Teraz jest 24 mar 2017, o 05:10


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1.3] Silnik gasnie chwilę po zapaleniu
PostNapisane: 28 lut 2012, o 13:27 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 11:50
Posty: 8
Lokalizacja: Jasło
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Witam, może ktoś z Was będzie umiał pomóc? Mam Lineę 1.3 Diesel, rocznik 2007. Od dwóch dni mam problem, tuż po zapaleniu auto pracuje 1-2 sekundy, dusi się i gaśnie. Na wyświetlaczu pokazuje się informacja :konieczne uzupełnienie paliwa". Bak mam jednak w połowie pełny. Myślałem że może filtr paliwa sie zatkał, zwłaszcza że ostatnio srogie mrozy były, może jakaś parafina się wytrąciła i go zatkała. Ale wymienił filtr i jest bez zmian. Podpieli mi jakiś komputer, na oko dość stary i żadnych błędów nie pokazuje. Co to może być?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.3   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2012, o 13:39 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 11:51
Posty: 4965
Lokalizacja: Gdańsk
Postawił Piwo : 247 razy
Otrzymał Piw: 350 razy
well, tak na chłopski rozum: jeśli auto pali, to powinno oznaczać, że w samym silniku raczej powinno być OK - ewentualnie można sprawdzić, czy świece nie są padnięte. Sprawdziłbym układ paliwa, w sensie filtr i pompa paliwa - może tutaj coś szwankuje albo się gdzieś przytkało. Poza tym - jeśli auto przy odpalaniu wywala Ci błąd "konieczne uzupełnienie paliwa" pomimo zalanego baku, to może również wskazywać na padający akumulator, co przy tych motorach również może być przyczyną gaśnięcia :pomysli

_________________
Linea Dynamic 1.4 8V '2007


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   144444   Silnik:   1.4 8v   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2012, o 13:45 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
jest kilka podobnych problemów na forum z tym silnikiem także czytaj, może cos dopasujesz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2012, o 13:50 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3715
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 244 razy
Otrzymał Piw: 346 razy
well, myślę, że to sprawa zasilania paliwa. Nieszczelny układ /łapie lewe powietrze/ ale stawiam na niewłaściwe odpowietrzenie zbiornika /podciśnienie/. Odkręć korek wlewu paliwa i zapal auto. :pomysli

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   198888   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2012, o 14:36 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 11:50
Posty: 8
Lokalizacja: Jasło
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
smak56 byłoby super gdyby to było takie proste:) Spróbuję dzisiaj i dam znać.
Co do zasysania lewego powietrza, facet jak mi wymieniał filtr powietrza to stwierdził że w jednym przewodzie nad filtrem, które ciągną juz paliwo z filtra do silnika, jest uszkodzona w srodku podkładka. Wydłubał ją i włozył jakąs nową ale dobraną z tego co akurat miał w warsztacie. Czy jest możliwość że na tej uszkodzonej podkładce (takiej zielonej w środku zaczepu od kabla), łapał silnik powietrze lewe i po wymianie filtra nowa podkładka też słabo pasuje i dlatego problem nie znikł?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.3   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2012, o 15:13 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 10:04
Posty: 960
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 29 razy
well zajrzyj do wątku [1.3] Odpowietrzenie baku i awaria silnika.

Nasz Kolega tomektt miał przykrą przyjemność przerabiać podobną usterkę i okazało się, że jej przyczyna była idiotycznie głupia. Specjalnie dla Ciebie wydzieliłem wątek z tematu, który dotyczył elektryki (ale tam właśnie pojawił się opis problemu), abyś nie musiał skakać po dziesiątkach tematów.

Zajrzyj także do wątku [1.3] Kłopot z odpaleniem 1.3 multijet

_________________
Linea Kombi :)
http://www.freemont.pl
http://www.kultowemodele.cba.pl


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   65000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lut 2012, o 14:26 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 11:50
Posty: 8
Lokalizacja: Jasło
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
mireks wielkie dzięki za pomoc!


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.3   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lut 2012, o 15:05 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3715
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 244 razy
Otrzymał Piw: 346 razy
well, a coś więcej?

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   198888   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2012, o 11:18 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 11:50
Posty: 8
Lokalizacja: Jasło
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
no niestety, u mnie problem nadal nie jest rozwiązany. Zdiagnozowano u mnie zabrudzenie/zatkanie ukłądu wydechowego. Chłopaki rozebrali kolektor ssący i pare innyh elementów, wszystko dokładnie wyczyścili i wzięli 300 PLN. Ponoć we fiatach czasem się tak dzieje, w różnych modelach że ten układ się zatyka. Trzeba od czasu do czasu mocno go przegonić na wszystkich biegach. ponoć muszę jeździć dość delikatnie i dlatego się to dzieje. Auto odebrałem w sobotę, pojeździłęm dobę i wczoraj wieczorem to samo. podjechałem jeszcze pod sklep, cały dzień wszystko ładnie , chodziło, zrobiłem zakupy i już nie odpaliłem. Tzn. odpalałem, pochodził kilka-kilkanaście sekund i gasł. tak jak na początku.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.3   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2012, o 11:21 
Offline
Administrator
Administrator

Dołączył(a): 8 gru 2009, o 09:18
Posty: 5971
Lokalizacja: Białobrzegi
Postawił Piwo : 45 razy
Otrzymał Piw: 144 razy
well, współczuje.

jedyny wniosek z tych opisanych problemów jest takie, że nie wolno zamulać linei

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   181000   Silnik:   1.4 T-Jet + LPG   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 mar 2012, o 22:44 
Offline
Kolega
Kolega
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2010, o 10:04
Posty: 960
Lokalizacja: Warszawa
Postawił Piwo : 10 razy
Otrzymał Piw: 29 razy
well - a co z odpowietrzeniem baku /vide problem tomektt/? Odkręcałeś kurek wlewowy? Słychać zasysanie powietrza?


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   65000   Silnik:   2.0 Multijet   Rocznik:   2012    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 06:10 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
Ustrojstwo do odpowietrzania to takie plastikowe pudełko we wnęce prawego tylnego koła. Jest to tak skonstruowane, że przyciąga błoto. Może wystarczy to wyczyścić, potem otworzyć, dalej wyczyścić i sprawdzić.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 08:37 
Offline
Nowy
Nowy

Dołączył(a): 28 lut 2011, o 11:50
Posty: 8
Lokalizacja: Jasło
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
mireks próbowałem zapalić przy otwartym wlewie paliwa ale nic to niestety nie pomogło. Przy odkręcaniu kurka słychać zasysanie paliwa, ale tak mam od dawna, zawsze przy tankowaniu jak odkręcam kurek to słychać jak powietrze jest zasysane i to chyba nie ma wpływu na mój problem. Przeczyściłem jeszcze otwór który jest tuż obok kurka. Był zapchany to fakt.

Coval da się tam dostać do tego pudełka bez jechania na kanał?

Chłopaki z serwisu byli mocno zdziwieni że problem się powtórzył, mówili że za pierwszym razem jak tylko odkręcili dolot to od razu im odpalił i chodził bez problemu. Dlatego przeczyścili tam wszystko i mysleli że już bedzie ok. Zobaczymy jak się dalej sprawa potoczy..


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   0   Silnik:   1.3   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 09:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 gru 2009, o 07:34
Posty: 6098
Lokalizacja: Sosnowiec
Postawił Piwo : 221 razy
Otrzymał Piw: 227 razy
well napisał(a):
Coval da się tam dostać do tego pudełka bez jechania na kanał?


Wystarczy zdjąć koło.


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   130000   Silnik:   T-Jet z gazem   Rocznik:   2009    
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 mar 2012, o 12:23 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3715
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 244 razy
Otrzymał Piw: 346 razy
well napisał(a):
Przeczyściłem jeszcze otwór który jest tuż obok kurka. Był zapchany to fakt

To odpływ wody lub przelanego przy tankowaniu paliwa.

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   198888   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 97 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]