Teraz jest 22 sty 2017, o 23:17


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet
PostNapisane: 14 maja 2015, o 23:03 
Offline
Bywalec
Bywalec

Dołączył(a): 14 maja 2015, o 22:23
Posty: 27
Postawił Piwo : 0 raz
Otrzymał Piw: 0 raz
Ktos może dac zdjecie w którym dokładnie miejscu jest EGR w 1.3? I jak się do niego dobrac żeby go wyczyscic...


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   78000   Silnik:   1.3d   Rocznik:   2008    
 
 Tytuł: Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet
PostNapisane: 15 maja 2015, o 00:01 
Offline
klubowicze
klubowicze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lis 2010, o 15:17
Posty: 3647
Lokalizacja: Zielona Góra
Postawił Piwo : 240 razy
Otrzymał Piw: 323 razy
Tutaj masz wszystko o co pytasz; viewtopic.php?f=35&t=2290&start=30&hilit=wyczy%C5%9Bci%C4%87+egr

_________________
smak56
****
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Prywatny album  Przebieg:   196000   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
 Tytuł: Re: [1.3] Utrata mocy w 1.3 multijet
PostNapisane: 27 sie 2015, o 10:22 
Offline
klubowicze
klubowicze

Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 09:37
Posty: 63
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Postawił Piwo : 2 razy
Otrzymał Piw: 2 razy
Witam
Już wiele razy był poruszany temat braku mocy w 1.3MJ. Sam zmagam się z tym problemem.
Czyściłem Czujnik ciśnienia doładowania, zawór ciśnienia doładowania i jeszcze jakiś czas temu zdjąłem z EGR-a cześć górną i poruszałem tą iglicą na sprężynie. Chodziła dosyć lekko.
No i nic samochód dalej słaby. Nie cały czas najczęściej gdy chcę gwałtownie przyspieszyć.
Ostatecznie podejrzenie padło na przepływomierz powietrza. Więc go wymieniłem na nowy BOSCH-a (315zł) nie w ASO.
Pojeździłem z tym nowym przepływomierzem prawie cztery miesiące i zrobiłem trzy tysiące km i dalej to samo. Przy ostrym wciśnięciu gazu nagle utrata mocy.
Dodam, że jak występuje utrata mocy i zatrzymam się na poboczu, zdejmę z przepływomierza tą kostkę doprowadzającą zasilanie, to usterka znika, samochód jedzie normalnie.
I teraz nie wiem czy ten nowy przepływomierz się już spierd...ł czy przyczyna problemu jest gdzieś indziej, a to że odłączam zasilanie z przepływomierza to tylko przypadek.
Wygląda na to jakby coś się zacinało, bo nawet jak mam utratę mocy i nie zdejmę zasilania z przepływki tylko podczas jazdy zredukuję bieg i ostro wcisnę gaz to najczęściej odzyskuje moc.
Uff... ale się spisałem
Macie jakieś pomysły. Jedni mówią że te przepływki w naszych dieslach często padają inni mówią odwrotnie no i teraz nie wiem co mam robić?
Reklamować ten przepływomierz?

-- 27 sierpnia 2015, o 22:32 --

Podpiąłem kompa i oto lista błędów. Te z przepływomierzem to są dlatego, że odpinałem kostkę od przepływki powietrza.

-- 27 sierpnia 2015, o 22:33 --

Błędów U1601 i U0426 nie można skasować.

-- 24 lutego 2016, o 23:38 --

Witam po dłuższej przerwie. Dalej walczę z utratą mocy a ostatnio raczej z błędem P0234 sygnał ciśnienia doładowania.
Samochód normalnie jeździ, a czasami po prostu brakuje mu mocy. Wciskam gaz a on bardzo powoli przyspiesza. Tak jakby turbina się nie chciała włączyć. Jak w takim momencie wcisnę mocno pedał gazu pojawia się Check Engine P0234.
Wymieniłem już przepływomierz powietrza i czujnik ciśnienia doładowania (ten w kolektorze). Dalej nic.
Jak ruszam dźwignią od gruszki która steruje turbiną, to chodzi dość opornie i słychać skrzypienie, tak jakby skrzypiały nienasmarowane drzwi (metaliczny dźwięk). Nie wiem czy to ma tak być? Można to jakoś nasmarować? Czy mogę sobie tak tą dźwignią ruszać? Nic nie zepsuję?
Co jeszcze mam sprawdzić i ewentualnie wymienić oprócz samochodu?

-- 24 lutego 2016, o 23:38 --

Witam po dłuższej przerwie. Dalej walczę z utratą mocy a ostatnio raczej z błędem P0234 sygnał ciśnienia doładowania.
Samochód normalnie jeździ, a czasami po prostu brakuje mu mocy. Wciskam gaz a on bardzo powoli przyspiesza. Tak jakby turbina się nie chciała włączyć. Jak w takim momencie wcisnę mocno pedał gazu pojawia się Check Engine P0234.
Wymieniłem już przepływomierz powietrza i czujnik ciśnienia doładowania (ten w kolektorze). Dalej nic.
Jak ruszam dźwignią od gruszki która steruje turbiną, to chodzi dość opornie i słychać skrzypienie, tak jakby skrzypiały nienasmarowane drzwi (metaliczny dźwięk). Nie wiem czy to ma tak być? Można to jakoś nasmarować? Czy mogę sobie tak tą dźwignią ruszać? Nic nie zepsuję?
Co jeszcze mam sprawdzić i ewentualnie wymienić oprócz samochodu?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil   Przebieg:   71300   Silnik:   1.3 multijet   Rocznik:   2007    
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]