[1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1945
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: Tara78 » 27 paź 2015, 12:34

Stefan, to w końcu czyścić ten EGR czy nie? Nie ukrywam, że wszystko nowe w tym silniku, jazda, eksploatacja, dbanie ... Zaczynam panic W sumie nic się nie dzieje ale teraz jak to zwykle bywa zrobiłam mu serwis olejowy, wymiana filtra paliwa, oleju, powietrza i kabinowego a jeszcze słyszałam, że warto przeczyścić EGR.. Co waszym/ dieslowców zdaniem powinnam jeszcze zrobić lub sprawdzić w tym aucie? Przepraszam, że Wam zawracam d.... Ale jkoś nie mogę się z Wami rozstać :ok)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"

Awatar użytkownika
Kuzyn_z_Sosnowca
Moderator
Moderator
Posty: 6528
Rejestracja: 09 gru 2009, 7:34
Przebieg: 145000
Silnik: T-Jet z gazem
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: Kuzyn_z_Sosnowca » 27 paź 2015, 14:09

Coś chyba mówiłaś, że silnik jest zchipowany. Może EGR jest już dawno zaślepiony i wyłączony?

Awatar użytkownika
smak56
klubowicz
klubowicz
Posty: 4357
Rejestracja: 19 lis 2010, 15:17
Przebieg: 219000
Silnik: 1.3 multijet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: smak56 » 27 paź 2015, 14:59

Tara78 pisze:Stefan, to w końcu czyścić ten EGR czy nie?
Jeżeli nic się nie dzieje to nie. Chyba, że nie masz nic do roboty i chcesz się ufeflać, to proszę bardzo :lacha
smak56
****
Obrazek

Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1945
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: Tara78 » 27 paź 2015, 19:32

Kuzyn a czy przy takim chipowania nie robi się tylko nowej mapy w kompie???? A jak to sprawdzić czy jest zaślepiony i odpięty? Stefan nie mam odpukać nic do roboty ale jak zwykle jak to mówi J szukam dziury w całym albo się czepiam :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"

Awatar użytkownika
lukkash
klubowicz
klubowicz
Posty: 315
Rejestracja: 20 gru 2013, 21:56
Przebieg: 222000
Silnik: 1.3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: okolice Rybnika
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: lukkash » 27 paź 2015, 21:56

Tara78 pisze:Kuzyn a czy przy takim chipowania nie robi się tylko nowej mapy w kompie????
zmienia się program w kompie. Przy czipowaniu niejednokrotnie odcina się egr programowo i nie wymaga on już wtedy fizycznego odcięcia. Najlepiej podjechać do jakiegoś kumatego tjunera i po podpięciu pod komp sprawdzi jak to wygląda. Ale póki co jeździć i nie martwić się na zapas... jak coś się zepsuje (a pewnie coś wyskoczy bo auto ma już 7 lat) to wtedy będzie się robić.
= = = = = = = = = = = = =
Łukasz & Kasia - Fiat Linea 1.3 90KM MultiJet Dynamic

Obrazek

było:
* Peugeot 206 1.9D 70KM
http://www.206club.net
*Opel Corsa B 1.2 ECOTEC 45KM

Awatar użytkownika
Tara78
klubowicz
klubowicz
Posty: 1945
Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:26
Przebieg: 230000
Silnik: TDI
Rocznik: 2008
Lokalizacja: Legionowo
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy
Kontakt:

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: Tara78 » 28 paź 2015, 15:54

Lukkash oby nie muszę odpocząć po Kresce :) chociaż rok :)
"Kiedyś dla ludzi byłam zawsze miła, teraz traktuję ich z wzajemnością"

Awatar użytkownika
lukkash
klubowicz
klubowicz
Posty: 315
Rejestracja: 20 gru 2013, 21:56
Przebieg: 222000
Silnik: 1.3 MultiJet
Rocznik: 2007
Lokalizacja: okolice Rybnika
Postawił Piwo;: razy
Otrzymał Piw: razy

Re: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu

Post autor: lukkash » 28 paź 2015, 21:12

wiem Kasia, czytałem...

Nie chcę krakać, ale w dieslu oscylując przy 200tyś mogą pojawić się (oby nie) nieoczekiwane spore wydatki.
Jak pisałem na forum, mnie dopadło przy 171tyś km: regeneracja wtryskiwaczy, turbosprężarki wymiana kompletnego sprzęgła, całość 5600zł w przeciągu niespełna 3 tygodni
= = = = = = = = = = = = =
Łukasz & Kasia - Fiat Linea 1.3 90KM MultiJet Dynamic

Obrazek

było:
* Peugeot 206 1.9D 70KM
http://www.206club.net
*Opel Corsa B 1.2 ECOTEC 45KM

ODPOWIEDZ
stoły drewniane

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości