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Podziękował: 293 razy
Otrzymał podziękowań: 404 razy

Re: Problemy z przyspieszeniem

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca »

Jest tylko jedno koło, na wydechowym. Drugi wałek zazębia się w głowicy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ODPOWIEDZ